Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#181 Příspěvek od Honzan » 04 bře 2009 08:28

je to jednim slovem nadhera, priznam se ze by mi bylo lito takovym autem jezdit kazdy den, asi bych ho vytahnul jen na svatky a rozhodne ne v zime... gratuluju, je proste dokonaly...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#182 Příspěvek od Rover » 04 bře 2009 10:15

michi píše:Tie hmlovky niéééé!!! To je fakt tuning alá Škoda Rapid!!!

Ale inak krása. RR krajší a lepší, ako keď pred 20 rokmi vyšiel z fabriky.
To teda nevím co je na těch mlhovkách špatného, dobové, anglické, žádný plast...
Country boy...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#183 Příspěvek od Neklan » 04 bře 2009 11:46

Jestli jsou ty mlhovky anglické, to nevím, ale Cibié/Valeo je tradiční výrobce, který dodával lampy rally autům už na přelomu 60-tých a 70-tých let a koupil jsem je v Anglii.
Velmi podobné, ne-li stejné se hojně na RRC montovaly už v 70-tých letech, opravdu to není žádný plast, ale chromovaná ocel + sklo a díky tomu, že je mám pod nárazníkem, nebude mě svádět trápení RRC v těžkém terénu :lol: .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#184 Příspěvek od motohanz » 04 bře 2009 13:16

michi píše:Tie hmlovky niéééé!!! To je fakt tuning alá Škoda Rapid!!!

Ale inak krása. RR krajší a lepší, ako keď pred 20 rokmi vyšiel z fabriky.
prave jsi to rekl to neni problem tohodle RR ale tech Skodovek... :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 732
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

#185 Příspěvek od papavel.k » 05 bře 2009 23:49

Gratuluju NEKLANE :)...krásný kousek a krásná práce, doufám, že se někde potkáme :wink:

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#186 Příspěvek od Gobey » 06 bře 2009 09:43

Včera jsem autíčko obdivoval na živo při umístění Union Jack. Nádherná práce. Klobouk z hlavy ven, gratuluji Neklane.

PS: konečně to bude pryč, ať může Kuba dělat na našich dědcích :twisted:
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#187 Příspěvek od Acon » 06 bře 2009 10:15

je takáto renovácia zaplatiteľná? Jasné, závisí od toho kto sa ako cíti. Takže, na koľko by to vyšlo napr. mňa ako zákazníka. Alebo ešte lepšie, koľko by som musel vysoliť za toto auto ak by bolo na predaj?

Aha, zabudol som prvotnú myšlienku.
Blahoželá a skláňam poklonu. Práci, rozumu aj výsledku :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#188 Příspěvek od Rover » 06 bře 2009 10:20

Viz. Neklanův přípspěvek z 16. února..., mimo jiné: "Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. "
Country boy...

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#189 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2009 11:32

Rover píše:Viz. Neklanův přípspěvek z 16. února..., mimo jiné: "Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. "
Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci. Chtěl jsem to vědět kvůli (snad si někdy toho dědka taky koupím:-( ) renovaci nějakého svého vozu, bych se připravil na jisté částky. Obrazně třeba zinkování, lak, atd.
O penězích v Neklanově případě nemá cenu mluvit, jelikož cena díky všem doplňkům je neůměrná typu vozu. Když by se jednalo o renovaci do původního stavu není o čem. Cenu v tomto stavu ocení pouze majitel.
Mohu tě Neklane uklidnit tím, že bych osobně postupoval stejným směrem jako ty. Jsem totiž věčný ladič a vývojář všeho co mi ukojí mojí potřebu a potřebu mého Defouna. ......máš krásný auto a budu závidět :wink:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#190 Příspěvek od Acon » 06 bře 2009 12:28

Luboš M. píše: Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci......
Ano, zaujímavé by bolo vedieť, s akou investíciou treba rátať napr. rozborka + zborka, pieskovanie, lakovanie. To je taký základ. Človek už potom ráta s tým, že individuálne bude treba rátať s vyvarením, a novými dielmi, ktoré sa už nedajú použiť. Podľa toho by som sa napr ja rozhodoval pri kúpe starej krabice. Technická stránka je jedna vec, stav karosérie druhá.

Ale chápem, že to môže byť silne individuálne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#191 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2009 13:23

Acon píše:
Luboš M. píše: Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci......
Ano, zaujímavé by bolo vedieť, s akou investíciou treba rátať napr. rozborka + zborka, pieskovanie, lakovanie. To je taký základ. Človek už potom ráta s tým, že individuálne bude treba rátať s vyvarením, a novými dielmi, ktoré sa už nedajú použiť. Podľa toho by som sa napr ja rozhodoval pri kúpe starej krabice. Technická stránka je jedna vec, stav karosérie druhá.

Ale chápem, že to môže byť silne individuálne.
Kryténova léčebna :lol: (sanatorium) je v mém případě ta jediná, kterou by můj (budoucí) LR dostal :idea:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#192 Příspěvek od Honzan » 06 bře 2009 13:37

Lubos: souhlas, ale koukal jsem dneska u land jirky na skoro poskladanou tusim oldblackovu S3, videl jsem ji v prubehu oprav a musim rict, ze jsou dve dilny v cr kam bych auto sveril s klidnym srdcem :oops: :Sorry:

ale obecne mam veeeelkou radost ze tady kolem lr jsou kluci, kterym nemusi clovek mit strach sverit auto :wink: coz se o beznych servisech neda rict. :Ale fuuj:
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#193 Příspěvek od Zanzibar » 06 bře 2009 13:48

Kryténova léčebna :lol: (sanatorium) je v mém případě ta jediná, kterou by můj (budoucí) LR dostal :idea:[/quote]

Stoupni si do fronty , jo ? a nepředbíhej , jo ? :D :D
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#194 Příspěvek od brudr » 06 bře 2009 13:50

A neklane,kdy bude slavnostni probefar :?: krest sampanskim a tak :?:

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#195 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2009 13:56

Zanzibar píše:Kryténova léčebna :lol: (sanatorium) je v mém případě ta jediná, kterou by můj (budoucí) LR dostal :idea:
Stoupni si do fronty , jo ? a nepředbíhej , jo ? :D :D[/quote]

Hele, jsem říkal že ještě nemám žádnou paštiku na renovaci.
To Kriten: musím se ti omluvit že jsem tvůj operační sál, sanatorium, domov pro opuštěné LR, nazval pohřebištěm :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#196 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2009 14:01

Honzan píše:Lubos: souhlas, ale koukal jsem dneska u land jirky na skoro poskladanou tusim oldblackovu S3, videl jsem ji v prubehu oprav a musim rict, ze jsou dve dilny v cr kam bych auto sveril s klidnym srdcem :oops: :Sorry:

ale obecne mam veeeelkou radost ze tady kolem lr jsou kluci, kterym nemusi clovek mit strach sverit auto :wink: coz se o beznych servisech neda rict. :Ale fuuj:
.....jsem ještě nezačal renovovat já :lol:
Jiřík taky umíííííí, je to šikulka. Je to vždycky o tom nebejt prase a udělat práci od A až do Z. U kluků bych řekl že se několikrát vracejí k písmenu A, aby vše bylo tak jak má. :Sorry:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#197 Příspěvek od Zanzibar » 06 bře 2009 14:06

Hele, jsem říkal že ještě nemám žádnou paštiku na renovaci.

Já jich mám dost , půjčím :D
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#198 Příspěvek od Land Jirka » 06 bře 2009 16:00

Už se těším na finální fotky.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC - první vyjížďka

#199 Příspěvek od Neklan » 08 bře 2009 19:51

Děkuji za vaše příspěvky do diskuze - pokusím se aspoň na některé z nich reagovat.
Vracíte se k nákladům, ale musím vás sklamat, tak detailní vyúčtování, abych dokázal říct, kolik stálo opískování nebo jiné dílčí úkony, jsme ještě nedělali. Nechci se vracet k celkové sumě, protože jí jednak sám zatím neznám a pak na ní také raději vůbec nechci myslet... :D Pokud do něčeho podobného půjdete, připravte se na jeden základní fakt a sice, že cenu nikdy nelze dopředu ani zhruba odhadnout. Kryten a myslím, že ani Land Jirka dopředu nic neslibují, protože nevíte, co vás v následující etapě práce ještě může potkat. RRC je mnohem, mnohem složitější na kompletaci než Serie. Pokud RRC rozeberete jako v mém případě do posledního šroubku, tak složit ho zase dohromady dá spoustu práce a ta stojí čas a čas jsou.....
V republice je samozřejmě více perfektních fachmanů, ale Rover a hlavně Kryten zavinili mojí úchylku na staré Land Rovery (tak si říkám, že bych je mohl zažalovat za újmu na mém duševním zdraví... :lol: :lol: :lol:), takže jsem neváhal ani chvilku a vůbec jsem neuvažoval o žádněm jiném místě vhodném pro znovuzrození Rangieho.
Sám jsem byl na víkend na Valašsku a snažil jsem tam na Rangieho nemyslet, protože nedočkavost mě stresuje. Hodně jsem na Krytena tlačil, aby to dodělal tak, abych s tím mohl vyrazit na Vsetín a myslím, že jsem mu už pěkně lezl na nervy (sorry..., svojí nedočkavost občas nedovedu krotit), ale nepovedlo se. RRC vyjel na svou první projížďku v pátek odpoledne a to je pozdě na vychytání všech much, najetí 400km a první záběhovou výměnu oleje v motoru. Dám dohromady fotky a za chvíli je sem pověsím.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC - první vyjížďka

#200 Příspěvek od Neklan » 08 bře 2009 20:42

Jo, až si všimnete malé bublinky v písmenku "E" ve slovu "RANGE" na přední kapotě, tak to není tím, že by to Kryten zvoral, ale tím, že jsem to zvoral já sám... :( Chtěl jsem mít také nějaké osobní zásluhy, tak jsem se ujal aspoň nalepení cedulek s výjimkou Union Jacků, ty jsou smaltované a přišroubované a nemůžete po mě chtít, avych si do vlastního auta vrtal... :D
Právo první noci, tedy vlastně jízdy měl samozřejmě Kryten a Rangie jede moc pěkně. Měl jsem trochu strach z toho, že budou pružiny trochu moc tvrdé (heavy duty - standardní výška), ale v kombinaci s tlumiči Koni Heavy Track nastavenými na druhou nejměkčí polohu, stabizátory od již
zkrachovalých Scorpion Racing a polybush kitem, podvozek opravdu funguje. Motor je ještě trochu syrový, ale s automatem ZF si rozumí. Druhé kolečko jsem již absolvoval za volantem. Ještě je potřeba ladacos doladit, ale od toho tyto jízdy jsou. Zítra budeme pokračovat. Těším se... :lol:
Přílohy
první vyjížďka.jpg
(95.25 KiB) Staženo 1063 x
Čerstvě po narození v Bělči.jpg
(142.85 KiB) Staženo 1060 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět