Range Rover 2022
Re: Range Rover 2022
Za mě teda nic moc. Vadí mi dve veci: Odflaknutej dysplej prilepenej suchým zipem a ta zadní světla nejsou videt z boku, u takovyho kolosu je to skoda..
l405 doufam mi zůstane ještě hodne dlouho
Sent from my iPhone using Tapatalk
l405 doufam mi zůstane ještě hodne dlouho
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRfree2 2011, FujiWhite, Winterpacket, 17"orig, blackleather....
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Měl jsem možnost vidět a osahat si L460 na živo a je to bomba, i když mám smíšené pocity...
Když shrnu nějaké dojmy:
+ krásný z venku i zevnitř, moc pěkné detaily, je to super "začištěné", zkosená záď a zadní světla jsou pecka
+ uvnitř je to "čisté", nic překombinovaného, vystavený kus měl stropnici z kůže (ne alcantary) což je za mě super, v kůži je i obložení A sloupků atd.
+ spousta vychytávek (jasně, platné době), jako třeba že vnitřní zpětné zrcátko je buď obyčejné zrcátko, nebo se tam dá promítat zadní kamera co je v ploutvi - šikovné když je třeba plný kufr, atd
+ extrémně pohodlné přední sedačky
+ displaye v interiéru mají konečně krásnou grafiku (alespoň když to porovnám s prvními L405)
+ pro zadní sedadla super entertainment, vč. HDMI vstupů, možností ovládání "půlky" auta přes display v loketce, výdechy topení ve stropnici, atd.
+ přední kamera je už jen jedna na středu, úplně jsem nepochopil smysl těch dvou krajních v předním nárazníku u starších modelů
- zmenšená vnější zrcátka (ale to se pozná až v provozu jestli to bude problém)
- hrozně malá okna, přední boční okna jsou šíleně malá a v kombinaci s extrémně masivním B sloupkem je to trochu úlet (nejen že je B sloupek široký, ale i plasty kolem oken jsou široké a dost přesahují samotný sloupek)
- celkově jsem uvnitř neměl pocit "prostornosti" nebo jak to nazvat (tím jak je vše masivní a jsou menší okna)
- ty R23 kola jsou na to akorát, ale ty malé kotouče v nich vypadají komicky (alespoň u D350, benzín na tom bude asi o trochu lépe)
- některé věci až překombinované (například zadní loketka je elektricky ovládaná včetně elektrické vysouvací části, která se vysune aby se objevili nápojové držáky)
- OBROVSKÝ víčko nádrže
Oficiální cena základu je cca 3,2mil.Kč, First Edition kterou jsem viděl stojí v základu 4,3mil.Kč
Moc jsem se na to těšil, jsem z něj nadšený, ale je tam i nemálo věci které mě zklamali. Nevadí, počkám si 5-8let a pak si nějaký z prvních ročníků stejně koupím, tak jen ať se hodně prodává a je z čeho vybírat
Těším se na první předváděčky, až se s tím svezu, potom se teprve uvidí jaký udělali pokrok, ale věřím, že jízdně to bude paráda.
L.
Když shrnu nějaké dojmy:
+ krásný z venku i zevnitř, moc pěkné detaily, je to super "začištěné", zkosená záď a zadní světla jsou pecka
+ uvnitř je to "čisté", nic překombinovaného, vystavený kus měl stropnici z kůže (ne alcantary) což je za mě super, v kůži je i obložení A sloupků atd.
+ spousta vychytávek (jasně, platné době), jako třeba že vnitřní zpětné zrcátko je buď obyčejné zrcátko, nebo se tam dá promítat zadní kamera co je v ploutvi - šikovné když je třeba plný kufr, atd
+ extrémně pohodlné přední sedačky
+ displaye v interiéru mají konečně krásnou grafiku (alespoň když to porovnám s prvními L405)
+ pro zadní sedadla super entertainment, vč. HDMI vstupů, možností ovládání "půlky" auta přes display v loketce, výdechy topení ve stropnici, atd.
+ přední kamera je už jen jedna na středu, úplně jsem nepochopil smysl těch dvou krajních v předním nárazníku u starších modelů
- zmenšená vnější zrcátka (ale to se pozná až v provozu jestli to bude problém)
- hrozně malá okna, přední boční okna jsou šíleně malá a v kombinaci s extrémně masivním B sloupkem je to trochu úlet (nejen že je B sloupek široký, ale i plasty kolem oken jsou široké a dost přesahují samotný sloupek)
- celkově jsem uvnitř neměl pocit "prostornosti" nebo jak to nazvat (tím jak je vše masivní a jsou menší okna)
- ty R23 kola jsou na to akorát, ale ty malé kotouče v nich vypadají komicky (alespoň u D350, benzín na tom bude asi o trochu lépe)
- některé věci až překombinované (například zadní loketka je elektricky ovládaná včetně elektrické vysouvací části, která se vysune aby se objevili nápojové držáky)
- OBROVSKÝ víčko nádrže
Oficiální cena základu je cca 3,2mil.Kč, First Edition kterou jsem viděl stojí v základu 4,3mil.Kč
Moc jsem se na to těšil, jsem z něj nadšený, ale je tam i nemálo věci které mě zklamali. Nevadí, počkám si 5-8let a pak si nějaký z prvních ročníků stejně koupím, tak jen ať se hodně prodává a je z čeho vybírat
Těším se na první předváděčky, až se s tím svezu, potom se teprve uvidí jaký udělali pokrok, ale věřím, že jízdně to bude paráda.
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Range Rover 2022
diky za predstavenie. Mensie brzdy znamena pojdu tam aj mensie disky, balonovejsie gumy , otazka ako s nimi bude vyzerat. No ked ale to s oknami pravda , pre mna je to pruser, totiz prave to spolu s pocitom ze sedim nizsie a V aute, a nemam taky majestatny vyhlad okolo, mi robi najvacsi rozdiel medi velkym Rangeom a Sportom, v prospech toho prveho. Akoze jasne ze Sport je nasxhval taky aky je, ale preto mam rad FFRR...
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Jo, jo, R20 půjdou určitě a věřil bych, že se tam vejdou v pohodě i 19ky... Ale taky věřím, že takové rozměry v TP už oficiálně nebudou
A jinak přesně jak to říkáš, z toho prostoru/pocitu jsem byl nejvíc zklamaný, protože na RR se mi líbí ten posez, výhled, pocit prostornosti, v tomhle už je to víc RRS, než FFRR
A jinak přesně jak to říkáš, z toho prostoru/pocitu jsem byl nejvíc zklamaný, protože na RR se mi líbí ten posez, výhled, pocit prostornosti, v tomhle už je to víc RRS, než FFRR
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover 2022
Kdysi jsem sedl do třídvéřového Evoka s interiérem v černé barvě - připadal jsem si jak v tanku nebo v krytu. Hroznej pocit. Přitom to samé auto vedl v barvě bílé tak blbé pocity nevyvolávalo. Vidět ale dnes není z žádného nového auta, protože bezpečnost.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Range Rover 2022
Ahoj, a jak je to s posedem? Je stále videt na kapotu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRfree2 2011, FujiWhite, Winterpacket, 17"orig, blackleather....
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Tak to je asi spíš o postavě a nastavení sedačky já s tím problém neměl
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover 2022
Ty masivní sloupky a tím pádem i malá boční okna vychází jednak z celohliníkové konstrukce a pak také z požadavků na co nejvyšší tuhost karoserie. Ta se projevuje hlavně na jízdních vlastnostech, kdy obecně platí čím tužší karoserie, tím měkčí odpružení si mohu dovolit. Já si na to po čtyřech ocelových Discoverách trochu obtížně zvykám u Defendera. Nejde jen o vizuální a pocitovou stránku věci, ty sloupky i reálně zabírají v interiéru hodně místa, konkrétně u Defendera tím hodně trpí velikost kufru. Evropské automobilky od hliníku pomalu upouští ve prospěch vysokopevnostní oceli, např. Audi, které přitom bylo průkopníkem celohliníkových konstrukcí. Dalším vlivem je neutuchající designová móda požadující vysoký a směrem dozadu stoupající ponton a snižující se okna. Už u L405 to bylo poměrně výrazné a u nového RR je to při pohledu z profilu hodně markantní. Nejlepší je pak rychle přesednout do Classica a připadáte si, jako byste seděli na střeše.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
-
- Příspěvky: 360
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: Range Rover 2022
Tá posledná veta ma dostala ..Čitam v podstate vsetko co sa tyka L322..resp range roveru. Takze sa dozviem hocičo. Ale zaujima ma preco sa upúšťa od hliniku a začina sa s vysokopevnostnou ocelou? Hlinik je predsa lahky a nehrdzavie. A ako hovoris - v audi sa pýšili tym ze mali hlinikove všetkoNeklan píše: ↑16 pro 2021 15:53 Ty masivní sloupky a tím pádem i malá boční okna vychází jednak z celohliníkové konstrukce a pak také z požadavků na co nejvyšší tuhost karoserie. Ta se projevuje hlavně na jízdních vlastnostech, kdy obecně platí čím tužší karoserie, tím měkčí odpružení si mohu dovolit. Já si na to po čtyřech ocelových Discoverách trochu obtížně zvykám u Defendera. Nejde jen o vizuální a pocitovou stránku věci, ty sloupky i reálně zabírají v interiéru hodně místa, konkrétně u Defendera tím hodně trpí velikost kufru. Evropské automobilky od hliníku pomalu upouští ve prospěch vysokopevnostní oceli, např. Audi, které přitom bylo průkopníkem celohliníkových konstrukcí. Dalším vlivem je neutuchající designová móda požadující vysoký a směrem dozadu stoupající ponton a snižující se okna. Už u L405 to bylo poměrně výrazné a u nového RR je to při pohledu z profilu hodně markantní. Nejlepší je pak rychle přesednout do Classica a připadáte si, jako byste seděli na střeše.
Re: Range Rover 2022
Tak hlinik je blato a muze byt v jakekoliv slitine. Proto se zacinaji davat karbonove prvky a dalsi vysokopevnostni materialy. S bahnem tohle proste nedas
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover 2022
Konstrukce z hliníku musí mít pro dosažení stejné pevnosti podstatně větší rozměry než ta z oceli, natož tak nějaké vysokopevnostní. Kromě toho, že se to nemusí vejít (viz. masivní sloupky), tak to ve výsledku může vyjít i těžší, než ocelové. A váha je u aut celkem podstatná. Další důvod mohou být výrobní náklady - Audi A2 nebylo zrovna levné auto.
A korozní odolnost hliníku taky není samozřejmá věc - třeba u klasického Defendera je to spíš noční můra, protože styk hliník-železo je z toho pohledu špatně. Na druhou stranu, čistý hliník je sice korozně odolný, ale mechanicky je to doopravdy bláto. Pevnější slitiny hliníku tak moc korozně odolné nejsou, celkem mě překvapilo, co dělají hliníkové antény u moře - po pár letech se rozpadají, přitom to samé u nás je po 20 letech maximálně zašlé na povrchu. Slaná mlha je prostě problém.
Navíc v poslední době se celkem posunuli (zlevnily pro sériovou výrobu) možnosti použití vysokopevnostních plechů, takže i váha, která byla původně důvodem použití hliníku, šla dolů.
A korozní odolnost hliníku taky není samozřejmá věc - třeba u klasického Defendera je to spíš noční můra, protože styk hliník-železo je z toho pohledu špatně. Na druhou stranu, čistý hliník je sice korozně odolný, ale mechanicky je to doopravdy bláto. Pevnější slitiny hliníku tak moc korozně odolné nejsou, celkem mě překvapilo, co dělají hliníkové antény u moře - po pár letech se rozpadají, přitom to samé u nás je po 20 letech maximálně zašlé na povrchu. Slaná mlha je prostě problém.
Navíc v poslední době se celkem posunuli (zlevnily pro sériovou výrobu) možnosti použití vysokopevnostních plechů, takže i váha, která byla původně důvodem použití hliníku, šla dolů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Range Rover 2022
Zrovna sjíždím na Netflixu seriál Black Mirror a v jedné epizodě si zahrál ten úžasný RR, co má zadní dveře proti směru jízdy. Seriál není úplně nový,tak sorry,jestli se to už tady objevilo. Napsat jsem to musel
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Zdá se mi to, nebo ho královská rodina už používá?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover 2022
Tak kdo jiný by měl nafasovat mezi prvními
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Tak to samozřejmě Je to pěkný, ještě není ani v salonech a oni ho už užívají, ale taky to je ta nejlepší reklama co může být
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Range Rover 2022
Včera jsem jel přes Blavu a tam už tedy běží masivní kampaň na nový RR snad na třech billboardech tam na plebejce shlíží.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Tak co, už se někdo svezl?
Já měl včera možnost vyzkoušet P530 LWB Autobiography (ceníkovka cca 4,8) na cca 30km úseku a musím říct dobrý Nevěděl jsem co od toho čekat... Oproti statické prohlídce nakonec zmenšená zrcátka při jízdě vůbec nevadí, je v nich krásně vidět. Masivní sloupky taky vůbec nepřekáží (ona to u spolujezdce stejně kryje hlava spolujezdce a hlavová opěrka sedačky), u P530 jsou i ty 23" kola vepředu plné brzd, to už je koukatelné A pocity? Jak jsem psal, nevěděl jsem co čekat...
Člověk si do toho sedne a jede, za mě žádný úžas, ale až potom si vlastně uvědomíte, že to je to úžasné. Stačí si upravit sedačku a to auto padne krásně do ruky, jak je zvykem u předchozích RR, plavně proplouvá krajinou a jede tak nějak samozřejmě, prostě paráda a pohoda. Kdybych měl být rýpal, tak řeknu že 23" kola jsou na našich silnicích až moc a že za mě to chce vyjížděcí nášlapy (což se divím, že na předváděčce nejsou). Nevím jestli je vyšší než jiné RR, nebo jen když vidím tu cenovku a typ lidí pro které to je určené, tak představa jak do toho naskakují je divná Samozřejmě se to dá snížit na podvozku, ale kdo by to stále dělal. Vyjížděcí nášlapy jsou funkční a příjemné (když zrovna fungují).
Moc příjemné zjištění bylo, že ikdyž většina ovládacích prvků vypadá jako elektronická, tak jsou mačkací, mají odezvu a tím pádem jednoduché, přehledné, ovladatelné i bez koukání
Třetí řada sedadel je přístupná po sklopení druhé řady, což se děje elektronicky a aby se druhá řada sedadel mohla naplno vyklopit, posouvá se lehce i sedadlo přední.
Vnitřní zrcátko přepínatelné jako obyč zrcátko / kamera je super. Režim s kamerou je sice takový nezvyklý, ale je to perfektní v případě kdy přes věci v autě není vidět dozadu, atd.
Převodovka zůstává 8q ZF.
Přivření dveří řidiče aby se řidič nemusel natahovat jak bylo představené teprve bude, od MY2023, letošní to ještě neumí.
Jediná věc co mě hrozně překvapila je informace od prodejce, že vzduchový podvozek už není standardem, ale to doufám bude komunikační šum a ne pravda V katalogu vidím u nejlevnějšího jen volbu "Elektronicky řízení vzduchové odpružení se systémem Dynamic Response" ale to doufám přidá stavitelnou tuhost tlumičů jako byl dříve Dynamic paket, ale kdo ví.
A podle katalogu se zdá, že už nebude výbavová řada Vogue, což mě mrzí.
Je to krásné auto, při jízdě jsem měl pocit lehkosti, jak to všude proplouvá, ale současně pohled na vysokou kapotu (tady mám pocit, že je to znatelně vyšší než L322/405) je parádní a dodává pocit "nadřazenosti". Máme se na co těšit!
Já měl včera možnost vyzkoušet P530 LWB Autobiography (ceníkovka cca 4,8) na cca 30km úseku a musím říct dobrý Nevěděl jsem co od toho čekat... Oproti statické prohlídce nakonec zmenšená zrcátka při jízdě vůbec nevadí, je v nich krásně vidět. Masivní sloupky taky vůbec nepřekáží (ona to u spolujezdce stejně kryje hlava spolujezdce a hlavová opěrka sedačky), u P530 jsou i ty 23" kola vepředu plné brzd, to už je koukatelné A pocity? Jak jsem psal, nevěděl jsem co čekat...
Člověk si do toho sedne a jede, za mě žádný úžas, ale až potom si vlastně uvědomíte, že to je to úžasné. Stačí si upravit sedačku a to auto padne krásně do ruky, jak je zvykem u předchozích RR, plavně proplouvá krajinou a jede tak nějak samozřejmě, prostě paráda a pohoda. Kdybych měl být rýpal, tak řeknu že 23" kola jsou na našich silnicích až moc a že za mě to chce vyjížděcí nášlapy (což se divím, že na předváděčce nejsou). Nevím jestli je vyšší než jiné RR, nebo jen když vidím tu cenovku a typ lidí pro které to je určené, tak představa jak do toho naskakují je divná Samozřejmě se to dá snížit na podvozku, ale kdo by to stále dělal. Vyjížděcí nášlapy jsou funkční a příjemné (když zrovna fungují).
Moc příjemné zjištění bylo, že ikdyž většina ovládacích prvků vypadá jako elektronická, tak jsou mačkací, mají odezvu a tím pádem jednoduché, přehledné, ovladatelné i bez koukání
Třetí řada sedadel je přístupná po sklopení druhé řady, což se děje elektronicky a aby se druhá řada sedadel mohla naplno vyklopit, posouvá se lehce i sedadlo přední.
Vnitřní zrcátko přepínatelné jako obyč zrcátko / kamera je super. Režim s kamerou je sice takový nezvyklý, ale je to perfektní v případě kdy přes věci v autě není vidět dozadu, atd.
Převodovka zůstává 8q ZF.
Přivření dveří řidiče aby se řidič nemusel natahovat jak bylo představené teprve bude, od MY2023, letošní to ještě neumí.
Jediná věc co mě hrozně překvapila je informace od prodejce, že vzduchový podvozek už není standardem, ale to doufám bude komunikační šum a ne pravda V katalogu vidím u nejlevnějšího jen volbu "Elektronicky řízení vzduchové odpružení se systémem Dynamic Response" ale to doufám přidá stavitelnou tuhost tlumičů jako byl dříve Dynamic paket, ale kdo ví.
A podle katalogu se zdá, že už nebude výbavová řada Vogue, což mě mrzí.
Je to krásné auto, při jízdě jsem měl pocit lehkosti, jak to všude proplouvá, ale současně pohled na vysokou kapotu (tady mám pocit, že je to znatelně vyšší než L322/405) je parádní a dodává pocit "nadřazenosti". Máme se na co těšit!
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover 2022
Úplně se nevyznamenal
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Range Rover 2022
Tak taku malu chybicku mu vari prepacime ,na to ake ma pneu.
Tymto si to mozno vynahradi
Tymto si to mozno vynahradi
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic