Kdyby snad někdo věděl jak na to
S II 109 1967
Moderátor: Rover
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
Už jsem tady toho napsal dost, nicméně už jsme projelii pár cest s vámi, i bez vás, vyměnili a sežrali (dáma promine) litry oleje a vyžunkali hektolitry benzínu a piva a jedeme dál.
Co se povedlo ?
Dělal jsem někde ve stodole nějakou elektriku a už když jsme tam jeli, tak startování na prd (startér po repasi a nic ) no čert by vás vzal že jo
Minulou neděli jsme s Alikem zaklekli do bloků a během 8mi hodin udělali repas přední nápravy. Alik vysvětloval, lisoval a vyklepával ložiska, já montoval hekal a vrhal se plavmo pod Katy (už zase). Celkový stav koulí už byl žalostný a levá strana naprosto tristní jediné co bylo plusem hromada vazelíny, díky které neskončila přední náprava fatálním krešem. Projetí se nekonalo neb ve 20:00 jsme byli schopni si říct s Alikem jen Tak čau ! Já jsem pak po koupeli padl do postele hubou napřed a zdálo se mi o raubířích.
Další díl tentokráte o motoru a olejovém apetitu Kačeny zase příště.
Omlouvám se všem fotomilcům já prostě zapomínám fotit takže fotky od mé maličkosti jsou vlastně vzácné
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
-
Ivoš Def
- Příspěvky: 277
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: S II 109 1967
Pěkný příběh a zatím i stále nakonec s dobrým koncem! Tedy až na unavené královniny komoří, o kterých ale příběh není, že... 
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
Dojel jsem pro Katy, že pošteluju převodku řízení a tím vylepším zdokonalené jízdní vlastnosti tohoto naprosto nevšedního vozidla...(Ten anglán co to dělal chlastal Gin tak vehementně, že si zlámal všechny končetiny a tím to pak namaloval či co.
Dostat se k převodce řízení u SIIA pod plech který je nabastlen brutálním způsobem, ale je čistě omylem z SIII tudíž nepasuje je voser. Povolit matici kterou namontil "Hamilton" na pondělní šichtě přes závit a pro jistotu oblil kýblem barvy, chce neutuchající náladu a entuziasmus tvůrce světa
Povedlo se vynosil sem sice z dílny půl vercajku, ale dal sem to telefonická konzultace s cecedou jak pak že to má vlastně fungovat aby to fungovalo a správně . Prima už to fachá jak má
Dorazil Lukyn a poměřili jsme tlaky na válcích (olejová nenažranost té mojí modré navy bestie se vysvětlila na PÁTÉM VÁLCI SEŽRALA KROUŽKY
Telefonát o repasi motoru s Alíkem, který vrhal čísla jako když Bubka o tyči skákal zase příště .....
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
Re: S II 109 1967
Jako zbytek osazenstva s napětím sleduji "Život s Katy"...Užíváte si...., jen co je pravda
Každopádně jsem zvědav jak se dál bude vyvíjet příběh s motorem, protože naše 2,6l 109Stw má velmi podobné problémy a zatím jsme rozhodnutí o generálce neudělali, navzdory náhradní 2,6 co někde u Aleše čeká. Spíš přemýšlíme nad ekonomickou variantou 2,25 nebo 2,5...
Katy je každopádně nádherná, tak držím palce!!
Jirka
Každopádně jsem zvědav jak se dál bude vyvíjet příběh s motorem, protože naše 2,6l 109Stw má velmi podobné problémy a zatím jsme rozhodnutí o generálce neudělali, navzdory náhradní 2,6 co někde u Aleše čeká. Spíš přemýšlíme nad ekonomickou variantou 2,25 nebo 2,5...
Katy je každopádně nádherná, tak držím palce!!
Jirka
Re: S II 109 1967
Hezké pohádky na dobrou noc pánové
On to ten anglický inženýr tak blbě nevymyslel přesto že byl v té době v područí BLMC...jen to prošlo za ta léta spoustou majitelů,kteří si mysleli,že to umí opravit,a ke své nešikovnosti pro jistotu použili nejlevnější náhradní díly na trhu...a pak začne vznikat oblíbená pohádka,jak jsou ty landrovery nespolehlivé...
A uvažovat místo řádné opravy původního motoru o výměně za jiný,který do tvé 109SW nepatří,a to všechno z ekonomických důvodů,Jirko,to přece ne....
A uvažovat místo řádné opravy původního motoru o výměně za jiný,který do tvé 109SW nepatří,a to všechno z ekonomických důvodů,Jirko,to přece ne....
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
Tak jsem prohrabal fotky a našel fotografii nejstarší tachometr a ten co mám poslední.
Slušnou porci mil děvče najelo po cestách českých.
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: S II 109 1967
[quote=Pavel post_id=487374 time=1607688800 user_id=40]
To je skoro jako okolo zeměkoule
[/quote]
to je tak 3x zemegula
To je skoro jako okolo zeměkoule
[/quote]
to je tak 3x zemegula
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
V sobotu jsme na dílně poměřili tlaky na Kačenčiném srdci
a má tlak 9,5 na kg krom jednoho válce kde je 9. Pak jsem s pomocí šikovnějších než jsem já našteloval ventily.
Samozřejmě kdo zná 6-ti koňku, ví že rozeberete, ještě něco navíc, aby výfukové výfukovali s tolerancí 0,25 mm.
No a nakonec přišla na řadu vana, kdy po sundání jsme objevili poklad v podobě nánosu temné hmoty na jejím dně, problémy s mazáním za vyšších teplot (teorie) jsme vyřešili důkladným umytím sacího koše který jevil značné známky neprůhlednosti. Dle odborného oka vůle na klice jsou v toleranci a tak jsme opět naklapli vanu dolili olej a frrrrr do zimní rezidence ve stodole.
Dík patří Alešovi, Tomášovi a mému synovi Matesovi.
Samozřejmě kdo zná 6-ti koňku, ví že rozeberete, ještě něco navíc, aby výfukové výfukovali s tolerancí 0,25 mm.
No a nakonec přišla na řadu vana, kdy po sundání jsme objevili poklad v podobě nánosu temné hmoty na jejím dně, problémy s mazáním za vyšších teplot (teorie) jsme vyřešili důkladným umytím sacího koše který jevil značné známky neprůhlednosti. Dle odborného oka vůle na klice jsou v toleranci a tak jsme opět naklapli vanu dolili olej a frrrrr do zimní rezidence ve stodole.
Dík patří Alešovi, Tomášovi a mému synovi Matesovi.
Naposledy upravil(a) StaraPakna dne 09 led 2022 09:48, celkem upraveno 2 x.
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: S II 109 1967
Ne tak to Pavle není, konečně jsem se odhodlal do toho vlítnout neb Katy si zaslouží abych méně otálel 
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.