Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#221 Příspěvek od Reverend » 11 bře 2009 11:57

Je to naprosto skvělé a uvažuješ i o přehledu nákladů ??? Mnoho šťastných kilometrů, suché silnice a ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#222 Příspěvek od Neklan » 11 bře 2009 12:09

Děkuji, v mnoho šťastných mil doufám a co se nákladů týče, už jsem to vysvětloval mnohokrát, takže, když pročtete mé předchozí příspěvky, najdete vysvětlení.
Náklady zveřejňovat nebudu, nemá to smysl, protože každé auto je naprostý originál a rekonstrukce téhož typu auta může jednout vyjít x a podruhé dvojnásobek. Dílčí náklady na opískování, lakování apod. - to se ptejte spíš lidí, co s tím mají zkušenosti, tedy Krytena nebo Land Jirky apod.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#223 Příspěvek od Reverend » 11 bře 2009 12:13

jasan, už jsem se to docetl :-) kazdopádně je to paráda, miluju staré věci a když jsou staré věci jako nové... v tomto případě vlastně uplně nová stará věc :-)
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3218
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#224 Příspěvek od 1960SeriesII » 12 bře 2009 11:28

Reverend píše:ať Ti to nějakej vůl někde neodře...
No, na našich parkovištích/silnicích bych se ani nedivil :evil:

Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta :lol: Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D
Obrázek
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#225 Příspěvek od Rover » 12 bře 2009 11:43

1960SeriesII píše:Jinak sledování renovace bylo dobré, často byly v záběru moje auta :lol: Zvlášť tady je disco dobře vidět, je to to auto, co je vidět skrz auto za tím autem:D
Ano přesně jak píšeš, jen bych snad doplnil, že pravý bok Tvého auta je vidět přes to auto co je za tím prvním autem, ale levý se ladně rýsuje v odrazu na sklech auta co je hned za Tvým autem, které je tak dobře vidět skrz to první a druhé auto, které stojí hned před Tvým autem. Takže vlastně si každý může udělat konkrétní představu jak Tvoje auto vypadá, je krásný co?
Country boy...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3218
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#226 Příspěvek od 1960SeriesII » 12 bře 2009 15:00

Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru :wink:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#227 Příspěvek od brudr » 12 bře 2009 15:11

1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru :wink:
to me prave nejde :lol: sem se zaljubil :oops:

Uživatelský avatar
offroad-vitek
Příspěvky: 43
Registrován: 04 pro 2008 21:48
Bydliště: Praha

#228 Příspěvek od offroad-vitek » 12 bře 2009 21:53

Tak takhle bych si to jednou prědstavoval já,jednou až vyrostu tak si to taky udělám.Před takovýhlema lidma smekám :D frajeři.
Čas a Land Rover nezastavíš
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

D1

#229 Příspěvek od Neklan » 13 bře 2009 09:19

1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru :wink:
Tvojí Discoveru jsem si měl možnost prohlédnout nejen přes motor mého RRC a blahopřeji, málokdy se vidí tak pěkná jednička, navíc s tak málo najetými km. Tak ať slouží a přináší jenom radost!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#230 Příspěvek od Luboš M. » 13 bře 2009 10:02

brudr píše:
1960SeriesII píše:Vše platí pouze za premisy, že všichni dokážeme odtrhnout zrak od toho motoru :wink:
to me prave nejde :lol: sem se zaljubil :oops:
tak to já mám už orgasmus :lol: :lol: :lol:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#231 Příspěvek od eliott » 13 bře 2009 10:30

Já bych se stím bál vyjet do ulic, když vidím, kolik jezdí hovad...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#232 Příspěvek od Neklan » 25 bře 2009 11:33

Mám za sebou výlet na Ostrovy, kde jsem byl v RPI dát dohromady plynový pohon. Nakonec se v motoru ledacos změnilo. nechal jsem si vnutit konverzi LPG systému z mechanického s otevřeným sáním a active mixerem uvnitř vzduchového filtru na elektronicky řízený s airboxem. To jsem si dal - můj Rangie se vytrvale brání jakékoli elektronice a na volnoběh se občas jen tak vypne. Prostě ECU dostane signál, že byla odpojena a zavře ventily. Ve finále jezdím s mechanicky ovládaným systémem s airboxem a elektronickým systémem paralelně připraveným v motoru a až mi z RPI zavolají, že zanalizovali všechny výstupy z ECU a rozklíčují kód chyby, dají mi vědět, kde je problém. My to potom tady zkusíme zapojit a uvidíme. Výsledkem by měla být spotřeba 15 -20 l LPG/100km, zatímco s mechanikou jsem se zatím nedostal pod 22 l. Za to při jízdě na benzín jsem velmi mile překvapen - 15 - 19 l /100km.
Kombinaci karburátoru a elektronicky řízeného LPG pohonu vymyslel jeden profesor z elektro fakulty, který sám takto upraveným a hezky zrestaurovaným RRC jezdí. Přijel se v rámci pomoci s řešením problému do RPI podívat. jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci. Výhodou je, že když se něco na elektronice podělá, trvá to 10 minut vrátit zpátky na mechanický systém s fixně nastavenou bohatostí směsi.
Přílohy
RRC Anglie 0309 RPI nové sání.jpg
(148.35 KiB) Staženo 2176 x
RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC id.jpg
(123.58 KiB) Staženo 2175 x
RRC Anglie 0309 RPI Austin's RRC o 1.jpg
(120.51 KiB) Staženo 2175 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#233 Příspěvek od Rover » 25 bře 2009 11:43

Upřímně řečeno to o čem Neklan píše je pro mně Spanish village..., nějaká elektronika a plyn dohromady... :wink:

Tak nám Neklane ještě třeba napiš co Angláni říkali Tvému RRC? Dostal jsi pochvalu? Jak se Ti s ním přes kontinent jelo a tak....
Country boy...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#234 Příspěvek od Neklan » 25 bře 2009 12:32

Dojmy z výletu jsem právě dopsal a jsou ve vlákně "tak se předveďte se svým LR" : http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 5980#65980
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3218
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#235 Příspěvek od 1960SeriesII » 25 bře 2009 14:09

Neklan píše:jedná se v podstatě o jednoduchý princip, kdy ECU sbírá signál z lambda sondy o složení výfukových plynů, senzoru instalovaného na karburátoru o poloze plynového pedálu a cívky o otáčkách motoru, informace vyhodnotí a podle toho nastavuje škrtící ventil na přívodu plynu do sání. Tím je vlastně dosaženo variabilního nastavení bohatosti směsi - ideálního pro tu kterou situaci.
Ano, v podstatě je to jednoduchý princip :lol: :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 135
Registrován: 20 srp 2007 15:28
Bydliště: Praha

#236 Příspěvek od Ivo » 25 bře 2009 20:59

Neklane to auto je krásný, škoda s tím jezdit.
Přeju mnoho šťastných mil :wink: a gratuluju.
Také smekám před prací bělečského sanatoria a těším se, až okouknu na živo :shock:

Ivo
D II - elektrárna na měchách
LR S III, 109 STW ex hasič

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

#237 Příspěvek od kubes » 25 bře 2009 23:31

No nechci malovat čerta na zeď, ale jak zmiňuješ lambda sondu a její spolupráci s řídící jednotkou, tak si vybavuji, ze tam nic takového nemáš. Tedy neměl jsi. Jakmile to tam dáš, už se mílovými kroky blížíš složitostí stříkačce. Bůh Tě opatruj

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

#238 Příspěvek od kubes » 25 bře 2009 23:41

No nechci malovat čerta na zeď, ale jak zmiňuješ lambda sondu a její spolupráci s řídící jednotkou, tak si vybavuji, ze tam nic takového nemáš. Tedy neměl jsi. Jakmile to tam dáš, už se mílovými kroky blížíš složitostí stříkačce. Bůh Tě opatruj

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Lambda

#239 Příspěvek od Neklan » 26 bře 2009 00:49

Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#240 Příspěvek od motohanz » 26 bře 2009 15:38

Neklan píše:
motohanz píše:nechtelo by to lepsi prisun vzduchu?
Kam? Do motoru? Nebo do kabiny? V obou místech je ho dostatek.
Ja myslel k tomu filtru vzduchu jestli tam nejde moc teplej vduch ale tak ty san vis co tam mas.... :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Odpovědět