P38 Autobiography_sen
Re: P38 Autobiography_sen
Ja zial diag nemam, ale tiez som preskusal vsetky vstreky a pri tom som zistil, ze je problem v tych zle zastrcenych konektoroch Lambdy netusim v akom su stave. Aku pouzivas diag? Ja rozmyslam nad Nanocom, ale stale sa k tomu nejak neviem odhodlat, lebo mi to pride ako dost jednoucelova vec, ale urcite by bolo co diagnostikovat
Re: P38 Autobiography_sen
Mám nanocom a tiež ma to velmo bolelo ked som to objednaval, ale som si povedal, že asi bez toho vela nespavim a nezistim. A s tým rozoberaním sania to je velka zabava. Jednoduchšie sa to asi nedalo .
Re: P38 Autobiography_sen
Zdar chlapy.Tak konečne som vymenil lambdy aj keď som musel odrezať jeden katroš a tak vybrať sondu , ktora ani za boha nepustila. Tak som vyresetoval motor adaptacne hodnoty. Po naštartovani to zblblo motor zadochynal. Po 3 štarte sa to konečne troška ustalilo. Mal som taky pocit, že po pridani pedalom ako keby ho dusilo. Tak po nahriati motora som odpojil MAF a skusil tak sa prejsť. Bol to riadny rozdiel. Tak ak predpokladam spravne MAF blbne riadne. Po napojeni diagnostiky som zistil nasledovne data ktroré su na obrázku. Viete mi niekto poradiť čo to može byť? Za pomoc vopred ďakujem.
Re: P38 Autobiography_sen
Zdar chlapi. Tak nedeľa prišla a čakalo ma demontovanie nádrže. Pospomínal som všetkých svätých aj nesvätých. Troška som sa prerátal s váhou nádrže čakal som, že tam bude dákych 5l benzínu. Omyl bolo tam asi 20l. Keď už nádrž bola dole tal další problém ako ju dostať spod auta. Darmo má človek jamu keď nádrž je ťažká a sám ju nedám. Po dlhom dumaní ma napadlo zdvihnúť jednu stranu auta a tak som ju pomaly vytiahol. A to všetko kvôli čerpadlu. Čerpadlo dáva dáky slabý tlak. Videl som aj spôsob vyrezania diery do podlahy a človek má na vždy pokoj. Asi aj to bude ďalší postup keďže už nemám náladu to zase takto pracne demontovať. Priatelia z GB to asi celé nedomysleli. Mám jednu otázku čo je tan malí bazmeg čo je na druhej fotke. Predpokladám že je to dáky spätný ventil. Jedna strana ide na evap canister a druhá strana k hrdlu tankovania. Za rady ďakujem. Do zlanroverania priatalia.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 Autobiography_sen
U Defendera TD5 je vyřezání díry do podlahy celkem běžná úprava.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: P38 Autobiography_sen
Ano, u P38 to trosku nedomysleli. S normalnym zdvihakom to vsak ide dole celkom v pohode.
Tamto bude nejaky spatny ventil. Tie sa na palivovom vedeni pouzivaju pre pripad havarie, aby z nadrze nevytekalo palivo kade tade, napr pri prekoteni.
Tamto bude nejaky spatny ventil. Tie sa na palivovom vedeni pouzivaju pre pripad havarie, aby z nadrze nevytekalo palivo kade tade, napr pri prekoteni.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 Autobiography_sen
Vďaka za info. Moje dnešné bádanie odhalilo nasledovné. Čerpadlo mi dokáže tlačiť 5barov takže čerpadlo ok. Pretlakový ventil pustí len 3,2 Bar čo je asi málo keďže by malo byť 3,5 Bar a predpokladám že to môže byť problém s akceleráciou motora. Keď dupnem na plyn ako keby ho dusilo, ale keď pridávam pomaly tak zrýchľuje celkom dobre na voľnobeh myslím. A teraz nastáva otázka či kvôli tomuto kúpiť nové čerpadlo. No a nakoniec som z nádrže vytiahol 35 litrov benzínu. Teraz nádrž ľahká ako pierko.
Re: P38 Autobiography_sen
Ak Ti to robi len pri prudkom stlaceni plynu, tak sa este pozri na snimac polohy pedala. Ak je vadny, zle nakalibrovany a pod, tak ECU nevie spravne upravit predzapal a pridanie paliva.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 Autobiography_sen
Tak dnes absolvovaná STK A EK. Stk nemám problém veď čo tam môžu nájsť žiarovka stierače a tam je koniec. Horšie to bolo na EK auto prešlo len tak tak keďže hodnoty CO boli hraničné. Potrápil sa riadne bz som povedal. Tak a teraz môžem laborovať čo to spôsobuje. Chyby to nehádže žiadne aspoň zatial. Konečne som sa dopracoval k výmene lambd jasné že boli po zenite, nový MAF senzor. Atak pokračuje môj život s týmto autom.
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: P38 Autobiography_sen
Vitaj v klube ja zase na EK taktiez leda leda lambdy mam v poriadku aj maf ale ten olej do vyfuku som si mohol odpustit
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: P38 Autobiography_sen
Až neskôr ma napadlo či to nebude primazavanim LPG. Aj ja som to mohol zatvoriť a tak skúsiť či nebudú lepšie hodnoty. Neviem čo očakáva cela EU a slovensko od vozidiel. Asi aby všetci si kupovali nove autá a aj tie neprejdu EK a ani STK. Nech si nechajú tie auta s 3 valcami a objemom 0,9. Spotreba je skoro .......... Som zvedavý či niekto rieši emisie lodí.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 Autobiography_sen
Samozřejmě že řeší, takové kanoe nebo u vás pltě, to je emisně celkem síla.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: P38 Autobiography_sen
Hej hej to máš pravdu, akurát keď si zapália fajku a dymia ako elektráreň Aspoň že technik dol normálny a trocha sa potrápil.
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: P38 Autobiography_sen
Veď. Dokelu aj s takými autami. Dajú tam 2,0 benz a vytiahnu z toho 300kw. Veď je to na hlavu.Robilv píše: ↑20 říj 2020 16:46 Až neskôr ma napadlo či to nebude primazavanim LPG. Aj ja som to mohol zatvoriť a tak skúsiť či nebudú lepšie hodnoty. Neviem čo očakáva cela EU a slovensko od vozidiel. Asi aby všetci si kupovali nove autá a aj tie neprejdu EK a ani STK. Nech si nechajú tie auta s 3 valcami a objemom 0,9. Spotreba je skoro .......... Som zvedavý či niekto rieši emisie lodí.
Re: P38 Autobiography_sen
Všetko dobré takto prajem do nového roka a veľa šťastných kilometrov.
Tak ako by mohol začať nový rok u mňa, no predsa keď auto začne ísť na 7 valcov. Predpokladal som poruchu vstreku. Tak som to rozhodil vymenil vstrek a znova poskladal. Výsledok stále išlo na 7 valcov. Dal som si pokoj od toho veď to potom spravím. Prešli 2 dni a nedalo mi to tak so m to zase rozhodil. Sanie dole už za 15 min. Meriam vstrek ten je dobrý, odpojím iný vstrek hodnoty rovnaké. Tak som sa zameral na vedenie. Podľa vás ako to dopadlo. Pripojím multimeter hodnoty dobré až som nemykol káblom a hodnota hneď skočila do nekonečna. Tak pes zakopaný tu. rozobratie tej izolácie je fakt na nervy. Asi 10 cm od konektora bol kábel v ...... . Nasledovalo zletovanie a meranie. Hodnoty konečne OK. Tak jedna vec spravená. Kukám na to nešťastné plechové tesnenie, ktoré asi nieje podľa mojich predstáv tak som sa rozhodol nové vyrobiť. A určite nie plechové. Kúpil som tesniacu dosku na 330°a davaj vyrábať. Výsledok je na fotkách a poľa mňa sa aj podarilo. Je to aj jedno z miest kde ťahalo falošný vzduch. A keď už sanie je dole tak som sa pustil aj do repasu LPG. Už len dočkať na balíček a môže sa kompletizovať. Dúfam že už toto bude na tento polrok všetko.
Tak ako by mohol začať nový rok u mňa, no predsa keď auto začne ísť na 7 valcov. Predpokladal som poruchu vstreku. Tak som to rozhodil vymenil vstrek a znova poskladal. Výsledok stále išlo na 7 valcov. Dal som si pokoj od toho veď to potom spravím. Prešli 2 dni a nedalo mi to tak so m to zase rozhodil. Sanie dole už za 15 min. Meriam vstrek ten je dobrý, odpojím iný vstrek hodnoty rovnaké. Tak som sa zameral na vedenie. Podľa vás ako to dopadlo. Pripojím multimeter hodnoty dobré až som nemykol káblom a hodnota hneď skočila do nekonečna. Tak pes zakopaný tu. rozobratie tej izolácie je fakt na nervy. Asi 10 cm od konektora bol kábel v ...... . Nasledovalo zletovanie a meranie. Hodnoty konečne OK. Tak jedna vec spravená. Kukám na to nešťastné plechové tesnenie, ktoré asi nieje podľa mojich predstáv tak som sa rozhodol nové vyrobiť. A určite nie plechové. Kúpil som tesniacu dosku na 330°a davaj vyrábať. Výsledok je na fotkách a poľa mňa sa aj podarilo. Je to aj jedno z miest kde ťahalo falošný vzduch. A keď už sanie je dole tak som sa pustil aj do repasu LPG. Už len dočkať na balíček a môže sa kompletizovať. Dúfam že už toto bude na tento polrok všetko.
Re: P38 Autobiography_sen
Tak aby málo nebolo tak pre istotu zase nemám tlaky na 8 valci. Na ostatných 150 psi a na tomto ledva 120. Už len zistiť ktorým smerom to unika. Predpokladám, že aj tak to
bez demontáže hlavy neskončí. A to som vôbec nechcel. Nuž problémy sa občas vyskitnú. Problém bol v tom že auto po oprave išlo parádne, až sa zahrialo a voľnobeh začal blbnúť. Tak nasledovalo vymontovanie sviečok. Tlaky 8 valec slabé. Ale ešte pred tým som pretočil motor a toľko benzínu vyšplechlo. Nuž ešte že sa auto nezapálilo od teplého motora. Kontrola kábla a sviečky ako prvé to bolo ok. Ostali tie nešťastné tlaky. A tam sa to ukázalo že niečo nie je v poriadku. . Tak som vyhľadal možnosti merania tlaku hlavy a momentálne čakám na objednaný tlakomer. Len jednu vec nechápem prečo bolo vo valci toľko benzínu. Pripadá mi to ako keby neotváral výfukový ventil. Nuž počkám na tlakomer a budem m múdrejší možno. Ale poviem vám riadne ma to .......... Ak mate dáke nápady určite sa im poteším. Jedna vec čo ma potešuje že auto je v garáži a tak nemusím vonku mrznúť. Asi veľa skonzumujem pri tejto oprave a potom sa stane zo mňa alkáč .
bez demontáže hlavy neskončí. A to som vôbec nechcel. Nuž problémy sa občas vyskitnú. Problém bol v tom že auto po oprave išlo parádne, až sa zahrialo a voľnobeh začal blbnúť. Tak nasledovalo vymontovanie sviečok. Tlaky 8 valec slabé. Ale ešte pred tým som pretočil motor a toľko benzínu vyšplechlo. Nuž ešte že sa auto nezapálilo od teplého motora. Kontrola kábla a sviečky ako prvé to bolo ok. Ostali tie nešťastné tlaky. A tam sa to ukázalo že niečo nie je v poriadku. . Tak som vyhľadal možnosti merania tlaku hlavy a momentálne čakám na objednaný tlakomer. Len jednu vec nechápem prečo bolo vo valci toľko benzínu. Pripadá mi to ako keby neotváral výfukový ventil. Nuž počkám na tlakomer a budem m múdrejší možno. Ale poviem vám riadne ma to .......... Ak mate dáke nápady určite sa im poteším. Jedna vec čo ma potešuje že auto je v garáži a tak nemusím vonku mrznúť. Asi veľa skonzumujem pri tejto oprave a potom sa stane zo mňa alkáč .
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: P38 Autobiography_sen
No v poslednej dobe,asi tak celý rok, mám podobné problémy. Včera som to vzdal a auto išlo k mipr. Dúfam, že on to už dá do poriadku. Mal som tesnenie pod hlavou v prdeli a teraz som menil vstreky,ale stále vynecháva zapaľovanie.
Odoslané z SM-N975F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-N975F pomocou Tapatalku
Re: P38 Autobiography_sen
A demontáž začala. Človek by ani nepovedal čo všetko musí isť dole aby vôbec sa dostal k hlave. Moje očakávanie o prdnutom tesnení nevišlo. Tak ostal valec. Pri max zdvihu chýbalo ešte skoro 3 mm do max. Nasledovala demontáž vane a následne piest von. Moja nočná mora sa prejavila. Ojnica ohnutá. A teraz nech mi niekto povie ako sa to môže stať ?
- majo2982
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 črc 2017 09:03
- tel.: +421908734538
- auto: RangeRover Sport S/C
Re: P38 Autobiography_sen
No pekne si ho vykuchal. Nech sa darí.
Odoslané z SM-N975F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-N975F pomocou Tapatalku
Re: P38 Autobiography_sen
Ako na začiatku som mal rešpekt, ale potom som si povedal veď čo, sú to šróby a momenty. Odďaľoval som rozobratie aj dva tri dni asi zatiaľ som si spravil vákuovačku pre testovanie a potom prišlo na rozobratie. Medzi rozoberaním motora som vyrábal rôzne priruby na valce, sanie ...