Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#61 Příspěvek od Mirko » 29 dub 2021 16:04

Expanzní nádoba na brzdový tlak je vlevo ve směru jízdy pod hlavním brzdovým válcem. Je to černá tlaková koule průměru cca. 12 cm. a je přimontovovaná z boku do vnitřního blatníku. K její demontáži je potřeba sundat plastové nadkolí. Číslo dílu RTC6498 a s největší pravděpodobnosti je to i příčinou zmíněných problémů.

Beni1941
Příspěvky: 17
Registrován: 21 lis 2020 18:13
tel.: +421 917 582 809
auto: Range Rover (1988)
Bydliště: Kosice

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#62 Příspěvek od Beni1941 » 01 kvě 2021 20:19

Mirko píše: 29 dub 2021 16:04 Expanzní nádoba na brzdový tlak je vlevo ve směru jízdy pod hlavním brzdovým válcem. Je to černá tlaková koule průměru cca. 12 cm. a je přimontovovaná z boku do vnitřního blatníku. K její demontáži je potřeba sundat plastové nadkolí. Číslo dílu RTC6498 a s největší pravděpodobnosti je to i příčinou zmíněných problémů.
Dakujem za radu ! Zhodou okolnosti sme nadobu vcera nasli. Ak este mozem dodatocne opisat stav. Po tom ako prestane pumpa pracovat, staci jedno stlacenie brzdy na to aby sa pumpa znova rozbehla. Su este nejake kroky, aby som si mohol byt isty, ze je to nadobkou ? :?: Pre istotu ale sa idem hned ozvat panovi z vrakmi :D

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#63 Příspěvek od Mirko » 02 kvě 2021 11:30

Tyto symptomy potvrzuji, že ABS-kouli je nutno vyměnit; a to za novou. Všechny staré jsou touhle dobou po smrti, sice dost lidí s nimi stále jezdí, ale ničí to čerpadlo, které je nesrovnatelně dražší na výměnu. ABS-koule je spotřební díl s životnosti navrženou na cca. 100 tisíc km nebo 5 - 7 let. Obsahuje membránu a plyn, který se v tom nedokáže udržet na věčnost, podobně jako u plynových tlumičů atd. Měnil jsem v poslední době na třech autech, u všech už byla dávno za zenitem.

Beni1941
Příspěvky: 17
Registrován: 21 lis 2020 18:13
tel.: +421 917 582 809
auto: Range Rover (1988)
Bydliště: Kosice

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#64 Příspěvek od Beni1941 » 03 kvě 2021 21:22

Mirko píše: 02 kvě 2021 11:30 Tyto symptomy potvrzuji, že ABS-kouli je nutno vyměnit; a to za novou. Všechny staré jsou touhle dobou po smrti, sice dost lidí s nimi stále jezdí, ale ničí to čerpadlo, které je nesrovnatelně dražší na výměnu. ABS-koule je spotřební díl s životnosti navrženou na cca. 100 tisíc km nebo 5 - 7 let. Obsahuje membránu a plyn, který se v tom nedokáže udržet na věčnost, podobně jako u plynových tlumičů atd. Měnil jsem v poslední době na třech autech, u všech už byla dávno za zenitem.
Aha ze sa neoplati sanovat peniaze na taketo nieco. Dakujem velmi pekne za strategicku informaciu, uz viem ze mam priamy ciel setrenia ! :devil :devil

Odpovědět