Já dycky cestou pro auto (neměl jsem ani jednu fotku spodku) přemejšlím jak moc by muselo bejt na kaši, nebo co zásadního by muselo bejt špatně, abych ho tam nechal, mám to jako takový trénink, protože v podstatě dycky koupit uplně všechno

.
Todle auto bych bejval vzal i kdyby mělo velký díry skrz podlahy a v rámu - a nemá. Je na tom vrstva barvy a nepočítám, že to pod ní bude jako nové, ale ani to nevypadá, že by pod barvou nutně musely bít nalepené noviny a tmel. V nákladovém prostoru je nějaká dodělaná jakoby alu vana, tak není vidět podlahu zeshora, ale ty nosníčky placatý zespoda vypadaj docela naživu. Zvenku, že je to omrskané je jasné, ale není to zbořené a i ta safari střecha je rovná, jen na jedné straně je velkej šlic v té normální střeše. Svým způsobem asi rozhodující je reálný stav bulkheadu, který je také pod několika vrstvami barvy, ale nikde není dirka vidět skrz, takže je velká šance, že bude taky docela dobrej.To auto je na první ohledání v lepším stavu než muj def. Resp.: kdyby takhle vypadal muj def, tak neřeším žádnou renovaci, udělám technickou a jezdim.
Je v tom benzíňáček s trojím uložením s novějším karbecem, puvodní karbec a sání je v krabici v autě. Nejdou brzdy a spojka a převodovka prej na jedničku dělala hodně nepěkný zvuky, na dvojku a dal prý ok. Mám to od pána, kterej si staví uplně novou SIII na zinkovaném rámu, z tohoto (mého) auta si nechal jen identitu, aby mohl přihlásit to svoje až ho dodělá.
A má to dvě nádrže (vpravo - vlevo), abych dojel dál
