Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
A začneme první ,k čemu je ta nadobka ?to je filtr ? protože v motorovém prostoru je palivovy filtr ,že by nějaký odkalovač ?
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Mám dotaz ohledně brzd , mám brzdovy válec na takový malý kompresor a původně s abs (nefunkční )a chtěl bych to předělat klasiku (podtlak)dá se to nebo je to blbost ? Chci se zbavit věci co se můžou posr ......
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady) Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady) Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Odkalovaci nadobka, ma ji i 300tdi
brzdy z D1 300tdi, stav se a rovnou si nafotíš, jak to vše patří a vezmeš si co potřebuješ:-)
brzdy z D1 300tdi, stav se a rovnou si nafotíš, jak to vše patří a vezmeš si co potřebuješ:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Tak se musím pochlubit že dorazila bouda z piskovych lázní (kuva to vylezlo ďurek)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Jo tak proto se u vas dneska nepracovalo:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Tak po dvou měsících vyvařeno a nastrikano myslím že mě to přežije
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Pochvala, vypadá to skvělě. Máš to celé v černím lesku nebo si nějak odlišil sloupky a zadní podběhy?
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Ještě zvažují jestli to nechám cele černe nebo ty podběhy v odstinu auta ,jo a když tě mám na drátě ....Co ta střecha? Měl bys plnou bez šibru?
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Jo střecha...ptal jsem se otce a on si chce postavit Pickupa s "Hardtopem" takže k tomu potřebuje dvě plné střechy a víc dobrých tady už bohužel nemám. Všechno ostatní má šíbr.
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Nevíte náhodou kde je číslo na rámu? Je to r.v.93
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Pozri nosnik na karoseriu pri pravom zadnom kolese
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Díky kouknu, tento týden má rám dorazit z piskovani tak jsem zvědav jestli tam bude
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Zdravim tak jsem se po dlouhé době dostal k renovaci a začínám podvozkem a potřebují poradit jake tlumiče? Koukal jsem na Eliota a litep a mají tam velký výběr, nepotřebuji nějake speciální spíš na cesty (jsem se zapřísahl že bahno nikdy neuvidí )a myslím že byl trochu zvednutý a prd vím jak to zjistím, původní tlumiče se mi dole ukroutily jak jsem je sundával, na foto jsou původní ale na netu jsem je nenašel
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
pokial chces kvalitu, ale nechces nieco specialne, laditelne a pod, tak odporucam Bilstein.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Já tam mám Boge, což byl snad i původní dodavatel, a zprvu byli trochu tuhé, ale do 10 tis km jsem je rozklepal a teď po 50ti jsou furt dobré na silnici. Vlastně můj šedivák je na silnici opravdu docela žihadlo ve srovnání s ostatními, které tu mám. Offroad nejezdím.
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
koukal jsem na tyto https://www.litep4x4.cz/detail/range-ro ... port--50mm protože jak jsem se dočetl tak mám auto zvednuté o 5cm ale vůbec nevím zda jsou ok
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Já mám Koni Heavy Track
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Další dotaz a to ohledně pružin, mám je otryskáné a nevím co s nimi, zvažoval jsem pozinkovat (nevím jestli je to blbost)nebo barvu -jaka je vhodná nebo komaxit ?vůbec netuším co na te pružině vydrží, díky za radu
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21 lis 2020 18:13
- tel.: +421 917 582 809
- auto: Range Rover (1988)
- Bydliště: Kosice
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Ak by som sa mohol vtesnat do tejto starsej debaty . Moj 1989 range rover classic zaziva tazkosti z brzdami . Brzdova pumpa velmi velmi dlho bezi az potom sa skludni (vtedy brake kontrolka prestane svietit). Zaroven ale nedokazem najst expanznu nadobku na brzdovy tlak .Mirko píše: ↑13 čer 2019 20:54 Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady .Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.
Vedeli by ste mi poradit?
A aby som nebol uplny odlud, uzasna praca na vasom stroji ! Drzim palce pri jeho dalsej kompletizacii !