Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Zdravím,
doufám, že svůj dotaz umisťuji správně.
Chtěl bych Vás požádat o radu. Ve firmě kde pracuji se prodává - RRC 2012 448DT motor 4,4l za 410.000 Kč najeto 260 000km. Autem jezdil můj šéf, dobrý kamarád 4,5 roku a předtím jeho bratranec, takže mám jistotu, že se na autě nedělali nějaké divočiny. Auto bylo pravidelně servisováno v autorizáku, takže po téhle stránce vše ok. Sem tam nějaký problém s klimatizací, vyhříváním sedaček a nedávno byl vyměňován vzduchový měch na levém předním kole.
Hodně lidí mě od koupě odrazuje, protože ten nájezd je velký - nejde prý ani o ten motor, ale prý o vzduchový podvozek, převodovku, elektroniku. Vůbec tedy teď nevím jak se rozhodnout - range rover byl vždycky můj sen a i tenhle starší model čtyřky se mi líbí, takže v tomhle mě to láká, ale zase se bojím, abych nešel do nesmyslu a nezahučel jen v servisech. Já sám se v autech nevyznám a určitě to nebude tak, že bych si tam něco vyměňoval sám.
Chtěl bych se Vás tedy zeptat na Vás názor - co si o tom myslíte - koupit, nekoupit. Třeba i Vaše zkušenosti s takovým nájezdem nebo vyšším. A pak další otázka, protože je jasné, že se servisům nevyhnu, tak jestli cena servisů a dílů je to skutečně tak obrovský rozdíl - nebudu jezdit do autorizáku, ale pokusím se najít kvalitní servis v Praze. Nyní máme doma 2 passaty rok 2015, tak jestli jsou ceny náhradních dílů aa servisu, prohlídek, kontrol - 2x tak dražší?
Předem moc díky za jakýkoliv názor, radu.
doufám, že svůj dotaz umisťuji správně.
Chtěl bych Vás požádat o radu. Ve firmě kde pracuji se prodává - RRC 2012 448DT motor 4,4l za 410.000 Kč najeto 260 000km. Autem jezdil můj šéf, dobrý kamarád 4,5 roku a předtím jeho bratranec, takže mám jistotu, že se na autě nedělali nějaké divočiny. Auto bylo pravidelně servisováno v autorizáku, takže po téhle stránce vše ok. Sem tam nějaký problém s klimatizací, vyhříváním sedaček a nedávno byl vyměňován vzduchový měch na levém předním kole.
Hodně lidí mě od koupě odrazuje, protože ten nájezd je velký - nejde prý ani o ten motor, ale prý o vzduchový podvozek, převodovku, elektroniku. Vůbec tedy teď nevím jak se rozhodnout - range rover byl vždycky můj sen a i tenhle starší model čtyřky se mi líbí, takže v tomhle mě to láká, ale zase se bojím, abych nešel do nesmyslu a nezahučel jen v servisech. Já sám se v autech nevyznám a určitě to nebude tak, že bych si tam něco vyměňoval sám.
Chtěl bych se Vás tedy zeptat na Vás názor - co si o tom myslíte - koupit, nekoupit. Třeba i Vaše zkušenosti s takovým nájezdem nebo vyšším. A pak další otázka, protože je jasné, že se servisům nevyhnu, tak jestli cena servisů a dílů je to skutečně tak obrovský rozdíl - nebudu jezdit do autorizáku, ale pokusím se najít kvalitní servis v Praze. Nyní máme doma 2 passaty rok 2015, tak jestli jsou ceny náhradních dílů aa servisu, prohlídek, kontrol - 2x tak dražší?
Předem moc díky za jakýkoliv názor, radu.
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Ještě doplním - jedná o Range Rover Autobiography
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Ahoj,
zkusím za sebe odpovědět asi na to hlavní = jestli Tě to sežere na servisu. To je věc, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď Nájezd je adekvátní věku, všechny budou mít podobně, hromada jich má už přes 300tkm, a bez problému jezdí. Záleží taky jakým servisem to už proběhlo, jestli to má vše původní (přední měchy, turba, DPF a věci kolem, atd...) tak bych se pomalu připravil na to že Tě to potká.
A to je druhá věc, třeba turba, dají se řešit v autorizáku s cenou cca 70/ks + práce, takže není problém dát přes 150tis.Kč, nebo taky někde v rozumném servisu rozumným repasem, kde se to může dostat i třeba na 35tis.Kč za to samé. A takhle je to pomalu se vším
Takže to je na Tobě. Pro někoho je normální částka za roční servis 10tis., pro jiného je to 100tis... Někdo dá auto prostě do servisu s tím, starejte se, nebo se stará sám a se servisem se nějak domluví, atd atd.
Ale pokud je to auto zdravé a pěkné, tak je ta cena taky pěkná (reálně se prodávají podobné 500-600) takže to můžeš brát i tak, že tam máš prostor na další opravy
L.
zkusím za sebe odpovědět asi na to hlavní = jestli Tě to sežere na servisu. To je věc, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď Nájezd je adekvátní věku, všechny budou mít podobně, hromada jich má už přes 300tkm, a bez problému jezdí. Záleží taky jakým servisem to už proběhlo, jestli to má vše původní (přední měchy, turba, DPF a věci kolem, atd...) tak bych se pomalu připravil na to že Tě to potká.
A to je druhá věc, třeba turba, dají se řešit v autorizáku s cenou cca 70/ks + práce, takže není problém dát přes 150tis.Kč, nebo taky někde v rozumném servisu rozumným repasem, kde se to může dostat i třeba na 35tis.Kč za to samé. A takhle je to pomalu se vším
Takže to je na Tobě. Pro někoho je normální částka za roční servis 10tis., pro jiného je to 100tis... Někdo dá auto prostě do servisu s tím, starejte se, nebo se stará sám a se servisem se nějak domluví, atd atd.
Ale pokud je to auto zdravé a pěkné, tak je ta cena taky pěkná (reálně se prodávají podobné 500-600) takže to můžeš brát i tak, že tam máš prostor na další opravy
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Díky za odpověď... Zeptám se, kdyby si neměl RR, šel bys do tohohle?
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Vzhledem k tomu, že něco takového hledám, až prodám moje L322ky, tak ano Ale jestli Ti tahle informace pomůže, to nevím
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Jak se ty auta a lidi kolem me pohybuji uz nejaky ten rok tak sem vysledoval, ze lidi kteri si otazku zda je servis lr pripadne primo rr sezere, jsou nakonec sežráni. Postupne dochazim ke zjisteni ze rr od 2007, pripadne d4 od 2010…, jsou vozidla vice mene pro lidi co se auty živí. Jen tak neco je nezaskoci a maji prehled v cenach oprav. Vetsina zakazniku nez aby opravila zavady v radech desitek az jedne stovky tisic vozidlo radeji proda. Pri nakupu spolehaji na stesti s argumentem “me se to prece nemuze stat”.Jindra88 píše:Ještě doplním - jedná o Range Rover Autobiography
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
260tkm? To je zajeté auto…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Kto chce letiet v prvej triede, holt musi si na letenku priplatit. RR Autobiography je proste pre inu triedu uzivatelov a s tym suvisi aj ten servis resp. ceny oprav.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Klasicky se delaji turba na tdv8 pri 220-250tis. Tak vlastne uz presluhuji…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Svatá pravda, tesat do kamene
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 425
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Jako kup si ho.. auto je to hezký, ale jestli potřebuješ dvě víceméně stále pojízdná auta, tak neprodávej passaty..
Defender 110 300 tdi
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
zrovna pasik neni vubec zadny etalon spolehlivosti
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
kámoš ma 3 roky stareho passata alltracka. si myslim ze tam bylo posranych tolik veci, a zasadnych , ze nejaky LR si muze jenom zdat o takovém case stravenem v servisu
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Klasicky pohled na vymenu turb…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Pokracovani dneska teda tdv8 ko turba svody a spousta dalsich zazitku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Každopádně moc všem děkuju za rady...
Ten RR mi vyfouknul bohužel kolega, který dal vyšší nabídku. Byla to anonymní aukce, takže holt vyhrál...
Včera sem se byl podívat ještě na jednoho RR v Dajbychu v Praze a po projetí vozu si ještě okoukáváme auto z venku a najednou zasyčení a jedna strana auta dolů... Pán řiká " Tohle sem ještě nikdy neviděl" a řikal mi že u RR ty vzduchové měchy drží, že neví o tom že by se nějak poškozovaly...
Ten RR měl najeto 250 000km a vše původní, alespon dle faktur za servis...
Ten RR mi vyfouknul bohužel kolega, který dal vyšší nabídku. Byla to anonymní aukce, takže holt vyhrál...
Včera sem se byl podívat ještě na jednoho RR v Dajbychu v Praze a po projetí vozu si ještě okoukáváme auto z venku a najednou zasyčení a jedna strana auta dolů... Pán řiká " Tohle sem ještě nikdy neviděl" a řikal mi že u RR ty vzduchové měchy drží, že neví o tom že by se nějak poškozovaly...
Ten RR měl najeto 250 000km a vše původní, alespon dle faktur za servis...
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Mám ještě jeden dotaz...
Díval sem se na složení toho měchu - a ted prosim vás mi vůbec nejde o peníze, ale zkoušel někdo, nějak opravovat prasklý měch? Viděl sem asi 2 videa kde to člověk rozebíral a je to v podstatě prasklá guma... Tak jestli to někdo zkoušel opravovat nebo sehnat pouze tu gumu nebo nějak to vyřešit... Co sem pochopil tak to kovové pouzdro toho měchu tu gumu chrání kvůli přetlaku.. Lepení nějaké díry je zřejmě nesmysl kvůli tlaku, ale třeba existuje nějaká možnost a nebo prostě sehnat jen tu gumu... Sem si i říkal i třeba nějak ten měch vylepšit aby nedocházelo k prasknutí...
Píšu s největší pokorou ke všem automechanikům co teď asi kroutí očima
Díval sem se na složení toho měchu - a ted prosim vás mi vůbec nejde o peníze, ale zkoušel někdo, nějak opravovat prasklý měch? Viděl sem asi 2 videa kde to člověk rozebíral a je to v podstatě prasklá guma... Tak jestli to někdo zkoušel opravovat nebo sehnat pouze tu gumu nebo nějak to vyřešit... Co sem pochopil tak to kovové pouzdro toho měchu tu gumu chrání kvůli přetlaku.. Lepení nějaké díry je zřejmě nesmysl kvůli tlaku, ale třeba existuje nějaká možnost a nebo prostě sehnat jen tu gumu... Sem si i říkal i třeba nějak ten měch vylepšit aby nedocházelo k prasknutí...
Píšu s největší pokorou ke všem automechanikům co teď asi kroutí očima
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Je to tak, přední měchy a turba má původní. Taky jsem se byl na něj dívat, ale tohle mě odradilo. Ikdyž pán dělal pravidelný servis jak bylo třeba...Jindra88 píše: ↑20 srp 2021 10:12 Každopádně moc všem děkuju za rady...
Ten RR mi vyfouknul bohužel kolega, který dal vyšší nabídku. Byla to anonymní aukce, takže holt vyhrál...
Včera sem se byl podívat ještě na jednoho RR v Dajbychu v Praze a po projetí vozu si ještě okoukáváme auto z venku a najednou zasyčení a jedna strana auta dolů... Pán řiká " Tohle sem ještě nikdy neviděl" a řikal mi že u RR ty vzduchové měchy drží, že neví o tom že by se nějak poškozovaly...
Ten RR měl najeto 250 000km a vše původní, alespon dle faktur za servis...
A že by prodejce neviděl prasklý měch na L322? Mají životnost 8-10let a pak praskne každý, což tady přesně odpovídá. Je potřeba počítat 25tis/strana cca.
Opravovat prasklý měch je hovadina... na ročníky 2002-2009 stojí úplnou srandu kompletní včetně tlumiče, tady je to bohužel horší tím že to má stavitelné tlumiče, ale ve 250ti si přecijen zaslouží už i nové tlumiče
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Prosím o radu - RRC 2012 448DT motor 4,4l
Pokud je životnost 8- 10let tak to je ok... Já se sem se bál že třeba 3, 4 roky...Lukasino píše: ↑20 srp 2021 10:42Je to tak, přední měchy a turba má původní. Taky jsem se byl na něj dívat, ale tohle mě odradilo. Ikdyž pán dělal pravidelný servis jak bylo třeba...Jindra88 píše: ↑20 srp 2021 10:12 Každopádně moc všem děkuju za rady...
Ten RR mi vyfouknul bohužel kolega, který dal vyšší nabídku. Byla to anonymní aukce, takže holt vyhrál...
Včera sem se byl podívat ještě na jednoho RR v Dajbychu v Praze a po projetí vozu si ještě okoukáváme auto z venku a najednou zasyčení a jedna strana auta dolů... Pán řiká " Tohle sem ještě nikdy neviděl" a řikal mi že u RR ty vzduchové měchy drží, že neví o tom že by se nějak poškozovaly...
Ten RR měl najeto 250 000km a vše původní, alespon dle faktur za servis...
A že by prodejce neviděl prasklý měch na L322? Mají životnost 8-10let a pak praskne každý, což tady přesně odpovídá. Je potřeba počítat 25tis/strana cca.
Opravovat prasklý měch je hovadina... na ročníky 2002-2009 stojí úplnou srandu kompletní včetně tlumiče, tady je to bohužel horší tím že to má stavitelné tlumiče, ale ve 250ti si přecijen zaslouží už i nové tlumiče