Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Moderátor: Rover
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Radku,možná by stálo za to zeptat se Kudrnáče jestli tolik toužíš po 107...
k.
k.
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Ještě teď se o ní v GB mluví v superlativechRadek D3 píše:A co třeba jít tady do té to?
http://landroversforsale.net/1956-land- ... ion-wagon/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale je fuč, změnila majitele hned 2x snad během týdne...
Ad Kryten: Že by červená holandská byla putovní? Také potřebuje péči, ale stála by určitě za to!
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Tahle podle fotek vypadá lépe než ta, co se vydražila v rámci Norské kolekce za těch téměř 9 tisíc, ale fotky toho zase tak moc nenapoví. Ta z NK měla zajímavou historii. Byl jsem náhodou v GB, tak jsem neodolal a šel se aspoň podívat. Měl jsem spadeno na Lot No. 18 - S2A 88 HT - to bylo nádherné auto, tak pěkně olezlé a přitom naprosto originální bez žádných úprav, dokonce i original "elephant hide" sedadla měla jenom patinu a nebyla děravá nebo prosezená. Nicméně vedle nablýskaných hasičáků a unikátní modelů vypadala trochu jako popelka. Nedražili ale žádní hlupáci, šla kolem 8-mi tisíc, což si teď nemůžu dovolit. Vzdal jsem registraci předem a nejdřív jsem nelitoval, protože když šla skoro za trojku rozebraná nekompletní jednička, údajně "nedokončená přestavba" - tzn. naštětkované šasi na zeleno s motorem neznámého stavu v kufru, tak jsem si říkal, že se celá aukce bude pohybovat v trochu jiných dimenzích, než kam dosáhnu. Nakonec jsem litoval, že jsem se nezaregistroval, protože Lot No.9 - moc pěkná hasičská S3 109 HT 2,6 s 37 tis. mílemi na tachu, která měl jenom cosi za PTO v šasi pod autem, co trochu připomínalo pumpu, rozhodně měla celý kufr, žádnou nádrž na vodu apod., takže to bylo atraktivní auto nejen pro sběratele hasičáků, tak šla tuším jenom za 1.800.
Potlesk a údiv vzbudil Lot No. 20, jedna ze stars of the collection S2A 109 APGP ( foto A3), původně plovoucí, teď ruční jeřáb, neskutečně zanedbaně vypadající auto, nicméně při bližším pohledu člověk zjistil, že je strukturálně opravdu téměř OK a rez je většinou jenom povrchová, ale bylo jí dost společně se špínou a odlupujícím se naštětkovaným lakem. Nová krásná plachta od Exmoor trim vypadala jak pěst na oko, ale je to jednoznačně unikátní auto, kde všechno od bulkheadu (včetně) dozadu je úplně jinak než u standardní LWB a bylo jich vyrobeno jenom kolem 25-ti kousků. Nicméně 27.100 liber mi připadalo opravdu trochu moc. Po Lomas sanitce, která in natura nebyla tak pěkná jak na fotkách, ale 4.100 liber byla pořád dobrá cena, jsme to zabalil, takže za kolik šel Tickford a Cuthbertson, nevím. Musím říct, že téměř ve všech položkách jsem byl s odhadem ceny docela mimo, i tak jsem rád, že jsem tam byl, stálo to rozhodně za těch 110 mil cesty jenom tam, kterou jsem kvůli tomu z Lutonu podniknul.
Potlesk a údiv vzbudil Lot No. 20, jedna ze stars of the collection S2A 109 APGP ( foto A3), původně plovoucí, teď ruční jeřáb, neskutečně zanedbaně vypadající auto, nicméně při bližším pohledu člověk zjistil, že je strukturálně opravdu téměř OK a rez je většinou jenom povrchová, ale bylo jí dost společně se špínou a odlupujícím se naštětkovaným lakem. Nová krásná plachta od Exmoor trim vypadala jak pěst na oko, ale je to jednoznačně unikátní auto, kde všechno od bulkheadu (včetně) dozadu je úplně jinak než u standardní LWB a bylo jich vyrobeno jenom kolem 25-ti kousků. Nicméně 27.100 liber mi připadalo opravdu trochu moc. Po Lomas sanitce, která in natura nebyla tak pěkná jak na fotkách, ale 4.100 liber byla pořád dobrá cena, jsme to zabalil, takže za kolik šel Tickford a Cuthbertson, nevím. Musím říct, že téměř ve všech položkách jsem byl s odhadem ceny docela mimo, i tak jsem rád, že jsem tam byl, stálo to rozhodně za těch 110 mil cesty jenom tam, kterou jsem kvůli tomu z Lutonu podniknul.
- Přílohy
-
- A4.JPG
- (135.91 KiB) Staženo 343 x
-
- A3.JPG
- (185.68 KiB) Staženo 343 x
-
- A2.JPG
- (156.8 KiB) Staženo 343 x
-
- A1.JPG
- (142.74 KiB) Staženo 343 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Cuthbertson šel za: £46,100 a Tickford za £26,700...
Mně docela odhady cen seděly včetně těch vysokých cen..., třeba tu SI 107SW jsem uhodl kupodivu úplně přesně... on ten dlouhodobý trend je vcelku logický a zákonitý..., už o tom déle mluvím a většinou mně nikdo moc nevěřil ... ale jen se potvrdilo, že to tak je...
Prostě zajímavá auta = velmi původní, typově zajímavá, se zajímavou historií, atd. - letí cenově nahoru a zajímají se o ně i sběratelé, kteří by před deseti lety název Land Rover ani nevyslovili a jsou za ně ochotní platit poměrně horentní sumy. Naopak obyčejná, nepůvodní, sprasená, atd. auta jdou cenově dolů... v nejlepším případě stagnují. Hasičská auta na aukci se prodávala za poměrně slušné peníze a to i když byly v dobrém stavu, což je dané tím, že jsou v podstatě velmi specifická svým použitím a je jich poměrně dost. Ceny byly mezi £3-4000...
Mně docela odhady cen seděly včetně těch vysokých cen..., třeba tu SI 107SW jsem uhodl kupodivu úplně přesně... on ten dlouhodobý trend je vcelku logický a zákonitý..., už o tom déle mluvím a většinou mně nikdo moc nevěřil ... ale jen se potvrdilo, že to tak je...
Prostě zajímavá auta = velmi původní, typově zajímavá, se zajímavou historií, atd. - letí cenově nahoru a zajímají se o ně i sběratelé, kteří by před deseti lety název Land Rover ani nevyslovili a jsou za ně ochotní platit poměrně horentní sumy. Naopak obyčejná, nepůvodní, sprasená, atd. auta jdou cenově dolů... v nejlepším případě stagnují. Hasičská auta na aukci se prodávala za poměrně slušné peníze a to i když byly v dobrém stavu, což je dané tím, že jsou v podstatě velmi specifická svým použitím a je jich poměrně dost. Ceny byly mezi £3-4000...
Country boy...
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Tak tady bych se docela i trefil. Při pohledu, jak bár blbečků dokázalo zničit tak nádherné a cenné auto, jako je Tickford, bylo člověku až do breku.
Ukázalo se, že cenná auta jdou opravdu rycle nahoru a doba, kdy se dala koupit pěkná S2A za 2 a půl tisíce liber, je pryč. A to samozřejmě nemluvím o jedničkách. Koupil jsem si Classic Cars a tam je v nabídce restaurovaný RRC 4-door z r. 1982 za 76 tisíc liber, což si myslím, je opravdu přitažené za vlasy, protože za to by bylo pěkné Éčko nebo Aston V8. Kdyby za tuhle cenu šel YVB151H nebo YVB153H (první šasi a první vyrobený produkční RRC), tak neřeknu, ale 4-door?
Každopádně Rovere, tvoje sbírka jedniček má myslím opravdu hodnotu, která roste každým dnem. Byl jsem v pátek na Goodwood Revival Meetingu a pár jedniček tam bylo vidět jako auta členů pořádajícího klubu, a to ve společností takových vzácností, jako třeba Blower Bentley nebo Aston DB5. Jinak Goodwood Revival je na dlouhé povídání, když jsem tam dorazil, musel jsem se zhluboka nadechnout a zamávat si dlaní před očima, abych se ujistil, že se mi to nezdá. Neskutečný zážitek. když vidíte proti sobě závodit Aston Martin DB4 GT Zagatto, Ferarri 250 GTO a AC Cobru Le Mans Coupe, všechno auta, jejihž hodnota je počítána v milionech liber nebo F1 s motorem vpředu jako třeba Masserati 250F a Ferarri 246 Dino nebo Frod GT40 proti Listeru Jaguar atd, atd... mám pokračovat? Pokusím se dát dohromady fotky a založím na to vlákno.
Ukázalo se, že cenná auta jdou opravdu rycle nahoru a doba, kdy se dala koupit pěkná S2A za 2 a půl tisíce liber, je pryč. A to samozřejmě nemluvím o jedničkách. Koupil jsem si Classic Cars a tam je v nabídce restaurovaný RRC 4-door z r. 1982 za 76 tisíc liber, což si myslím, je opravdu přitažené za vlasy, protože za to by bylo pěkné Éčko nebo Aston V8. Kdyby za tuhle cenu šel YVB151H nebo YVB153H (první šasi a první vyrobený produkční RRC), tak neřeknu, ale 4-door?
Každopádně Rovere, tvoje sbírka jedniček má myslím opravdu hodnotu, která roste každým dnem. Byl jsem v pátek na Goodwood Revival Meetingu a pár jedniček tam bylo vidět jako auta členů pořádajícího klubu, a to ve společností takových vzácností, jako třeba Blower Bentley nebo Aston DB5. Jinak Goodwood Revival je na dlouhé povídání, když jsem tam dorazil, musel jsem se zhluboka nadechnout a zamávat si dlaní před očima, abych se ujistil, že se mi to nezdá. Neskutečný zážitek. když vidíte proti sobě závodit Aston Martin DB4 GT Zagatto, Ferarri 250 GTO a AC Cobru Le Mans Coupe, všechno auta, jejihž hodnota je počítána v milionech liber nebo F1 s motorem vpředu jako třeba Masserati 250F a Ferarri 246 Dino nebo Frod GT40 proti Listeru Jaguar atd, atd... mám pokračovat? Pokusím se dát dohromady fotky a založím na to vlákno.
- Přílohy
-
- A5.JPG
- (131.78 KiB) Staženo 324 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Goodwood Revival musí být neuvěřitelný zážitek...
Country boy...
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Jednoznačně to tak je a s těmi hasičáky také, ty jsou použitelné pouze na akce sběratelů hasičské techniky nebo na výstavu, jinak se na ně dá jenom koukat a mít dobrý pocit, že něco takového mám, ale jet s tím na víkend kempovat?...no way.Rover píše:Cuthbertson šel za: £46,100 a Tickford za £26,700...
Mně docela odhady cen seděly včetně těch vysokých cen..., třeba tu SI 107SW jsem uhodl kupodivu úplně přesně... on ten dlouhodobý trend je vcelku logický a zákonitý..., už o tom déle mluvím a většinou mně nikdo moc nevěřil ... ale jen se potvrdilo, že to tak je...
Prostě zajímavá auta = velmi původní, typově zajímavá, se zajímavou historií, atd. - letí cenově nahoru a zajímají se o ně i sběratelé, kteří by před deseti lety název Land Rover ani nevyslovili a jsou za ně ochotní platit poměrně horentní sumy. Naopak obyčejná, nepůvodní, sprasená, atd. auta jdou cenově dolů... Hasičská auta na aukci se prodávala za poměrně slušné peníze a to i když byly v dobrém stavu, což je dané tím, že jsou v podstatě velmi specifická svým použitím a je jich poměrně dost. Ceny byly mezi £3-4000...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
To si piš... kam se hrabou muzea, tady je to živý obraz, jehož součástí jsou i diváci, protože je předepsaný dress code a většina návštěvníků ho i dodržuje. Navíc to není statické, člověk cítí, jak voněl spálený benzin ve výkonných motorech před příchodem emisních restrikcí a slyší, jak zněly třeba formule jedna když ještě netočili 18 tisí otáček. Tenhle rok jsem to zjistil úplně náhodou, že se termín kryje s dobou, kdy jsem pracovně v GB a už měli lístky jenom na pátek, ale příští rok chci jet na celé tři dny, nablýskám Rangieho, a postavím stan v campu hned za branou okruhu.Rover píše:Goodwood Revival musí být neuvěřitelný zážitek...
Už jenom to, že návštěvníci, kteří přijedou v tax exempt vehicles, mají zvláštní parkoviště přímo před branami okruhu, takže po té, co zaparkuješ procházíš placem, kde je zaparkováno 300 nádherných klasických aut, už jenom tohle stojí za to. Takhle vypadalo parkoviště návštěvníků, když se večer odjíždělo domů... jak říkám, je to na dlouhé povídání.
- Přílohy
-
- A6.JPG
- (123.89 KiB) Staženo 320 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Samej E Type... Mňam
Tom
Tom
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Nádherné čtení a ty fotky
R.
R.
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Neklan - v Goodwoodu prý přelétávalo 10 Spitfirů ve formaci a zvuk jejich motorů (9x Rolls Royce Merlin & 1x Rolls Royce Griffin) byl něco úžasného... neslyšel x neviděl jsi je?
Níže pár fotek z LRSOC. Myslíte že ten tlustý pán je Laurel nebo Hardy? Nevím kdo je kdo...
Ta dáma je velmi elegantní, zřejmě dress code jak psal Neklan...
Níže pár fotek z LRSOC. Myslíte že ten tlustý pán je Laurel nebo Hardy? Nevím kdo je kdo...
Ta dáma je velmi elegantní, zřejmě dress code jak psal Neklan...
- Přílohy
-
- GD1.jpg
- (256.36 KiB) Staženo 253 x
-
- GD2.jpg
- (120.4 KiB) Staženo 253 x
-
- GD3.jpg
- (78.79 KiB) Staženo 253 x
-
- GD4.jpg
- (87.87 KiB) Staženo 253 x
Country boy...
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Už se těšim až se v práci uklidim k počítači a vklidu si to tu pročtu. Jinak Neklane, neměl bys tam nějakou fotku AC Cobry pro manželku?
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Zkus manželku uspokojit třeba Cobrou co dělal Kryten... viz.:Jekub píše:Už se těšim až se v práci uklidim k počítači a vklidu si to tu pročtu. Jinak Neklane, neměl bys tam nějakou fotku AC Cobry pro manželku?
http://vintagecars.cz/galerie/ac-cobra-replika" onclick="window.open(this.href);return false;
teda pokud něco nemá Neklan, ale myslím, že ten koukal trochu po něčem jiném...
Country boy...
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Je to Oliver Hardy. Ten hubenej je Laurel. Ještě dotaz k těm dvěma 80 kám. Proč má jedna na RZ nejdřív čísla a pak písmena a ta druhá naopak. Je ta první starší formát?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Krytenovu Cobru jsme už okoukli, teda jen na dálku přes net, ale díky za připomenutíRover píše:Zkus manželku uspokojit třeba Cobrou co dělal Kryten... viz.:
http://vintagecars.cz/galerie/ac-cobra-replika" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Ty písmena nahoře jsou starší formát, naopak jsou to tuším moderní značky vydávané pro stará auta, aby to vypadalo dobově.bobes píše:Je to Oliver Hardy. Ten hubenej je Laurel. Ještě dotaz k těm dvěma 80 kám. Proč má jedna na RZ nejdřív čísla a pak písmena a ta druhá naopak. Je ta první starší formát?
Jinak to musí být krásná akce, někdy v budoucnu bych chtěl oplatit klukům z OLLR účast na akci a třeba s někdy podívat i na něco takového. Pamatuju si, jak jsme s bráchou slintali na přenosi z Goodwoodu na německém satelitu
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Neklanovi moc díky za reportáž přímo z místa dění! Muselo to být báječné, jak dražba, tak hlavně Goodwood Revival Meeting...
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
K těm Cobrám - závodili tam samozřejmě klasické AC Cobry, jenom mají pro závody hard top boudu, která schovává klec. Osobně monstrózní Cobry se sedmilitrovými motory moc nemusím, vypadají už trochu jako karikatury. Daleko hezčí jsou první AC Cobry 289 z tuhou zadní nápravou a motorem 4,7. Ty jsou také nejvzácnější, protože pozdějších Cober jsou všude docela mraky ve formě různých kit cars. Jednu takovou stavebnici přestavoval Kryten a konečná podoba se samozřejmě daleko víc blížila originálu, než výchozí kit car. Tolik ke Cobrám pro silnici. Co se závodních týká, tak největší vzácnost jsou Shelby Cobra Daytona Coupe a v Goodwoodu závodili hned dvě a jedna vyhrála (na obrázku s číslem 25). Za volantem neseděl nikdo menší než dánská legenda Tom Kristensen, osminásobný vítěz Le Mans. V tomhle závodě ale také jely dva Astony DB4 GT ve vzácné úpravě od Zagatta (bylo jich vyrobeno jenom 19, z toho 15 závodních) spousta dalších nádherných aut. S Ferarri 250GTO dojel druhý Martin Brundle, bývalý závodník F1. To je pořád jenom jeden závod z cca 12-ti a do toho letecké air show se Spitfiry (Rolls Royce Merlin opravdu zní úžasně a když jich letí 6 najednou ve formacích po třech, tak je to opravdu nářez), dokonce i bombardér Avro Lancaster tam létal (to jsou vlastně 4 stejné motory jako má Spitfire v jednom letadle).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Rozprodej Norské kolekce raritních LR
Tak jsem se konečně dokopal k tomu, že jsem na Rajče pověsil jak fotky z aukce norské kolekce, tak z Goodwood Revival Meetingu.
http://rangerover.rajce.idnes.cz/LR_auk ... k_09_2011/#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rangerover.rajce.idnes.cz/Goodwo ... g_09_2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rangerover.rajce.idnes.cz/LR_auk ... k_09_2011/#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rangerover.rajce.idnes.cz/Goodwo ... g_09_2011/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE