Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Jirka Kroupa ma pravdu. Vyhrievanie zadneho onka sluzi aj ako antena pre radio. Je to krabicka, ktora to kombinuje.
Strechy sa robili aj bez sibrov. Su zamenitelne. Cela strecha je len prisrobovana.
Siber mas plechovy, alebo skleneny? POkial strecha, alebo siber nieje poskodeny (krivy), tak sa zatekanie da riesit a pretesnit.
Strechy sa robili aj bez sibrov. Su zamenitelne. Cela strecha je len prisrobovana.
Siber mas plechovy, alebo skleneny? POkial strecha, alebo siber nieje poskodeny (krivy), tak sa zatekanie da riesit a pretesnit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Šíbr je konstruovaný tak, že do něho zatékat může, není to stoprocentně těsné v úrovni střechy. Jestli ti ale pak zatéká do auta, tak nefungují odtoky, které jsou ve všech čtyřech rozích. Někdy jsou zmáčklé, někdy prostě jen ucpané. U toho roku už by měl být skleněný šíbr který je bezproblémovy.
Jinak kastle ještě vypadá docela slušně.
Jinak kastle ještě vypadá docela slušně.
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Ano šibr je skleněný ale ja ho nechci , buď seženu střechu plnou nebo skusim nějakého klempíře ,ten šibr klidně darují
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
[attachment=0]20180810_110140.jpg[/attachment
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
To já si ho rád vemu a podívám se, jestli nenajdu nějakou pevnou střechu, případně se stropnici, kterou bych obětoval výměnou za celou tvou. Ale mám obavy, že už nemám nepomačkanou.
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
No to by jsi mi udělal radost a ještě bych ti něco přidal, budu dělat nový lak tak pokud není moc pobouchana tak by mi to přišlo vhod , moje je v dobrém stavu
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Při rozebirani nacházím mraky různých mrtvých konektorů a jiných zajímavých věcí, otázka č.1 do koulí vedou dráty , jakoby z vrchu kde jsou čepy. ....k čemu to je? Otázka č.2 našel jsem takové malé čerpadlo které vede k nezávislému topení -je to čistě součást toho topení nebo to bylo originál v autě?
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Dráty ke koulím vypadají jako k čidlům ABS, palivové čerpadélko by mělo být pro bufík.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Abs to nemá, nevím zda to před tím mělo a myslím že původně to bylo na mēchach , dva kabliky vedou přímo jakoby do koule a ješte je vedle dvojkablik s koncovkou , tak nevím
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Ještě jsem za nadobkou ostrikovacu našel tato dvě relatka , uhadne někdo nač jsou ? předem děkuji
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
podla fotky motoroveho priestoru na prvej strane to ABS ma ci je ale funkcne je otazka
tie kable co idu do capu na guli su ABS cidla. dva kabliky s konektorom bude snimac opotrebenia brzdovych platniciek. Je iba na pravej strane vpredu aj vzadu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Myslel jsem si to,abs mi nikdy nefungovalo tak jsem ani nepředpokládal že tam je pomalu rozebiram a budu sundavat kaslu ,odsrouboval jsem 10 šroubů dokola +2šrouby u nádrže, odmontoval brzdove hadice ještě povolit řízení a nejake elektro......je tam ještě něco co oddělat?
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
uchytenie bezpecnostnych pasov (4ks), rucna brzda, ak je to automat, tak bovden. A oddelovat opatrne a kontrolovat ci nieco niekde nieje zachytene a pod...will.26 píše: ↑13 srp 2018 17:38 Myslel jsem si to,abs mi nikdy nefungovalo tak jsem ani nepředpokládal že tam je pomalu rozebiram a budu sundavat kaslu ,odsrouboval jsem 10 šroubů dokola +2šrouby u nádrže, odmontoval brzdove hadice ještě povolit řízení a nejake elektro......je tam ještě něco co oddělat?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Super díky kolik tak asi váží holá kasla ?
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Zatím vypadám takto
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
A toto vezu do garáže, samé pičičandy a dodávka plná
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Kabriolet? Odlehčuješ?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Jo můžu vozit papeže ale nabourat bych se s tím nechtěl, vono je to takový tenoučky až papírový
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
skelet je lahky. podla mna to styria chlapi zdvihnu
na sasi stacia dvaja. tie vazia do 130 kg.
na sasi stacia dvaja. tie vazia do 130 kg.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře
Tak konečně došlo k rozvodu a bude spousty otázek