Záchrana jednoho Classica II.
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
Je to naprosto skvělé a uvažuješ i o přehledu nákladů ??? Mnoho šťastných kilometrů, suché silnice a ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
RRC
Děkuji, v mnoho šťastných mil doufám a co se nákladů týče, už jsem to vysvětloval mnohokrát, takže, když pročtete mé předchozí příspěvky, najdete vysvětlení.
Náklady zveřejňovat nebudu, nemá to smysl, protože každé auto je naprostý originál a rekonstrukce téhož typu auta může jednout vyjít x a podruhé dvojnásobek. Dílčí náklady na opískování, lakování apod. - to se ptejte spíš lidí, co s tím mají zkušenosti, tedy Krytena nebo Land Jirky apod.
Náklady zveřejňovat nebudu, nemá to smysl, protože každé auto je naprostý originál a rekonstrukce téhož typu auta může jednout vyjít x a podruhé dvojnásobek. Dílčí náklady na opískování, lakování apod. - to se ptejte spíš lidí, co s tím mají zkušenosti, tedy Krytena nebo Land Jirky apod.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
jasan, už jsem se to docetl kazdopádně je to paráda, miluju staré věci a když jsou staré věci jako nové... v tomto případě vlastně uplně nová stará věc
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
No, na našich parkovištích/silnicích bych se ani nedivilReverend píše:ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Ano přesně jak píšeš, jen bych snad doplnil, že pravý bok Tvého auta je vidět přes to auto co je za tím prvním autem, ale levý se ladně rýsuje v odrazu na sklech auta co je hned za Tvým autem, které je tak dobře vidět skrz to první a druhé auto, které stojí hned před Tvým autem. Takže vlastně si každý může udělat konkrétní představu jak Tvoje auto vypadá, je krásný co?1960SeriesII píše:Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D
Country boy...
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- offroad-vitek
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 pro 2008 21:48
- Bydliště: Praha
Tak takhle bych si to jednou prědstavoval já,jednou až vyrostu tak si to taky udělám.Před takovýhlema lidma smekám frajeři.
Čas a Land Rover nezastavíš
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D1
Tvojí Discoveru jsem si měl možnost prohlédnout nejen přes motor mého RRC a blahopřeji, málokdy se vidí tak pěkná jednička, navíc s tak málo najetými km. Tak ať slouží a přináší jenom radost!1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
tak to já mám už orgasmusbrudr píše:to me prave nejde sem se zaljubil1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Já bych se stím bál vyjet do ulic, když vidím, kolik jezdí hovad...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
RRC
Mám za sebou výlet na Ostrovy, kde jsem byl v RPI dát dohromady plynový pohon. Nakonec se v motoru ledacos změnilo. nechal jsem si vnutit konverzi LPG systému z mechanického s otevřeným sáním a active mixerem uvnitř vzduchového filtru na elektronicky řízený s airboxem. To jsem si dal - můj Rangie se vytrvale brání jakékoli elektronice a na volnoběh se občas jen tak vypne. Prostě ECU dostane signál, že byla odpojena a zavře ventily. Ve finále jezdím s mechanicky ovládaným systémem s airboxem a elektronickým systémem paralelně připraveným v motoru a až mi z RPI zavolají, že zanalizovali všechny výstupy z ECU a rozklíčují kód chyby, dají mi vědět, kde je problém. My to potom tady zkusíme zapojit a uvidíme. Výsledkem by měla být spotřeba 15 -20 l LPG/100km, zatímco s mechanikou jsem se zatím nedostal pod 22 l. Za to při jízdě na benzín jsem velmi mile překvapen - 15 - 19 l /100km.
Kombinaci karburátoru a elektronicky řízeného LPG pohonu vymyslel jeden profesor z elektro fakulty, který sám takto upraveným a hezky zrestaurovaným RRC jezdí. Přijel se v rámci pomoci s řešením problému do RPI podívat. jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci. Výhodou je, že když se něco na elektronice podělá, trvá to 10 minut vrátit zpátky na mechanický systém s fixně nastavenou bohatostí směsi.
Kombinaci karburátoru a elektronicky řízeného LPG pohonu vymyslel jeden profesor z elektro fakulty, který sám takto upraveným a hezky zrestaurovaným RRC jezdí. Přijel se v rámci pomoci s řešením problému do RPI podívat. jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci. Výhodou je, že když se něco na elektronice podělá, trvá to 10 minut vrátit zpátky na mechanický systém s fixně nastavenou bohatostí směsi.
- Přílohy
-
- RRC Anglie 0309 RPI nové sání.jpg
- (148.35 KiB) Staženo 2176 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC id.jpg
- (123.58 KiB) Staženo 2175 x
-
- RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC o 1.jpg
- (120.51 KiB) Staženo 2175 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
RRC
Dojmy z výletu jsem právě dopsal a jsou ve vlákně "tak se předveďte se svým LR" : http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 5980#65980
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
Ano, v podstatě je to jednoduchý principNeklan píše:jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Lambda
Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: RRC
Ja myslel k tomu filtru vzduchu jestli tam nejde moc teplej vduch ale tak ty san vis co tam mas....Neklan píše:Kam? Do motoru? Nebo do kabiny? V obou místech je ho dostatek.motohanz píše:nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz