Dual battery setup
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Dual battery setup
Jakmile pořeším chyby a závady , plánuji dát do Rovera záložní baterii... máte s tím někdo zkušenost, ideálně přímo v RR (vzhledem k jeho přecitlivé elektronice by to tam možná mohlo být problematičtější než jinde), nebo aspoň v jiném LR?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, to je sice fakt, jenže já tam chci přidat nějaké extra spotřebiče. Především počítačAdmin píše:Raději napiš, kde plánuješ provozovat Range Rovera. Na sibiři?
Pokud budeš mít kvalitní baterii novou, tak čtyři roky na ní nemusíš skoro šáhnout.
A ačkoli to na jedné baterce ověřeně běhat může dosti slušně, on zase takovou superspotřebu nemá, dvě jsou přece jen kapku větší jistota.
Mimochodem, Stavrosi, osobní zkušenosti s Optimou sice zatím nemám, nicméně jde řeč, že jsou to jedny z nejlepších a nejspolehlivějších baterií vůbec. Já rozhodně mám na Optimu zálusk, až budu baterii měnit...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Pro všechny kdo mi píšete musíte mi tykatStavros píše:Ahoj Admine, furt nevim jak na to s tim tykanim a vykanim, ale co si myslis o bateriich Optima-gelovky. Jde mi o vydrz kvuli autolednici atd.
Optima patří k jedněm ztěch lepších ale i dražších. Vydrží opravdu hodně, použivá se hlavně na dlouhé expedice a funguje i když jí prostřelíš. Sice se zmenší kapacita, ale funguje dál.
Ještě existuje zařízení který se jmenuje Priority Start. Je to elektronický odpojovač baterie, který nedovolí úplné vybýt baterii.
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Ona na baterky existuje spousta udělátorů, podle mých zkušeností asi nejvíc toho vědí na hellroaring.com (informace se tam trochu špatně hledají, strukturu webu mají poměrně pitomou, ale obsah velmi dobrý).Admin píše:... Ještě existuje zařízení který se jmenuje Priority Start. Je to elektronický odpojovač baterie, který nedovolí úplné vybýt baterii.
S priority startem je malinko hloupé, že baterii odpojí úplně, poklesne-li napětí pod určitou mez; sice je to samozřejmě pořád lepší než vůbec nenastartovat, nicméně zrovna s RangeRoverem a jeho šílenými počítači není odpojená baterka žádná výhra v lotynce -- proto osobně raději plánuji ty baterky dvě
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Ja som zatial prepojil dve rovnake baterie natvrdo paralelne.
Urcite ale planujem dorobit nejaky elektronicky obvod, ktory ich bude regulovat.
K navijaku mi idu od kazdej baterie samostatne kable priblizne rovnakej dlzky cez ( zatial) manualne odpojovace( nakladakove-spicka tusim 2000A).
Urcite ale planujem dorobit nejaky elektronicky obvod, ktory ich bude regulovat.
K navijaku mi idu od kazdej baterie samostatne kable priblizne rovnakej dlzky cez ( zatial) manualne odpojovace( nakladakove-spicka tusim 2000A).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, to je pak přesně totéž, jako jedna dvakrát větší. Nakolik je mi známo, jediný nedostatek tohoto řešení (ale zároveň nedostatek poměrně zásadní ) spočívá v tom, že nemůžeš jednu z nich vycucat, přičemž by druhá zůstala OK. Takže scénáře typu "záložní je prázdná, protože jsem si v noci topil, ale pohodlně nastartuji s hlavní" nebo "hlavní je prázdná, protože jsem nechal svítit, ale pohodlně nastartuji ze záložní" moc nezafungují
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Ja som to tam daval hlavne aby som zvysil kapacitu pre navijak.
Dalsia vec je, ze ked su pripojene natvrdo, tak sa jedna o druhu vybija. Tento efekt je tym vyraznejsi cim viac su baterie odlisne( kapacitne, dobou pouzivania a pod.).
Dalsia vec je, ze ked su pripojene natvrdo, tak sa jedna o druhu vybija. Tento efekt je tym vyraznejsi cim viac su baterie odlisne( kapacitne, dobou pouzivania a pod.).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Dual battery setup
Trochu to tu oživím, protože se paní zamilovala do kempingu, L322 se z daily car stává i camping car. Pohrávám si s myšlenkou druhé baterie, má někdo doporučení, případně praktickou zkušenost např. s tímhle? https://www.luxurylandroverupgrades.com ... attery-kit . Malá baterka by se měla vejít pod podlahu místo schránky na kouli.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Dual battery setup
Hezké, mají to i hezky popsané, co mi tam chybí je informace, jak dostanu z druhé baterky šťávu pro kempové použití. Tak nějak mi to připadá jako systém pro řešení elektrické nenažranosti auta. Pro kempové použití se mi to jeví jako polotovar.
A druhá věc - použití pojistka v krásném průhledném pouzdru je sice na pohled hezká, ale rozhodně kvalitnější a pro použití v autě lepší jsou pojistky v provedení pod šroubky. Tyhle zlacené jsou pro auto-hifi, kde důležitější je vzhled než funkce.
A druhá věc - použití pojistka v krásném průhledném pouzdru je sice na pohled hezká, ale rozhodně kvalitnější a pro použití v autě lepší jsou pojistky v provedení pod šroubky. Tyhle zlacené jsou pro auto-hifi, kde důležitější je vzhled než funkce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dual battery setup
Mě se líbí tohle řešení:
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... cyr230.htm
Mají toho víc.
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... onitoring/
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... cyr230.htm
Mají toho víc.
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... onitoring/
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Dual battery setup
Díky za tipy. Osobně od toho čekám spíš jistotu, že třeba po 2 týdnech otvírání auta apod. ještě nastartuju
Re: Dual battery setup
No je tady téma Jaký duální bateriový systém tam je toho popsáno dost.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Dual battery setup
Jinak do L322 se na pravou stranu vejde překvapivě i docela dost velká bateriejacobik píše: ↑22 črc 2020 08:56 Trochu to tu oživím, protože se paní zamilovala do kempingu, L322 se z daily car stává i camping car. Pohrávám si s myšlenkou druhé baterie, má někdo doporučení, případně praktickou zkušenost např. s tímhle? https://www.luxurylandroverupgrades.com ... attery-kit . Malá baterka by se měla vejít pod podlahu místo schránky na kouli.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Dual battery setup
Díky, asi mám vybráno. Jen pro ujištění, že jsem to dobře pochopil. Pokud použiju to relé z prvního odkazu samostatně, mám systém o 2 bateriích, kde originální baterka řeší centrál,startování a palubní elektro, z druhé baterky pak mohu nezávisle natáhnout zásuvku pro lednici, kde nebude hrozit situace, že lednice vybije startovací baterku. Relé se stará o to, aby se při zapnutém motoru obě baterie dle potřeby automaticky nabíjely.VencaZE píše: ↑22 črc 2020 09:49 Mě se líbí tohle řešení:
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... cyr230.htm
Mají toho víc.
https://www.mulac.cz/prislusenstvi-k-au ... onitoring/
Pokud bych ale vybil originální baterku, se startem mi pomůže druhá baterie pouze při použití tlačítka, které se musí k relé doplnit?
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dual battery setup
Jestli si to dobře pamatuju tak je to tak jak píšeš. Zvol možná tu výkonnější verzi. Do hluboko vybitý kempovací baterie po startu poteče možná velký proud. Ale nevím kolik. Nebo se poraď s tím prodejcem která verze je dostatečná.
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Dual battery setup
Jo je to jak popisuješ, ale dneska bych asi koupil toto řešení
https://eshop.neosolar.cz/oddelovac-aku ... -fet-100-2
Především z důvodu masivnějšich kontaktů Cyrix má jen M5-6 šroubky.
Pokud potáhneš přes celé auto skončíš u 50mm2 kabelu aby to zvládlo 100A.
https://eshop.neosolar.cz/oddelovac-aku ... -fet-100-2
Především z důvodu masivnějšich kontaktů Cyrix má jen M5-6 šroubky.
Pokud potáhneš přes celé auto skončíš u 50mm2 kabelu aby to zvládlo 100A.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Dual battery setup
Díky všem