Záchrana jednoho Classica II.
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Motor vypadá s tím filtrem mnohem líp, než s tím násoskem na LPG A benzín je stejně lepší krmení. I Když plyn aspoň zatím nemá biosložku
Ty různé délky pružin myslel anglán tak, že to dorovná ten stokilový řidič, který sedne za volant, tudíž za jízdy jenom s řidičem (asi nejčastější případ) by mělo být auto ve váze. A Boge-jednotky se údajně někde repasují, ale ještě jsem žádnou adresu či kontakt nenašel, jenom, že se snad podobné jednotky z SD1 dají repasovat svépomoci.
Mirko
Ty různé délky pružin myslel anglán tak, že to dorovná ten stokilový řidič, který sedne za volant, tudíž za jízdy jenom s řidičem (asi nejčastější případ) by mělo být auto ve váze. A Boge-jednotky se údajně někde repasují, ale ještě jsem žádnou adresu či kontakt nenašel, jenom, že se snad podobné jednotky z SD1 dají repasovat svépomoci.
Mirko
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Neklane ten tvůj Rangie je prostě gurmán, tak trochu ho podezírám, že si Valachy na trucování vybral úmyslně... Asi těžko by hledal tady v ČR lepší sanatorium na V8. Jarda prostě zná a hlavně ty motory umí... Jezdí k němu třeba i Tomáš Tomeček se svým Defenderem V8 a je velice spokojený.Neklan píše:...Pešlik mě varoval, že mi to utrhne ruce a je to fakt bomba . Pešlik je kouzelník .
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Fakt ti závidím ten tvůj motor já se pod dvacet nedostanu a vo raketě si můžu nechat zdát
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Tak se zase vrátíme k základnímu duchu tématu a představuji svůj světelný upgrade.
Namontovali jsme denní svícení a dnes jsem vyměnil lampy za čiré, tímto děkuji PavelU za rychlou dodávku ( hlavně za rychlou cestu, balíčky jsem měl v ruce 5 minut po přijetí mailu, že věci byly odeslány) a namontovány xenony. Už se těším až bude tma a pojedu to někam rychle projet jak krásně to bude svítit.
Namontovali jsme denní svícení a dnes jsem vyměnil lampy za čiré, tímto děkuji PavelU za rychlou dodávku ( hlavně za rychlou cestu, balíčky jsem měl v ruce 5 minut po přijetí mailu, že věci byly odeslány) a namontovány xenony. Už se těším až bude tma a pojedu to někam rychle projet jak krásně to bude svítit.
- Přílohy
-
- IMAG0251.jpg (68.93 KiB) Zobrazeno 5202 x
-
- IMAG0252.jpg (76.87 KiB) Zobrazeno 5202 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Prosím ťa jak sú riešené tie denné? Miesto klasických obrysoviek LEDky alebo je na to origo zohnatelný udelátor?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Koukám, že jsem se netrafil a vrazil to do jiného tématu, tímto se majiteli omlouvám. Ledky jsou normálně koupené a napasované do světel kde jsou parkovačky.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Dalo mi to asi hodinu a půl než jsem to přečetl komplet.
Neklane resp. Krytene, ta renovace je dokonalá!
Neklane resp. Krytene, ta renovace je dokonalá!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Tak díky tomu, že to moon "vytáhl z historie" jsem nad tím strávil taky 2 hodiny času a můžu jen napsat, že LR je skutečně krásný hobby a Neklanův Classic, jako výsledek práce skupiny lidí co se na tom podílela, to jen potvrzuje.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Spoustu fotek už z vlákna zmizelo, tak, kdybyste chtěli vidět ucelenější soubor z průběhu rekonstrukce, tak je tady: http://rangerover.rajce.idnes.cz/Range_ ... 08_-_2009/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak dík za ocenění snah všech, co se na tom podíleli. Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
Jinak dík za ocenění snah všech, co se na tom podíleli. Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 13 led 2012 22:17, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Nebudu mít nic proti, když sem dáš nějakou fotku!kryten píše:Díky moc za chválu...
Taky jsem si to celé Neklanovo téma včera večer oživil a znovu přečetl.Je to zajímavé to vidět s odstupem času.
V současné době mám rozpracovaného svého RRC V8 1977 RHD,kterého dělám do naprostého originálu.
Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...
Mám téměř komplet hotové rolling chassis a připravené nějaké vnější díly karosérie a teď mě čeká to nejhorší-klempířina.Je zkorodovaný daleko víc než Neklanův,ale plechy už mám nakoupené tak teď už jen ten čas.
Dám sem později nějaké fotky,až to trochu pokročí.
k.
Návštvěva Classic Meets prostě zanechala své následky!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Záchrana jednoho Classica II.
na RR se mi líbí světle modrá (viz.Neklan) nebo tmavě modrá (viz.LandJirka)kryten píše: Jediné s čím si nejsem jistý je barva,byl původně Bahama gold,ta barva mě moc nebrala,chtěl jsem ho udělat do Tuscon blue,ale možná ho nakonec udělám tak jak byl původně,uvidíme...k.
a ostatní... zelená, žlutá (Khaki jako Camel Tr. ) a nebo http://www.trucktrend.com/features/news ... to_01.html
Těchto 5 barev
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Záchrana jednoho Classica II.
V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
No omlouvám se, že neznám přesně ty názvy barev, ale musím uznat, že všechny odstíny modré tomu autu vážně sluší!Neklan píše:V případě Krytenova RRC ze sedmdesátých let bychom měli vycházet z dobové palety. Například do roku 1981, kdy udělali omezenou special edition In Vogue (moje barva), nebyla pro dvoudveřáky v nabídce žádná metalíza. Z mojí strany je doporučení jasné - modrá je dobrá, takže jednoznačně Tuscan Blue, barva prvního produkčního RRC (spz YVB 153H), dnes ve sbírce Gaydon Heritage musea.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
příště na dalšího RRC ani nesáhnu
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Ja slubujem, že svojmu z 80tého žiadnymi brutal úpravami neubližím .
Je to ozaj smutný pohlad videť 2dverák v Bobtail úprave
Je to ozaj smutný pohlad videť 2dverák v Bobtail úprave
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Ale no tak, zase si to neber tak osobněkrestak píše:Neklan píše: Snad to bude motivací pro další majitele starších a čím dál cennějších LRs, aby místo vyrábění upravených offroad monster, zkusili třeba něco podobného jako já.
příště na dalšího RRC ani nesáhnu
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana jednoho Classica II.
Rangie dostal během léta dárek v podobě pneumatického odpružení zadní nápravy. Ne, nelekejte se, jsou to jen pomocné měchy umístěné uvnitř vinutých pružin, které suplují funkci samovyrovnávací vzpěry, která na mém autě pochopitelně chybí. Koupil jsem ho už bez ní. Vzpěry Boge Hydromat byly známé tím, že dlouho nevydrží, takže v podstatě všechny RRC je měly buď nefunkční nebo vůbec. Používám standardní pružiny a tlumiče Koni Heavy Track nastavené do druhé nejměkčí polohy a když se jede někam cestovat s plným kufrem, tak na větších nerovnostech jde zadek občas až do dorazů. Air Lift Spring Helper jsou jednoduché vaky, propojené hadičkou s T-kusem, přes který to je celé svedené do motorového prostoru, kde je to zakončeno normálním autoventilkem přímo vedle kompresoru, který tam mám od začátku. Normálně to mám nafouknuté na 0,5 - 1,0 bar, což neovlivňuje zadní odpružení a pokud potřebuji naložit kufr, přifouknu to podle potřeby a zadek přestane klesat pod tíhou bagáže v kufru. Jednoduché a bez elektroniky.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE