L320 TDV8 - chyba motora

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2569
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#21 Příspěvek od habakuk » 23 říj 2021 08:33

Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#22 Příspěvek od Lukasino » 23 říj 2021 08:40

habakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#23 Příspěvek od MadTom » 23 říj 2021 10:21

Takhle nějak jsem to myslel. Doba kdy DPF nikdo neznal a jediné rozumné řešení ho bylo vystříhat uz je snad pryč. Spís bych hledal, jak regeneraci vynutit. Třeba když bude v plánu delší jízda a automatická regenerace jestě nebude na 100% nutná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1077
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#24 Příspěvek od Miklosxxx » 23 říj 2021 10:27

Proste skusim ho nejak zlomit na vycistenie,dufam ze to zabere.
Lebo uz ma tyky ze auto predat a kupit nieco ine :yx ,alebo ist ku Petrovi na DPF off.
A je to presne euro4 medzi mojim TP nema rozdiel este prave mu tam viac veci chyba ako ze nema hodnoty :think
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

L320 TDV8 - chyba motora

#25 Příspěvek od Kokesek » 23 říj 2021 10:53

Krasne pozoruji v debate jak vubec nemusi byt pravidlo ze euro 5 ma dpf a naopak. Obecne mam vypozorovano ze dpf na lr se nejak zasadne nesypou a drzi klidne do 400tis km. Za predpokladu spravnych teplotnich cidel. Hadicek a snimacu diference. Ale kdyz uz dojde k velkemu zaneseni duvodem muzou byt kratke trasy nebo i vada motoru(turba vstriky, unik pres kruhy ventily, apod.) tak uz nikdy dpf po vycisteni nedosahne takove ucinosti a najezd mezi regeneracemi je mensi tedy diferencialni tlak je cim dal vetsi jak na volnobeh tak i v otackach.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2569
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#26 Příspěvek od habakuk » 23 říj 2021 13:19

Lukasino píše:
habakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#27 Příspěvek od Lukasino » 23 říj 2021 14:17

habakuk píše: 23 říj 2021 13:19
Lukasino píše:
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu :wink:

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil :mrgreen:

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.
Ale to jo, jenže 3.6 TDV8 nikdy EURO 5 nebyla :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1077
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: L320 TDV8 - chyba motora

#28 Příspěvek od Miklosxxx » 23 říj 2021 20:59

Ano Lukasino mas spravne tvrdenie je to rv.2008
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Odpovědět