Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#261 Příspěvek od Mirko » 09 říj 2010 23:25

Motor vypadá s tím filtrem mnohem líp, než s tím násoskem na LPG :yes A benzín je stejně lepší krmení. I Když plyn aspoň zatím nemá biosložku :mrk
Ty různé délky pružin myslel anglán tak, že to dorovná ten stokilový řidič, který sedne za volant, tudíž za jízdy jenom s řidičem (asi nejčastější případ) by mělo být auto ve váze. A Boge-jednotky se údajně někde repasují, ale ještě jsem žádnou adresu či kontakt nenašel, jenom, že se snad podobné jednotky z SD1 dají repasovat svépomoci.
Mirko

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#262 Příspěvek od PavelU » 10 říj 2010 10:23

Neklan píše:...Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba :!: :muscle . Pešlik je kouzelník :yes .
Neklane ten tvůj Rangie je prostě gurmán, tak trochu ho podezírám, že si Valachy na trucování vybral úmyslně... :mrgreen: Asi těžko by hledal tady v ČR lepší sanatorium na V8. Jarda prostě zná a hlavně ty motory umí... Jezdí k němu třeba i Tomáš Tomeček se svým Defenderem V8 a je velice spokojený. :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#263 Příspěvek od krestak » 11 říj 2010 20:46

Fakt ti závidím ten tvůj motor :D já se pod dvacet nedostanu :? a vo raketě si můžu nechat zdát :mrgreen:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#264 Příspěvek od alap » 22 říj 2010 17:35

Tak se zase vrátíme k základnímu duchu tématu a představuji svůj světelný upgrade.
Namontovali jsme denní svícení a dnes jsem vyměnil lampy za čiré, tímto děkuji PavelU za rychlou dodávku ( hlavně za rychlou cestu, balíčky jsem měl v ruce 5 minut po přijetí mailu, že věci byly odeslány) a namontovány xenony. Už se těším až bude tma a pojedu to někam rychle projet jak krásně to bude svítit.
Přílohy
IMAG0251.jpg
IMAG0251.jpg (68.93 KiB) Zobrazeno 5201 x
IMAG0252.jpg
IMAG0252.jpg (76.87 KiB) Zobrazeno 5201 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#265 Příspěvek od Macej » 22 říj 2010 17:54

Prosím ťa jak sú riešené tie denné? Miesto klasických obrysoviek LEDky alebo je na to origo zohnatelný udelátor?

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#266 Příspěvek od alap » 22 říj 2010 18:00

Koukám, že jsem se netrafil a vrazil to do jiného tématu, tímto se majiteli omlouvám. Ledky jsou normálně koupené a napasované do světel kde jsou parkovačky.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#267 Příspěvek od moon13 » 25 led 2011 15:34

Dalo mi to asi hodinu a půl než jsem to přečetl komplet.
Neklane resp. Krytene, ta renovace je dokonalá! :yes
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#268 Příspěvek od masar » 25 led 2011 19:04

Tak díky tomu, že to moon "vytáhl z historie" jsem nad tím strávil taky 2 hodiny času a můžu jen napsat, že LR je skutečně krásný hobby a Neklanův Classic, jako výsledek práce skupiny lidí co se na tom podílela, to jen potvrzuje. :yes
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#269 Příspěvek od Neklan » 25 led 2011 22:47

Spoustu fotek už z vlákna zmizelo, tak, kdybyste chtěli vidět ucelenější soubor z průběhu rekonstrukce, tak je tady: http://rangerover.rajce.idnes.cz/Range_ ... 08_-_2009/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak dík za ocenění snah všech, co se na tom podíleli. Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 13 led 2012 22:17, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#270 Příspěvek od kryten » 26 led 2011 07:56

Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#271 Příspěvek od moon13 » 26 led 2011 08:02

kryten píše:Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.
Nebudu mít nic proti, když sem dáš nějakou fotku!
Návštvěva Classic Meets prostě zanechala své následky!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#272 Příspěvek od moon13 » 26 led 2011 08:05

kryten píše: Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...k.
na RR se mi líbí světle modrá (viz.Neklan) nebo tmavě modrá (viz.LandJirka)
a ostatní... zelená, žlutá (Khaki jako Camel Tr. ) a nebo http://www.trucktrend.com/features/news ... to_01.html
Těchto 5 barev 8)
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#273 Příspěvek od Neklan » 26 led 2011 09:16

V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#274 Příspěvek od moon13 » 26 led 2011 10:15

Neklan píše:V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.
No omlouvám se, že neznám přesně ty názvy barev, ale musím uznat, že všechny odstíny modré tomu autu vážně sluší!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#275 Příspěvek od krestak » 31 led 2011 18:06

Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
:oops: :wasntme
příště na dalšího RRC ani nesáhnu :chuckle
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#276 Příspěvek od Macej » 31 led 2011 18:58

Ja slubujem, že svojmu z 80tého žiadnymi brutal úpravami neubližím :) :wink:.
Je to ozaj smutný pohlad videť 2dverák v Bobtail úprave :punch

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#277 Příspěvek od Neklan » 02 úno 2011 12:18

krestak píše:
Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
:oops: :wasntme
příště na dalšího RRC ani nesáhnu :chuckle
Ale no tak, zase si to neber tak osobně :ty jeden...: :) :hand
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#278 Příspěvek od krestak » 03 úno 2011 21:11

:Pohoda: neboj neberu :)
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#279 Příspěvek od Neklan » 06 zář 2021 21:01

Rangie dostal během léta dárek v podobě pneumatického odpružení zadní nápravy. Ne, nelekejte se, jsou to jen pomocné měchy umístěné uvnitř vinutých pružin, které suplují funkci samovyrovnávací vzpěry, která na mém autě pochopitelně chybí. Koupil jsem ho už bez ní. Vzpěry Boge Hydromat byly známé tím, že dlouho nevydrží, takže v podstatě všechny RRC je měly buď nefunkční nebo vůbec. Používám standardní pružiny a tlumiče Koni Heavy Track nastavené do druhé nejměkčí polohy a když se jede někam cestovat s plným kufrem, tak na větších nerovnostech jde zadek občas až do dorazů. Air Lift Spring Helper jsou jednoduché vaky, propojené hadičkou s T-kusem, přes který to je celé svedené do motorového prostoru, kde je to zakončeno normálním autoventilkem přímo vedle kompresoru, který tam mám od začátku. Normálně to mám nafouknuté na 0,5 - 1,0 bar, což neovlivňuje zadní odpružení a pokud potřebuji naložit kufr, přifouknu to podle potřeby a zadek přestane klesat pod tíhou bagáže v kufru. Jednoduché a bez elektroniky.
Přílohy
005 kopie.jpg
DSCF6650 kopie.jpg
DSCF6653 kopie.jpg
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět