Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ondra_m
Příspěvky: 23
Registrován: 13 pro 2008 15:19

#241 Příspěvek od ondra_m » 06 dub 2009 21:42

Dnes jsem viděl nejprve v zrcátku a posleze zezadu :-) na spojce....
Nádhera, na tom autě je na první pohled vidět, že je "tak trochu jiné".

Poklona, opravdu krása.

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#242 Příspěvek od Mešky » 07 dub 2009 01:01

Stál jsem vedle tebe v ČB na semaforech, nádhernej zvuk, ve skutečnosti něco jiného než na fotkách. Krása.........
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Lambda

#243 Příspěvek od RudaK » 07 dub 2009 07:01

Neklan píše:Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.



Já to říkám furt.Vona ta elektronika není až tak špatná..... :D :D :D :roll: nevím co se vám na ni nelíbí,já to nevyšetřuju a nevadí mi :wink:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#244 Příspěvek od Neklan » 09 dub 2009 14:45

Ten zvuk opravdu leze pod kůži, ale mám co dělat, abych tu krásu obhájil, když vezu manželku, která pochopitelně pro vysvětlení, že to je ta nejkrásnější muzika, nemá pochopení :lol: .

Rudo ještě pořád jsem nenašel odvahu tu elektroniku znovu zapojit, takže jezdím stále na mechaniku. Musím si najít na to laborování čas.

Objednal jsem standardní pružiny, kterými nahradím žluté Heavy duty - nejen, že čumák je do kopce, ale změnil jsem i názor na to, jak žehlí nerovnosti - nedostatečně :? :( .

Našel jsem si také čas, abych nechal zapojit klimatizaci - ta naštěstí chladí dobře.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

darkar99
Příspěvky: 2
Registrován: 21 kvě 2009 20:46

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#245 Příspěvek od darkar99 » 21 kvě 2009 20:53

neklane mám takový problém sice jsem nivař ale byl mi nabídnut LR a poddle fotek co jsem zde vyděl jsem zjistil že je to ten samý model ale bohužel obsah nevím , vím jen že je to 8 válec a ten problém je dalo by se to auto přihlásit a nebo na něj sehnat papíry dík za odpověď

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#246 Příspěvek od eliott » 21 kvě 2009 23:24

Jestli to má nějaký techničák, tak to přihlásit jde...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#247 Příspěvek od Neklan » 22 kvě 2009 10:12

Přesně tak, dneska jde přihlásit kde co. Je to evropan nebo to má řízení na té správné straně? :D Pokud to má volant vpravo, lze přihlásit pouze na veterány, ale pak musí být rok výroby 1983 nebo starší. Jinak samozřejmě platí, co napsal Eliott - musí to mít techničák, jedno které národnosti.
Co se týče objemu motoru, záleží na roku výroby. Pokud to má karburátory a motor je originální, tak je to 3,5 l. Opačně to ale vždy neplatí, v druhé polovině 80-tých let dostal 3,5 l vstřikování. Později motor převrtán na 3,9 l, prodloužený model LSE (od r.1993) vrtání stejné jako 3,9, ale zvětšený zdvih s obsahem 4,2 l. Obecně platí, že pokud je 3,5 l v dobré kondici, je nejspolehlivější. Můj motor 4,6 l není standardní.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

darkar99
Příspěvky: 2
Registrován: 21 kvě 2009 20:46

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#248 Příspěvek od darkar99 » 24 kvě 2009 19:37

řízení to má na levé jestli to má aspoň nějakej techničák se dozvím během tohoto týdne jelikož se na něj jedu i kouknout tak aspoň uvidím co tam je za motor

Uživatelský avatar
forest
Příspěvky: 139
Registrován: 19 pro 2007 21:10
tel.: 608887484
auto: def 300 tdi
Bydliště: Šumperk

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#249 Příspěvek od forest » 22 lis 2009 20:51

teď jsem si přečet v kuse těchto 13 stran a valím oči.
mám taky V8 v D1 a přemýšlím o výfuku, nějaká rada kde a za kolik se dá objdenat u nás.
nechci strašit, ale jak by se to řešilo při nějaké havárii kdyby to mělo jít z zákonné pojistky? nebudou se ti šmejdi šprajcovat že je to starý :evil:
jinak klobouk dolů, krasavec
byla D1 V8, je D3 HSE 2007 - taky ex, defender tdi

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#250 Příspěvek od Neklan » 23 lis 2009 11:18

Výfuk se dá objednat u pana Mihalíčka 602360264. Kompletní nerezový sytém včetně trubkových svodů a stojí kolem 23 tisíc a obvykle je tady do týdne. Pan Mihalíček je schopen ho i namontovat, pokud si na to netroufáš sám.
Pak se dá také objednat třeba u Rimmer Bross http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009926, kde to vyjde na GBP 488,- + GBP125,- za dopravu (celkem cca 18 tisíc Kč) a je to tady obvykle do 14-ti dnů.

Povinné ručení nebyl takový problém, jako spíš sehnat adekvátní pojistku havarijní/proti krádeži, protože podle roku výroby ti to pojišťovna ocení na cca 70 tisíc a nazdar. Musel jsem dokládat restaurování fotkami a nakonec mi to pojistili na 800 tisíc.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#251 Příspěvek od Neklan » 10 bře 2010 12:43

Rangie oslavil první narozeniny od rekonstrukce. Najel jsem s ním přes 27 tisíc km v denním provozu, takže to není žádná slečinka pro parádu. Má za sebou i druhou zimu, takže až bude definitivně za námi sníh, mráz a zbytky soli na silnicích, dopřeji mu pořádnou koupel horkou wapkou, především podvozkových partií. Během minulého roku se podíval do Anglie, Rakouska, na Slovensko a zbytek km najel po Českých zemích. K narozeninám dostal nový vrchní tailgate (zadní vrchní prosklený díl dveří do kufru) od http://www.rangerovertailgates.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Jednak je hliníkový, takže nebude kvést zevnitř, jako ten původní, se kterým jsme ani při rekonstrukci nic nedělali. Není prohnutý ve spodní části, má také nové zámky a celý zavírací mechanizmus, takže se již nebude otevírat za jízdy. Ten starý se mi sice otevřel celý jenom dvakrát, ale levý zámek povoloval po ujetí pár set metrů, takže jsem pořád jezdil se zavřeným pravým zámkem a škvírou vlevo. Komunikace s výrobcem byla na jedničku, poštovné a balné bylo jenom 19 liber a zboží přišlo perfektně zabalené v dřevěném rámu.
Přílohy
RRC 0310 tailgate.jpg
(111.37 KiB) Staženo 2189 x
RRC 03102.JPG
(150.45 KiB) Staženo 2188 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#252 Příspěvek od kubes » 10 bře 2010 14:29

Je to VELKÝ FEŠÁK, nedávno jsem ho zase potkal v Černošicích u šraněk a moc mu to slušelo. Přeju mu k narozeninám dobré RR zdraví a mnoho dalších mil bez šrábanců na kabátku.
Zdravím Neklana a oslavence
Kubeš

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#253 Příspěvek od Luboš M. » 10 bře 2010 15:22

Také jsme se potkali na dálnici do Brna a musím říct že k tvému Rangeee mám respekt. Perfektní zvuk připomínající šelmu a jako celek určitě zdobí naše silnice,prostě radost pohledět. :clap
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

dort
Příspěvky: 20
Registrován: 27 bře 2008 07:43

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#254 Příspěvek od dort » 10 bře 2010 16:43

Bohužel, to štěstí potkat tuhle dvojku jsem zatím neměl :-(,ale i tak vše nejlepší :cake pro Neklana a Rangeeho k prvním narozeninám :yes

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#255 Příspěvek od Neklan » 12 bře 2010 15:56

Rangie nechá pozdravovat a děkuje za gratulace :yes :lol: :chuckle
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#256 Příspěvek od Neklan » 30 bře 2010 13:49

Dopřál jsem Rangiemu dodatečný dárek k narozeninám. Protože nový vrchní tailgate jsem koupil i s novým zavíracím mechanismem, vybral jsem rovnou zavírání uzpůsobené pro centrální zamykání a k němu rovnou objednal pohon CL. Alarm s centrálem bočních dveří má můj Rangie už od rekonstrukce, ale teprve teď jsem si dopřál sice ne úplně dobový, za to velmi příjemný luxus odemykání kufru dálkovým ovládáním společně s dveřmi. Musím udělat reklamu Pavlovi Všetičkovi, který vlastně dělal kompletní elektroinstalaci v mém RRC a i tento poslední doplněk je jeho práce - perfektní :wink: :clap
Přílohy
RRC CL2.jpg
(139.82 KiB) Staženo 1821 x
RRC CL1.jpg
(96.06 KiB) Staženo 1821 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#257 Příspěvek od HV. » 30 bře 2010 17:32

Neklan píše:Dopřál jsem Rangiemu dodatečný dárek k narozeninám. Protože nový vrchní tailgate jsem koupil i s novým zavíracím mechanismem, vybral jsem rovnou zavírání uzpůsobené pro centrální zamykání a k němu rovnou objednal pohon CL. Alarm s centrálem bočních dveří má můj Rangie už od rekonstrukce, ale teprve teď jsem si dopřál sice ne úplně dobový, za to velmi příjemný luxus odemykání kufru dálkovým ovládáním společně s dveřmi. Musím udělat reklamu Pavlovi Všetičkovi, který vlastně dělal kompletní elektroinstalaci v mém RRC a i tento poslední doplněk je jeho práce - perfektní :wink: :clap

Moc pekny. Uz se tesim az do meho Robera nandam Magiccar s dalko startem :muscle

Nechce se mi objednavat novej tailgate,ale dost casto se mi otevira za jizdy coz mi docela stve a vadi, no pokud to nepujde nejak opravit tak pujdu ve Tvych slepjejich :Pohoda:

Odkud je Pavel Vseticka? V lete se chystam na tu, prominte, sprasenou el. v mem RRC no a kdybych s nim nepohnul, tak abych vedel kam se obratit.

JInak myslim ze narozeniny dustojne oslaveny, jen nikde nevidim zadne svicky :-)
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#258 Příspěvek od Neklan » 30 bře 2010 17:44

Všéťa je v Dolních Měcholupech (Praha 9), telefon ti kdyžtak pošlu SZ.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#259 Příspěvek od HV. » 30 bře 2010 18:08

Neklan píše:Všéťa je v Dolních Měcholupech (Praha 9), telefon ti kdyžtak pošlu SZ.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.
Diky vyzkousim, ja bych tam rad jeste dodelal ovladani na central, resp abych si mohl zevnitr tak i na dalku otevrit zadni dvere. No zitra jedu do UK, tak budu mit snad cas trochu popremyslet.

Jinak doufam ze se pojedes na Jihlavu, abychom se mohli pokochat :-)

S kontaktem ohledne el se event ozvu, pokud to tady nedame dohromady....
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana jednoho Classica II.

#260 Příspěvek od Neklan » 09 říj 2010 16:51

Na autě mám už dlouho standardní specifikaci pružin. Nevím, co tím soudruzi v GB chtěli říct, ale ty levé mají o závit víc než ty pravé, takže auto sedí trochu ke straně, což se mi nelíbí. Také vzadu nemám self leveling unit (pochopitelně už dávno nefungoval) a připadá mi, že auto má nepatrně výš předek než zadek. Pomocí gumových nadložek z Britpartu a ocelových podložek od Rosomáka (http://www.cpro.cz" onclick="window.open(this.href);return false;) se podařilo dát levou a pravou stranu do roviny a zadek trochu zvednout, aby při naložení kufru neklesal tak nízko.
Asi důležitější novinkou je to, že kapitola LPG v Rangiem se definitivně uzavřela. Na běžné pracovní a jiné přesuny z bodu A do bodu B používám břichoplaz, takže Rangie toho už nenajede zdaleka tolik, co předtím. Tím pádem mu rád dopřeji poctivý benzín. Nebylo to úplně bez problémů, protože ihned po demontování systému se něco podělalo v benzinovém rozvodu. Nejdřív se něco ucpalo na trase mezi nádrží a čerpadlem a nakonec se musel rozebrat, vyčistit a nastavit celý karburátor. Zůstal jsem viset na Valachách, takže Rangie logicky směřoval k Pešlikovi a když už tam byl, prošly repasí i diferenciály, které byly doposud původní. Také převodku řízení mám vyměněnou, ta původní tekla a měla už dost vůli. Startér měl v háji ložisko, takže mi Pešlik dal nějaký jetý z odstavené P38. Vypadá to, že motor chtěl, aby ho naladil závodník, protože teprve teď jsem objevil potenciál, který se v něm skrývá. Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba :!: :muscle . Motor daleko lépe táhne odspodu, takže jde rychleji do otáček a po 3500 otáčkách se z toho stane raketa. V pohodě točí i 5000 otáček :dance . Už před tímto nastavením jsem z Rangieho vytáhnul 190km/h, třeba teď pojede ještě víc :) . Dalším milým bonusem je, že i při častém vytáčení motoru a užívání si jeho výkonu, jsem dneska z Moravy jel průměrně za něco málo přes 15 l/100km. Pešlik je kouzelník :yes . Aby motor dobře dýchal, pořídil jsem mu takovýhle anti-snorchl.
Přílohy
Anti Snorchl.JPG
(172.09 KiB) Staženo 1298 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 03 srp 2011 11:27, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět