Re: Úvaha o koupi RR L322 - prosím o pár rad
Napsal: 07 srp 2020 00:17
Auta v dobré kondici se zvednou hned a u L322 by ani neměl moc být slyšet kompresor, za předpokladu, že je OK. A hned, znamená hned (3-4s). Jakékoliv čekání na zvednutí už znamená počínající problém. Ta převodovka je omleté téma, ale i když pojede, tak zítra už nemusí (je to pro ně typické). Určitě musí chodit všechna elektronika, jinak se chyb bez diagnostiky doma nedohledáš (tedy neopravíš). A u takto starých kusů i ta koroze, protože zvenku na nich na první pohled není nic vidět. Vidět bývá na horních zadních dveřích a zadních lemech, ale to už znamená, že je i jinde. Oba klíče s imobilizérem, zámky dveří (kdo nikdy na LR neřešil zámek dveří, ať dá ruku nahoru), známé problémy se zvedáním, kesáním a zamykáním volantu...
Těžko radit, na co všechno se zaměřit, pokud si jdeš takovéhle auto koupit bez diagnostiky nebo někoho, kdo tomu rozumí. Navíc s tímhle motorem jde o žrouta převodovek a ještě nejlevnější kus na netu. Při tomhle nájezdu bych ani nepočítal, že ještě půjde za rozumné peníze repasovat. To už musí mít minimálně jednou (spíše dvakrát-třikrát) za sebou a rovnou šetřil na novou...
Těžko radit, na co všechno se zaměřit, pokud si jdeš takovéhle auto koupit bez diagnostiky nebo někoho, kdo tomu rozumí. Navíc s tímhle motorem jde o žrouta převodovek a ještě nejlevnější kus na netu. Při tomhle nájezdu bych ani nepočítal, že ještě půjde za rozumné peníze repasovat. To už musí mít minimálně jednou (spíše dvakrát-třikrát) za sebou a rovnou šetřil na novou...