mladý dědek

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: mladý dědek

#21 Příspěvek od lukes » 26 říj 2018 07:42

eliott píše: 23 říj 2018 13:36
EvaStu píše: 23 říj 2018 13:16 Ahoj, viděl jsem hezčí kousek na https://www.veteran-prodej.cz/vozy/jeep/willys/ . Jaká je maximální cena, kterou byste za auto zaplatili? :hmm:
:lol: :lol:
To patří k tématu? Hledám citovaný text EvaStu ve vlákně ale tady není.
Dík za vysvětlení myšlenky Eliotte
...take it easy....

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: mladý dědek

#22 Příspěvek od eliott » 26 říj 2018 08:59

Asi ten výkřik do tmy moderátoři smázli...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: mladý dědek

#23 Příspěvek od lukes » 10 dub 2019 17:39

Tak pořád čekám a hledám.... poznáte někdo toto auto? https://www.rajveteranu.cz/28986-land-r ... wb-malacky Případně majitele? Jak moc je to původní? Samozřejmě sedačky, plyn, lak vidím ale to je tak všechno... děkuji a jsem vděčný za postřehy odborníků....
...take it easy....

Uživatelský avatar
StaraPakna
Příspěvky: 199
Registrován: 14 bře 2009 21:13
tel.: +420602767865
auto: LR SII 109
Bydliště: S výhledem na kopec

Re: mladý dědek

#24 Příspěvek od StaraPakna » 11 dub 2019 06:12

Jó je jak za žurnálu ....
Každýmu dědkovi je nejlíp mrknout pod sukně neb rámy bejvaj někdy dóst hin a to je potom hodně práce.
Sedačky vyměníš (přední) a ve vnitřku je taky pěknej (strop čalounění).
Pokud chceš do Malacek je to kousek za hranicema asi by chtěl prohlídnout než na to kývneš.
Nicméně počítej s tím že ten novej kabát je novej proto že renovace nebo aby schoval že nikdy nebyla.
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: mladý dědek

#25 Příspěvek od 1960SeriesII » 11 dub 2019 08:29

Ale raději rychle, než půjde majitel do pekla za přestříkané pozinkové lišty :lol:

Nevypadá zle, ale když sud na korbě, tak s pivem :-)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: mladý dědek

#26 Příspěvek od lukes » 11 dub 2019 11:02

Měl by to být 2495ccm motor benzín.... to je origo motor do série? 2,3 nebo 2,6 jsem tak nějak zaznamenal.... 2,5 ještě ne....
...take it easy....

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: mladý dědek

#27 Příspěvek od stiinek » 11 dub 2019 11:17

Jestli ty čísla sedí, tak:
https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rove ... _Code_17H)
výroba od 1985
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: mladý dědek

#28 Příspěvek od 1960SeriesII » 11 dub 2019 11:36

Asi tam být může, ale pak to není originální motor, ten se dával až do 90/110. Možná jen překlep z 2,25.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: mladý dědek

#29 Příspěvek od eliott » 11 dub 2019 18:26

Tak hlavně podle vrtání a zdvihu je to naprostý nesmysl...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: mladý dědek

#30 Příspěvek od stiinek » 11 dub 2019 19:23

Ještě koukám na fotku toho papíru, a je tam typ R6. Tak kdoví co tam doopravdy je.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: mladý dědek

#31 Příspěvek od Poly » 11 dub 2019 23:33

Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?

Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje :mrk

R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: mladý dědek

#32 Příspěvek od eliott » 12 dub 2019 08:26

Poly píše: 11 dub 2019 23:33 Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?

Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje :mrk

R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm
R6 i i ta IOE, ale podle vrtání a zdvihu je to nesmysl, nic takového neodpovídá ani 4válci, ani 6válci.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: mladý dědek

#33 Příspěvek od cyril » 12 dub 2019 08:59

Postříkaný barvou hlavně zvenku, zaslepený různý otvory v karoserii, motorový prostor původní barva, zespodu rovněž nic moc uděláno. Řekl bych pocukrovaný na prodej...Auto by určitě šlo udělat, ale za tyhle peníhze je to s přihlédnutím k faktu, že to nemá papíry, aby to šlo přihlásit na normální čísla, docela hovadina. Podle fotky motoru bych řekl 4válec, ale už jsem auto Lukesovi rozmluvil. Prodávající možná neví, nebo mlží.
Přílohy
IMG_7006.jpg
IMG_7006.jpg (89.6 KiB) Zobrazeno 7232 x
IMG_7009.jpg
IMG_7009.jpg (87.02 KiB) Zobrazeno 7232 x

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: mladý dědek

#34 Příspěvek od lukes » 12 dub 2019 16:50

Tak dál čekám :)
Ještě par fotek motorového prostoru samozřejmě jsem obřad rád za vaše další komentáře a děkuji za ty předchozí
6BEBDA5F-2392-46FB-AFB9-FE27173FEF14.jpeg
EB4B176C-F93B-4B1F-937D-3183495BB6F0.jpeg
4E57E58A-2AE5-4754-9AC1-393129ED5396.jpeg
...take it easy....

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: mladý dědek

#35 Příspěvek od Poly » 12 dub 2019 20:43

Tak podle fotek, to fakt jasně vypadá na 2,25 nebo 2,5 benzin, čtyřválec. Krom toho co píše Cyril, tak koukám, že tam je neoriginal například servo...

Uživatelský avatar
StaraPakna
Příspěvky: 199
Registrován: 14 bře 2009 21:13
tel.: +420602767865
auto: LR SII 109
Bydliště: S výhledem na kopec

Re: mladý dědek

#36 Příspěvek od StaraPakna » 13 dub 2019 06:23

Poly píše: 11 dub 2019 23:33 Tak kdyby to byla R6, tak je to v Evropě docela rarita. Ta se montovala jen v JAR, nebo i jinde ?

Každopádně pokud by to byla R6... tak by to měl být řadový šestiválec... Který narozdíl od klasické Rover IOE 2,6 možná i funguje :mrk

R6 2.6l 6cyl petrol
(OHC - 76.2x95.8 2623cc 8.75:1 - 82Kw@4750pm, 202Nm@2200rpm
Mě ta 2,6 IOE v Kačeně funguje neprosto dokonale :Sorry: :Sorry: :Sorry: a dokonce je vybavena vypínáním některých válců .... :rofl :rofl :rofl jen nevím kterých :smoke :smoke :smoke
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: mladý dědek

#37 Příspěvek od Poly » 13 dub 2019 20:21

StaraPakna píše: 13 dub 2019 06:23
Mě ta 2,6 IOE v Kačeně funguje neprosto dokonale :Sorry: :Sorry: :Sorry: a dokonce je vybavena vypínáním některých válců .... :rofl :rofl :rofl jen nevím kterých :smoke :smoke :smoke
To se o naší 2,6 IOE dá říct také. :D :Ja blb: Ale zase ten zvuk je prostě jedinečný ;)


Ale zpět k tématu.... Pokud by nebyl požadavek na konkrétní verzi 109STW, tak by možná stálo za pokus mrknout se ná na tenhle kus.... https://auto.bazos.cz/inzerat/103008547 ... ries-3.php

Je to LHD... SIII, 1977 2,6IOE.... Samozřejmě by to potřebovalo prohlédnout, jak vypadá zblízka.... :F :mrk.

lukes
Příspěvky: 455
Registrován: 14 zář 2010 18:29
auto: defender 110 300tdi
Bydliště: High

Re: mladý dědek

#38 Příspěvek od lukes » 14 dub 2019 16:51

Jj to jsem taky viděl.... srdce mi ale bije pro 5 dveří
...take it easy....

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: mladý dědek

#39 Příspěvek od Poly » 15 dub 2019 05:58

Chápu.... 109Stw má své kouzlo... Také jsem propadl ;)

Jen bych upozornil, že proti "obyčejné" třídveřové 109 nebo 88 se vážnější renovace dlouhého Station wagonu rychle dostane klidně na cenu víc než o 1/3 vyšší a časově klidně na dvojnásobek... Na druhou stranu výsledek pak stojí za to :)

Odpovědět