PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
nejsem skodolibej a premyslej.. kdyz ti foukne tesneni/hlava tak bubliny stoupaji vzhuru.. a jelikoz u konceptu RR P38 nekdo vazne premyslel, vstup vody z chladice do motoru je nahore, takze se to cele zavzdusni a vodni pumpa jede na sucho.. takze si s klidem ujedes par KM s naprosto fajn teplotou a pak to razem vystreli a vyvari.
ceka te repas motoru.. bez jeste na test plynu ve vode... pohadky o visco,, zdravej motor bez chipu ji v beznem provozu skoro nepotrebuje.
ceka te repas motoru.. bez jeste na test plynu ve vode... pohadky o visco,, zdravej motor bez chipu ji v beznem provozu skoro nepotrebuje.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Jako prvni krok vyndej pumpu a kouni jestli neni rozpadla....no a dalsi kroky jsou jasne...Amon píše: ↑04 zář 2017 13:36 Nerad, ale navazu na toto tema:
RR P38 diesel, 320tis
Zastavil jsem auto po delsi ceste (150km - uplne bez problemu) a teplota sla nahoru az do cerveneho. Klesla na normal kdyz jsem drzel nohu na plynu. Nechal jsem vychladnout, upustil trochu pres expanzku a dolil. Po zkusebnim jizde cca 3km, ktere probehly bez problemu jsem zase zastavil a teplota sla zase nahoru a unik vody pres expansku.
Do ted chlazeni bez problemu, rucicka nikdy nesla za pulku. Termostat necely rok novy. Bez poklesu vykonu nebo zvysene spotreby. Jen ta viskovrtule se porad toci, ale jezdim predevsim dlouhe a plynule trasy, tak tam bych problem nehledal.
Vodni pumpa? Neco prasklyho?
Diky za reakce a napady!
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Stale doufam, ze se mylisamadjr píše: ↑04 zář 2017 21:15 nejsem skodolibej a premyslej.. kdyz ti foukne tesneni/hlava tak bubliny stoupaji vzhuru.. a jelikoz u konceptu RR P38 nekdo vazne premyslel, vstup vody z chladice do motoru je nahore, takze se to cele zavzdusni a vodni pumpa jede na sucho.. takze si s klidem ujedes par KM s naprosto fajn teplotou a pak to razem vystreli a vyvari.
ceka te repas motoru.. bez jeste na test plynu ve vode... pohadky o visco,, zdravej motor bez chipu ji v beznem provozu skoro nepotrebuje.
Nenasel jsem zadny olej v chlad.kap ani obracene
Test plynu poptam.
Diky!
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Jako prvni krok vyndej pumpu a kouni jestli neni rozpadla....no a dalsi kroky jsou jasne...
[/quote]
Ta pujde jako prvni
Diky
[/quote]
Ta pujde jako prvni
Diky
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Vsem dekuji za rady, protoze uz zase skacu do kaluzi
Vymenena wasser pumpa a viskovrtule, vycisteny chladic...
Oci nespustim z teplomeru. Zatim ujeto 200km bez problemu.
Vymenena wasser pumpa a viskovrtule, vycisteny chladic...
Oci nespustim z teplomeru. Zatim ujeto 200km bez problemu.
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Ahoj, opet navazu zde.
Prognoza s tesnenim pod hlavou nebo prdlou hlavou se bohuzel potvrdila. Mam ted dve varianty poptane opravy, oba lide doporuceni na spolehlivost o provedeni prace a maji zkusenosti s BMW 2.5tds. Jeden clovek nabizi moznost nechat opravit hlavu ze soucasneho motoru, druhy pak vymenou za hlavu z jineho tdesa - srovnanou, odtlakovanou. Jedna oprava je levnejsi a druha drazsi...
Co byste doporucili - nechat opravit puvodni hlavu nebo klidne pouzit makovici z jineho motoru?
Pokud je to burt, pak se samozrejme budu ridit cenou
Predem diky za reakce
Prognoza s tesnenim pod hlavou nebo prdlou hlavou se bohuzel potvrdila. Mam ted dve varianty poptane opravy, oba lide doporuceni na spolehlivost o provedeni prace a maji zkusenosti s BMW 2.5tds. Jeden clovek nabizi moznost nechat opravit hlavu ze soucasneho motoru, druhy pak vymenou za hlavu z jineho tdesa - srovnanou, odtlakovanou. Jedna oprava je levnejsi a druha drazsi...
Co byste doporucili - nechat opravit puvodni hlavu nebo klidne pouzit makovici z jineho motoru?
Pokud je to burt, pak se samozrejme budu ridit cenou
Predem diky za reakce
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
a z kama si myslis ze se vzala ta druha hlava? to mas uplne fuk, hlavne abys nemel chycenej spodek jak ja kdysi...
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
O tom si nedelam iluze i kdyz je to steny typ motoru, tak ta moje hlava tam prece jen uz par let jezdi, tak jestli to nebude mit vliv, kdyz se tam nasadi jina. Jen nad tim premyslim... ale mozna zbytecne.
Co myslis tim spodkem motoru - blok?
Co myslis tim spodkem motoru - blok?
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Cim to nakonec bylo?
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
musel najmout zarikavace.. byl to demon
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Toz 1pist něco snědl tak se ze dvou motoru udělal jeden novy spodek byl jak novy ale myslím ze ojnica SA měnila pist všude nove těsnění hlava go bylo toho vic ale vše si z hlavy nepamatuju ....Hlavne ze už jede ale zatím jen po cestě dokud se motor nezajede
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
No hlavně nebýt Kokeška tak to furt stojí nikdo si stím neuměl poradit každý umí jen opravit škodu nebo fiata ale LR jen ti pověření bohem
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Tak at se krasne jezdi a az bude dalsi p38 meet, musis nam to privezt ukazat
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Aj bych dojel ale to je daaleko vis jak to je s cestovanim na těch kostkach ale uvidíme třeba se mi bude chtít jestli to driv nezapalim furt je tam co opravovat hlavně každý týden novy malý problém no hold p38
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Tak přehrávaní vyřešené dal sem chladič originál z vraku a mužů plný plyn do kopce furt na rovině 120-130 a nic ....Takže nekupovat náhrady ta to dělala
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 dub 2018 18:29
- tel.: +420728228135
- auto: RR P38 TDS ex.
- Bydliště: Hlinsko
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Mě se přehříval pouze s naloženým podvalem v táhlých kopcích,prázdný to nikdy neudělal,ale podle fyzikálních zákonů,orig.chladič nemůže nikdy fungovat.Má oba vývody nahoře,nemá uvnitř přepážku a teplá voda dolu pod studenou nikdy nepoleze,motor se přehřeje,nahoře pod vaničkou leze fridex,a spodem vypustíš vlažnou vodu.Motor tds,je pověstný problémem s teplotou,proto musí být vše 100%,při plným hořáku teplota prudce stoupá,proto tenhle motor má v bavoráku mimo visco ještě el.vrtuli před klimou,kterou mimo klimy spíná čidlo přímo v hlavě,aby vše proběhlo včas.U p38 bohužel nic takového není,ventilátory spíná pouze čidlo chladiva klimy a navíc váží samotný auto o cca 600kilo navíc.Dal jsem tam chladič z Bmw e34 525tds,je to největší co bmw dělá.Musí se upravit rám a spousta věcí,ale funguje i při dost zvýšeným výkonu.Nyní když jedu po dálnici,kdo zná,od Berouna ku Praze kopec od sjezdu Loděnice nahoru,táhnu za sebou 2,5 až 3 tuny,podval s větším autem,pod kopcem mám 130km/h nahoře 110km/h a teploměr se ani nepohne,všichni čumí jak naftová P38 valí do kopce a předjíždí i některé osobáky,když má pověst líné mrchy,je to super pocit,jen se jí musí trochu pomoct.Moje zkušenost z P38 tds manual KAMNAPOWER.
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Ano vim psali jsme si pres mail nad tim chladicem sem dumal ale řezat do rámu nechci mam z toho lufty ale nechám si udělat na zakázku casem zatím fungujeme takže fajn ale potrebuji ještě info o turbu z letého roku a typu bmw si ho dával?diky moc
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 dub 2018 18:29
- tel.: +420728228135
- auto: RR P38 TDS ex.
- Bydliště: Hlinsko
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Turbína je orig.co tam je.Motor v p38 co mám já z roku 96,je facelift z e34,tudíž novější hlava motoru a čerpadlo z přepadem dozadu(plyn elektromagnet,ne potenciometr),motorová eletrika bez váhy vzduchu,hliníkový sání,ale turbo je mitsubishi jako v bmw e39,e34 měla garret a ten do P38 myslím nedávaly,jenom jsem mu posunul na tyčce o 4 otáčky závitu,odpouštění,takže výce tlačí,Když je turbo v dobré kondici,bohatě to stačí,protože když mu naložím víc,tak to schazuje jednotka.Intercooler je v nárazníku upraven z e39 3,0d.dole víc ochladí,protože za sebou nemá vřelej vodní chladič,a je delší vedení,ten vodní z bmw není až dolu,a maskou jde víc vzduchu na vodní chladič.Na volnoběh,má čerpadlo dávku nafty posunutou tuším z 3mg asi na 6,potom chip z ebay z anglie 130kw podle stavu motoru,ten je překroužkovanej atd.Ono z toho tds jde dostat mnohem víc,ale já potřebuju aby to něco vydrželo,takhle to stačí a jezdí to hezky