Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#121 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 09:00

Tepelna poistka?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#122 Příspěvek od MadTom » 16 led 2021 09:03

Co takhle informace z čidel výšky podvozku? Jsou smysluplné a podobné u všech kol? Mění se když auto přizvedneš heverem? Co hlídání teploty kompresoru - nemyslí si to, že je přehřátý a proto ho to nezapne?
Pokud přes diagnostiku jsi schopen spustit kompresor, tak nejspíš výstup z řídící jednotky je OK a ona si z nějakého důvodu myslí, že kompresor nemá pouštět.
Občas pomohlo auto trošku přizvednout zdvihnout heverem, aby se celé řízení podvozku vzbudilo a nafoukalo. Tohle dělalo u různých aut různých značek se vzduchovým podvozkem po delším stání při opravě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#123 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 09:07

cidla funguju hodnoty sa mi na diagnostike zobrazuju +- rovnake. Menia sa ked manualne cez diagnostiku pridvihnem konkretny mech. ok skusim to z prizdvihnutim auta. to je asi najlahsia disciplina. :o

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#124 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2021 12:34

Skus cec rele sputit (prepojit piny) na priamo kompresor ak funguje tak tepelna poistka nam to robilo to iste.
Obrázek
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

palo-x
Příspěvky: 40
Registrován: 11 srp 2012 12:21
tel.: 421905475191
auto: P38 4,6
Bydliště: Piešťany

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#125 Příspěvek od palo-x » 16 led 2021 13:20

Skús to s vytiahnutím poistky ABS - https://www.landroverforum.cz/forum/vie ... OM#p436036, a vyskúšaj vymeniť relátko spínania kompresoru

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#126 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 15:42

vymenil som teplotne cidlo nie nove ale nejde aj tak. ale ked vytiahnem rele a spojim kontakty tak ide. Objednam nove cidlo a skusim este to prepajkovat.

Este ked spustim kompresor cez kabliky auto mi nafukne do normalnej polohy? diky

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#127 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 15:51

Tie 2 cisla 6 a 10 sa muia teiz zhodovat? A kde sa to da objednat?
Přílohy
IMG_20210116_155000_6.jpg

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#128 Příspěvek od Kokesek » 16 led 2021 15:59

Tepelnou pojistku muzes proklemovat pro testovaci rezim. Jinak v diagnoze vidis zda se ma kompresor spustit nebo ne. Je tam i stav termalni pojistky a snimace tlaku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#129 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 16:11

RSW Solutions na tejto diagnostike to vidim? a kde?

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#130 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2021 19:26

Skus to tak ako ti povedal Kokesek prepoj na priamo poistku a uvydis.
Cisla by sa mali zhodovat iba posledne 145. Je to do max 145 stupnov a potom sa vypali.
A ano pri premosteni rele sa auto nafukne na pozadovanu vysku ak je vsetko ok.Len musis hi potom vypnut sam lebo ti pojde stale ebo nema povel od ECU kedy ma vypnut.
Naposledy upravil(a) Miklosxxx dne 16 led 2021 19:40, celkem upraveno 1 x.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#131 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 19:37

ano zajtra sa na to pozriem. Uz som to mal asi 10x otvorene uz ma to deprimuje :D teraz som meral tu telepnu poistku a obvod je ROZPOJENY co znamena ze je zrejme zla. ta druha bude asi rovnako na tom. skusom ju odmerat zajtra.

Inak som nafukal auto cez kabel na rele a auto sa nafuklo super aj rychlo. a drzi jak skala. celkom mu to prospelo to pretesnenie bloku.
Naposledy upravil(a) uhlic dne 16 led 2021 19:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#132 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 19:39

Miklosxxx píše: 16 led 2021 19:26 Skus to tak ako ti povedal Kokesek prepoj na priamo poistku a uvydis.
Cisla by sa mali zhodovat iba posledne 145. Je to do max 145 stupnov a potom sa vypali.
to znamena ze tam mozem dat poistku ktora je do 145°C. nemusi byt rovnaka? lebo takuto aka tam je som nenasiel ale nasiel som ine s roznymi hodnotami aj zo 145°C

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#133 Příspěvek od Kokesek » 16 led 2021 19:43

U kompresoru dunlop je tepelna pojistka hlavne spatne umistena. Je na uhlikove desce. A mela by byt na kompresorove casti na cca 120 stupnu. Na motorove casti take na cca 120-130stupnu. 140 je uz dost pozde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#134 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2021 19:43

Ano povecsine ked sa popytas u elektrotechnikov tak ti daju nahradu. :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#135 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 19:46

ta poistka tam je len ked sa nieco pokazi? inak by sa to podla mna malo normalne vypnut pri dofukani na pozadovanu vysku nie?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#136 Příspěvek od Kokesek » 16 led 2021 19:47

Pokazi, dlouho bezi, pretizi se.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#137 Příspěvek od Miklosxxx » 16 led 2021 19:49

Kedze prepojis rele tak aby kompresor tlacil tak pozor ide nepretrzite.

Tepelna poistka je na to ak ti vykazuje auto chybu ako unik vzduchu tak aby sa ti neuvaril kompresor po prehriatibodpali poistku.
Len zial ako vravi Peter je uz poneskoro.Piestik je uz vhaji a aj valec.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#138 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 19:52

no ok objenam teda poistku na 110°C a dam ju tam. zajtra to skusim teda premostit a uvidim co sa stane.

Pri prepojeni rele jasne ze ide nonstop.

Takze aj bez poistky sa vie pokazit aj ked je vsetko na 100%?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#139 Příspěvek od MadTom » 16 led 2021 20:05

Pokud je někde únik vzduchu tak malej, že to stačí dofoukávat, tak kompresor může foukat klidně furt, dokud se prostě neupeče. Nevím jak P38, ale Disco2 ten teplotní hlídání nemá a vše to řeší omezením délky chodu kompresoru.
Pokud jsou to klasické nevratné tepelné pojistky - tedy že se při přehřátí rozpojí navždy, tak na zkoušku je prostě prozkratuj. A jestli se to celé rozběhne, tak tam hlavně tu pojistku nezapomeň dát.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#140 Příspěvek od uhlic » 17 led 2021 17:42

Tak poistu som prepojil a kompresor ozil. Natlakoval system zdvyhol podvozok. Len po vypnuti kompresoru a pri nastartovankm aute ostane cvakat jeden solenoid neviem ktory a neviem preco hned na to sa zasa zapne kompresor. Ked auto vypnem normalne drzi v polohe. Do rana malicko zfukne. Nestoji na rovine. Hodnoty cidiel su +- 2. Napr. Lava strana 150, prava 152. Neviem v com sa to udava v akych jednltkach. Diagnoatika hlasi vehicle has moved a neda sa vymazat vzdy naskoci. Nikde nic nefuci na 99% a keby aj fucalo tak by mi hned v zapeti nevypisal chybu. Co tomu moze este byt?

Odpovědět