Záchrana jednoho Classica II.
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Stál jsem vedle tebe v ČB na semaforech, nádhernej zvuk, ve skutečnosti něco jiného než na fotkách. Krása.........
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Lambda
Neklan píše:Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
Já to říkám furt.Vona ta elektronika není až tak špatná..... nevím co se vám na ni nelíbí,já to nevyšetřuju a nevadí mi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
RRC
Ten zvuk opravdu leze pod kůži, ale mám co dělat, abych tu krásu obhájil, když vezu manželku, která pochopitelně pro vysvětlení, že to je ta nejkrásnější muzika, nemá pochopení .
Rudo ještě pořád jsem nenašel odvahu tu elektroniku znovu zapojit, takže jezdím stále na mechaniku. Musím si najít na to laborování čas.
Objednal jsem standardní pružiny, kterými nahradím žluté Heavy duty - nejen, že čumák je do kopce, ale změnil jsem i názor na to, jak žehlí nerovnosti - nedostatečně .
Našel jsem si také čas, abych nechal zapojit klimatizaci - ta naštěstí chladí dobře.
Rudo ještě pořád jsem nenašel odvahu tu elektroniku znovu zapojit, takže jezdím stále na mechaniku. Musím si najít na to laborování čas.
Objednal jsem standardní pružiny, kterými nahradím žluté Heavy duty - nejen, že čumák je do kopce, ale změnil jsem i názor na to, jak žehlí nerovnosti - nedostatečně .
Našel jsem si také čas, abych nechal zapojit klimatizaci - ta naštěstí chladí dobře.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
neklane mám takový problém sice jsem nivař ale byl mi nabídnut LR a poddle fotek co jsem zde vyděl jsem zjistil že je to ten samý model ale bohužel obsah nevím , vím jen že je to 8 válec a ten problém je dalo by se to auto přihlásit a nebo na něj sehnat papíry dík za odpověď
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Jestli to má nějaký techničák, tak to přihlásit jde...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Přesně tak, dneska jde přihlásit kde co. Je to evropan nebo to má řízení na té správné straně? Pokud to má volant vpravo, lze přihlásit pouze na veterány, ale pak musí být rok výroby 1983 nebo starší. Jinak samozřejmě platí, co napsal Eliott - musí to mít techničák, jedno které národnosti.
Co se týče objemu motoru, záleží na roku výroby. Pokud to má karburátory a motor je originální, tak je to 3,5 l. Opačně to ale vždy neplatí, v druhé polovině 80-tých let dostal 3,5 l vstřikování. Později motor převrtán na 3,9 l, prodloužený model LSE (od r.1993) vrtání stejné jako 3,9, ale zvětšený zdvih s obsahem 4,2 l. Obecně platí, že pokud je 3,5 l v dobré kondici, je nejspolehlivější. Můj motor 4,6 l není standardní.
Co se týče objemu motoru, záleží na roku výroby. Pokud to má karburátory a motor je originální, tak je to 3,5 l. Opačně to ale vždy neplatí, v druhé polovině 80-tých let dostal 3,5 l vstřikování. Později motor převrtán na 3,9 l, prodloužený model LSE (od r.1993) vrtání stejné jako 3,9, ale zvětšený zdvih s obsahem 4,2 l. Obecně platí, že pokud je 3,5 l v dobré kondici, je nejspolehlivější. Můj motor 4,6 l není standardní.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
řízení to má na levé jestli to má aspoň nějakej techničák se dozvím během tohoto týdne jelikož se na něj jedu i kouknout tak aspoň uvidím co tam je za motor
- forest
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 pro 2007 21:10
- tel.: 608887484
- auto: def 300 tdi
- Bydliště: Šumperk
Re: Záchrana jednoho Classica II.
teď jsem si přečet v kuse těchto 13 stran a valím oči.
mám taky V8 v D1 a přemýšlím o výfuku, nějaká rada kde a za kolik se dá objdenat u nás.
nechci strašit, ale jak by se to řešilo při nějaké havárii kdyby to mělo jít z zákonné pojistky? nebudou se ti šmejdi šprajcovat že je to starý
jinak klobouk dolů, krasavec
mám taky V8 v D1 a přemýšlím o výfuku, nějaká rada kde a za kolik se dá objdenat u nás.
nechci strašit, ale jak by se to řešilo při nějaké havárii kdyby to mělo jít z zákonné pojistky? nebudou se ti šmejdi šprajcovat že je to starý
jinak klobouk dolů, krasavec
byla D1 V8, je D3 HSE 2007 - taky ex, defender tdi
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Výfuk se dá objednat u pana Mihalíčka 602360264. Kompletní nerezový sytém včetně trubkových svodů a stojí kolem 23 tisíc a obvykle je tady do týdne. Pan Mihalíček je schopen ho i namontovat, pokud si na to netroufáš sám.
Pak se dá také objednat třeba u Rimmer Bross http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009926, kde to vyjde na GBP 488,- + GBP125,- za dopravu (celkem cca 18 tisíc Kč) a je to tady obvykle do 14-ti dnů.
Povinné ručení nebyl takový problém, jako spíš sehnat adekvátní pojistku havarijní/proti krádeži, protože podle roku výroby ti to pojišťovna ocení na cca 70 tisíc a nazdar. Musel jsem dokládat restaurování fotkami a nakonec mi to pojistili na 800 tisíc.
Pak se dá také objednat třeba u Rimmer Bross http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009926, kde to vyjde na GBP 488,- + GBP125,- za dopravu (celkem cca 18 tisíc Kč) a je to tady obvykle do 14-ti dnů.
Povinné ručení nebyl takový problém, jako spíš sehnat adekvátní pojistku havarijní/proti krádeži, protože podle roku výroby ti to pojišťovna ocení na cca 70 tisíc a nazdar. Musel jsem dokládat restaurování fotkami a nakonec mi to pojistili na 800 tisíc.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Rangie oslavil první narozeniny od rekonstrukce. Najel jsem s ním přes 27 tisíc km v denním provozu, takže to není žádná slečinka pro parádu. Má za sebou i druhou zimu, takže až bude definitivně za námi sníh, mráz a zbytky soli na silnicích, dopřeji mu pořádnou koupel horkou wapkou, především podvozkových partií. Během minulého roku se podíval do Anglie, Rakouska, na Slovensko a zbytek km najel po Českých zemích. K narozeninám dostal nový vrchní tailgate (zadní vrchní prosklený díl dveří do kufru) od http://www.rangerovertailgates.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Jednak je hliníkový, takže nebude kvést zevnitř, jako ten původní, se kterým jsme ani při rekonstrukci nic nedělali. Není prohnutý ve spodní části, má také nové zámky a celý zavírací mechanizmus, takže se již nebude otevírat za jízdy. Ten starý se mi sice otevřel celý jenom dvakrát, ale levý zámek povoloval po ujetí pár set metrů, takže jsem pořád jezdil se zavřeným pravým zámkem a škvírou vlevo. Komunikace s výrobcem byla na jedničku, poštovné a balné bylo jenom 19 liber a zboží přišlo perfektně zabalené v dřevěném rámu.
- Přílohy
-
- RRC 0310 tailgate.jpg
- (111.37 KiB) Staženo 2189 x
-
- RRC 03102.JPG
- (150.45 KiB) Staženo 2188 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Je to VELKÝ FEŠÁK, nedávno jsem ho zase potkal v Černošicích u šraněk a moc mu to slušelo. Přeju mu k narozeninám dobré RR zdraví a mnoho dalších mil bez šrábanců na kabátku.
Zdravím Neklana a oslavence
Kubeš
Zdravím Neklana a oslavence
Kubeš
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Také jsme se potkali na dálnici do Brna a musím říct že k tvému Rangeee mám respekt. Perfektní zvuk připomínající šelmu a jako celek určitě zdobí naše silnice,prostě radost pohledět.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Bohužel, to štěstí potkat tuhle dvojku jsem zatím neměl ,ale i tak vše nejlepší pro Neklana a Rangeeho k prvním narozeninám
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Rangie nechá pozdravovat a děkuje za gratulace
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Dopřál jsem Rangiemu dodatečný dárek k narozeninám. Protože nový vrchní tailgate jsem koupil i s novým zavíracím mechanismem, vybral jsem rovnou zavírání uzpůsobené pro centrální zamykání a k němu rovnou objednal pohon CL. Alarm s centrálem bočních dveří má můj Rangie už od rekonstrukce, ale teprve teď jsem si dopřál sice ne úplně dobový, za to velmi příjemný luxus odemykání kufru dálkovým ovládáním společně s dveřmi. Musím udělat reklamu Pavlovi Všetičkovi, který vlastně dělal kompletní elektroinstalaci v mém RRC a i tento poslední doplněk je jeho práce - perfektní
- Přílohy
-
- RRC CL2.jpg
- (139.82 KiB) Staženo 1821 x
-
- RRC CL1.jpg
- (96.06 KiB) Staženo 1821 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Neklan píše:Dopřál jsem Rangiemu dodatečný dárek k narozeninám. Protože nový vrchní tailgate jsem koupil i s novým zavíracím mechanismem, vybral jsem rovnou zavírání uzpůsobené pro centrální zamykání a k němu rovnou objednal pohon CL. Alarm s centrálem bočních dveří má můj Rangie už od rekonstrukce, ale teprve teď jsem si dopřál sice ne úplně dobový, za to velmi příjemný luxus odemykání kufru dálkovým ovládáním společně s dveřmi. Musím udělat reklamu Pavlovi Všetičkovi, který vlastně dělal kompletní elektroinstalaci v mém RRC a i tento poslední doplněk je jeho práce - perfektní
Moc pekny. Uz se tesim az do meho Robera nandam Magiccar s dalko startem
Nechce se mi objednavat novej tailgate,ale dost casto se mi otevira za jizdy coz mi docela stve a vadi, no pokud to nepujde nejak opravit tak pujdu ve Tvych slepjejich
Odkud je Pavel Vseticka? V lete se chystam na tu, prominte, sprasenou el. v mem RRC no a kdybych s nim nepohnul, tak abych vedel kam se obratit.
JInak myslim ze narozeniny dustojne oslaveny, jen nikde nevidim zadne svicky
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Všéťa je v Dolních Měcholupech (Praha 9), telefon ti kdyžtak pošlu SZ.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Diky vyzkousim, ja bych tam rad jeste dodelal ovladani na central, resp abych si mohl zevnitr tak i na dalku otevrit zadni dvere. No zitra jedu do UK, tak budu mit snad cas trochu popremyslet.Neklan píše:Všéťa je v Dolních Měcholupech (Praha 9), telefon ti kdyžtak pošlu SZ.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.
Jinak doufam ze se pojedes na Jihlavu, abychom se mohli pokochat
S kontaktem ohledne el se event ozvu, pokud to tady nedame dohromady....
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Na autě mám už dlouho standardní specifikaci pružin. Nevím, co tím soudruzi v GB chtěli říct, ale ty levé mají o závit víc než ty pravé, takže auto sedí trochu ke straně, což se mi nelíbí. Také vzadu nemám self leveling unit (pochopitelně už dávno nefungoval) a připadá mi, že auto má nepatrně výš předek než zadek. Pomocí gumových nadložek z Britpartu a ocelových podložek od Rosomáka (http://www.cpro.cz" onclick="window.open(this.href);return false;) se podařilo dát levou a pravou stranu do roviny a zadek trochu zvednout, aby při naložení kufru neklesal tak nízko.
Asi důležitější novinkou je to, že kapitola LPG v Rangiem se definitivně uzavřela. Na běžné pracovní a jiné přesuny z bodu A do bodu B používám břichoplaz, takže Rangie toho už nenajede zdaleka tolik, co předtím. Tím pádem mu rád dopřeji poctivý benzín. Nebylo to úplně bez problémů, protože ihned po demontování systému se něco podělalo v benzinovém rozvodu. Nejdřív se něco ucpalo na trase mezi nádrží a čerpadlem a nakonec se musel rozebrat, vyčistit a nastavit celý karburátor. Zůstal jsem viset na Valachách, takže Rangie logicky směřoval k Pešlikovi a když už tam byl, prošly repasí i diferenciály, které byly doposud původní. Také převodku řízení mám vyměněnou, ta původní tekla a měla už dost vůli. Startér měl v háji ložisko, takže mi Pešlik dal nějaký jetý z odstavené P38. Vypadá to, že motor chtěl, aby ho naladil závodník, protože teprve teď jsem objevil potenciál, který se v něm skrývá. Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba . Motor daleko lépe táhne odspodu, takže jde rychleji do otáček a po 3500 otáčkách se z toho stane raketa. V pohodě točí i 5000 otáček . Už před tímto nastavením jsem z Rangieho vytáhnul 190km/h, třeba teď pojede ještě víc . Dalším milým bonusem je, že i při častém vytáčení motoru a užívání si jeho výkonu, jsem dneska z Moravy jel průměrně za něco málo přes 15 l/100km. Pešlik je kouzelník . Aby motor dobře dýchal, pořídil jsem mu takovýhle anti-snorchl.
Asi důležitější novinkou je to, že kapitola LPG v Rangiem se definitivně uzavřela. Na běžné pracovní a jiné přesuny z bodu A do bodu B používám břichoplaz, takže Rangie toho už nenajede zdaleka tolik, co předtím. Tím pádem mu rád dopřeji poctivý benzín. Nebylo to úplně bez problémů, protože ihned po demontování systému se něco podělalo v benzinovém rozvodu. Nejdřív se něco ucpalo na trase mezi nádrží a čerpadlem a nakonec se musel rozebrat, vyčistit a nastavit celý karburátor. Zůstal jsem viset na Valachách, takže Rangie logicky směřoval k Pešlikovi a když už tam byl, prošly repasí i diferenciály, které byly doposud původní. Také převodku řízení mám vyměněnou, ta původní tekla a měla už dost vůli. Startér měl v háji ložisko, takže mi Pešlik dal nějaký jetý z odstavené P38. Vypadá to, že motor chtěl, aby ho naladil závodník, protože teprve teď jsem objevil potenciál, který se v něm skrývá. Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba . Motor daleko lépe táhne odspodu, takže jde rychleji do otáček a po 3500 otáčkách se z toho stane raketa. V pohodě točí i 5000 otáček . Už před tímto nastavením jsem z Rangieho vytáhnul 190km/h, třeba teď pojede ještě víc . Dalším milým bonusem je, že i při častém vytáčení motoru a užívání si jeho výkonu, jsem dneska z Moravy jel průměrně za něco málo přes 15 l/100km. Pešlik je kouzelník . Aby motor dobře dýchal, pořídil jsem mu takovýhle anti-snorchl.
- Přílohy
-
- Anti Snorchl.JPG
- (172.09 KiB) Staženo 1298 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 03 srp 2011 11:27, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE