
Defa jsem koupit od UK KFOR (takze ex NATO) v 2008. Je postavené na českých dokladech a denně používané cca poslední tři měsíce. Jinak jsem s ním jezdil převážně dálkovou z republiky na Balkán. Do terénu se samozřejmě dostal v podobě Islandu, Albanie, Bosny, Černé Hory a pod.. Žádný kravení jsem s ním nedělal neb ho mám rád

Auto ma pevnostní nárazník od Luboše, špulku Tmax 6400 lb zapsáno v TP, přídavné dálkové Helly, pracovní rampu na střeše, kompletní HD nápravy od Ascrofta, ve předu TT, vzadu DL, zdvojené tlumiče, krytování motoru, spojovačky, nášlapy, uchycení rezervy na kapotě a na nosiči na zadních dveřích. Přední sedáky jsou z Disco, mezi nimi Tuffy security box, měnič napětí na 1500W, stropní konzole, menší volant, rádio, vysílačka. Vloni jsem měnil všechna těsnění dveří za nové origo. V zadní cásti jsou vyhozené lavky (v TP je 5+4) a místo nich jsou AL bedny (ideální velikost na plechovkovou Plzeň

Obutí je BFG 235/85/16 cca 8mm, na tachometru cca 197000. Je tam vyměněná celá spojka, druhá převodovka i rozvodovka. Vloni stříkanej spodek tím černým bor...em od Bernera. Auto je k vidění a projetí na Moravě Holešov - BpH.
Nepředstavuji si, že za to auto dostanu zlatou kouli, ale všechy "nezbytné nutnosti" které tam jsou si asi dokážete spočítat. Nedělal jsem jej na prodej, ale na cestování. Za dva roky jsem s ním najel přes 50.000 km téměř bez problémů. Auto ma nějakej věk, leštěnka to není. Cenu by jsem viděl cca kolem 415.000 ale jakékoliv dobré dohodě se nebráním. Nutně to prodat nemusím, ale když to prodám udělam si radost jiným LR
