Vnitrni teplotni cidlo
Vnitrni teplotni cidlo
Ahoj, tusi nekdo, zda jde vymenit vnitrni teplotni cidlo v panelu klimatizace? Topeni jsem uz vyresil, ale kdyz necham zobrazit udaje z vnitrniho teplomeru tak ten smejd dojde max na 7 stupnu, ikdyz je v aute treba 20. Kdyz na nej fouknu stlaceny vzduch tak teplota klesne, ale pak zase vystoupa max na 7 a vic ani prd.
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
Re: Vnitrni teplotni cidlo
No je tam termistor... mozna poskozeny, takze teoreticky ano a nebo to muze byt klidne na ridicim IC, ale nechci delat chytreho - jen odhad
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Schválně, kdo máte L322 předFL a máte diagnostiku, můžete se podívat kolik Vám to ukazuje teploty levá / pravá strana?
Co tu mám L322, tak levá strana ukazuje podstatně méně než pravá a vím, že na tohle (resp. silnější chlazení u řidiče než u spolujezdce v létě) si stěžuje dost lidí i venku...
Tak jestli to vlastně není "v pořádku"
Co tu mám L322, tak levá strana ukazuje podstatně méně než pravá a vím, že na tohle (resp. silnější chlazení u řidiče než u spolujezdce v létě) si stěžuje dost lidí i venku...
Tak jestli to vlastně není "v pořádku"
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Mě to žije vlastním životem. Přijdu k autu, venku zataženo, cca 11 stupňů, dám načíst čidla a prý mi v autě mrzne
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Ta hodnota je asi normální, mně to ukazuje něco podobného. Řešil jsem stav, kdy po cca půlhodině jízdy se topení nastavené na Auto spustilo naplno i s plným ventilátorem, takže tvořilo saunu. Protože na iCarsoftu čidlo ukazovalo hodnotu pod nulou, předpokládal jsem, že je špatné a z ebaye objednal jinou starší ovládací jednotku (čidlo je připájené na desce a nevím, čím bych ho nahradil, když nevím co má dávat za hodnotu). Pak se ukázalo, že chyba byla jinde, byla v dvojitém elektricky ovládaném kohoutu topení (je na levém podběhu vedle motoru), který si dělal co se mu zachtělo. Teplotu topení nereguluje klapka jako u P38 (tam je výměník topení stále pod neregulovanou kapalinou z motoru a klapka za ním reguluje teplotu směšováním ohřátého vzduchu za výměníkem a chladného vzduchu z venku), u L322 kohout a klapky s krokovými motorky už směrují regulovaně nahřátý vzduch za výměníkem topení. Taky mi to dalo hledání, Rave jsem zkoumal snad 3x, než mně trklo jít prozkoumat ten kohout, protože jsem předpokládal, že topení pracuje podobně jako na P38. iCarsoft to sice psal jako závadu, ale já to považoval za pitomost, pitomec jeden.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Paráda, díky za tip. Nemáš číslo dílu toho kohoutu ať vím, co hledat?JSK píše: ↑09 kvě 2019 17:38 Ta hodnota je asi normální, mně to ukazuje něco podobného. Řešil jsem stav, kdy po cca půlhodině jízdy se topení nastavené na Auto spustilo naplno i s plným ventilátorem, takže tvořilo saunu. Protože na iCarsoftu čidlo ukazovalo hodnotu pod nulou, předpokládal jsem, že je špatné a z ebaye objednal jinou starší ovládací jednotku (čidlo je připájené na desce a nevím, čím bych ho nahradil, když nevím co má dávat za hodnotu). Pak se ukázalo, že chyba byla jinde, byla v dvojitém elektricky ovládaném kohoutu topení (je na levém podběhu vedle motoru), který si dělal co se mu zachtělo. Teplotu topení nereguluje klapka jako u P38 (tam je výměník topení stále pod neregulovanou kapalinou z motoru a klapka za ním reguluje teplotu směšováním ohřátého vzduchu za výměníkem a chladného vzduchu z venku), u L322 kohout a klapky s krokovými motorky už směrují regulovaně nahřátý vzduch za výměníkem topení. Taky mi to dalo hledání, Rave jsem zkoumal snad 3x, než mně trklo jít prozkoumat ten kohout, protože jsem předpokládal, že topení pracuje podobně jako na P38. iCarsoft to sice psal jako závadu, ale já to považoval za pitomost, pitomec jeden.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
JQD000010 Je původní díl BMW.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Tak v kohoutu u mě závada nebyla. Každopádně pokud by měl někdo pochybnosti nad jeho funkčností a nechtěl kupovat celý díl, dá se za pár šušňů sehnat opravná sada.
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Tak jsem dnes vymenil i panel klimatizace a stale nic. Venku hic, v aute hic a podle diagnostiky je teploty v interieru 12°C. Nechapu uz.
Nevi nekdo, kolik ma byt na tom evaporator sensoru? Tohle to ukazuje po chvilce jizdy ve venkovni teplote cc 27°C
Nevi nekdo, kolik ma byt na tom evaporator sensoru? Tohle to ukazuje po chvilce jizdy ve venkovni teplote cc 27°C
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Záhada vyřešena. Čidla sice ukazují pořád nesmysly, ale problém byl v miniaturní dirce v chladiči klimatizace, kterou plnička neodhalila ani na zkoušce tlaku, ani nebyl bez komletního odstrojení předku vidět únik na UV. 31.3. jsem nechal klimu komplet naplnit a teď se přišlo na to, že z cca 520g chladiva mám ke 27.6. v oběhu jen 160g. Takže na chybu na diagnostice to ještě nebylo, vysokotlak ukazoval relativně obstojné hodnoty, ale nízkotlak byl v kopru. Kompresor unavený nebyl, ventil taky OK a jen to mělo na hovno účinnost pro nedosatatek chladiva. Diagnostika furt ukazuje blbosti ( po očištění čidel a výměně panelu se to ale o něco zlepšilo ), ale chladí to jak mrazící auto
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Vnitrni teplotni cidlo
Včera jsem zjistil, že iCarsoft má zřejmě s tímhle nějaký problém, protože to "řešíme" všichni a všem to ukazuje blbosti, výměna panelu nepomůže. Včera jsem stejné auto zkusil zkontrolovat iCarsoftem a interiér byl pomalu na nule (real tak 18°C), tak jsem zkusil druhou diagnostiku (obyč Foxwell) a ta už ukázala vnitřní teplotu správně Takže hodnoty z icarsoftu vůbec neřešit
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322