3,9 V8 nestartuje

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: 3,9 V8 nestartuje

#21 Příspěvek od krestak » 11 bře 2011 18:49

Co takhle vymněnit řidiče :mrgreen: :blush
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,9 V8 nestartuje

#22 Příspěvek od Mirko » 13 bře 2011 20:38

To už jsem zkoušel, taky k ničemu :D

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,9 V8 nestartuje

#23 Příspěvek od Mirko » 27 bře 2011 20:10

Dnes se záhada vyřešila: Přemontovali jsme snímač škrticí klapky z mého a Range jede. Takže ta malá blbost na čele plénumu dokáže dělat takovou neplechu. Což nám přišlo tak nepravděpodobné, že jsme to při úvodním přehazováním dílu ani nezkoušeli. Poradil to Gerhard Bergler z Velar.de.
Mirko

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,9 V8 nestartuje

#24 Příspěvek od Mirko » 08 dub 2011 10:01

Musím se svěřit s včerejší zkušenosti ohledně výkonu motoru 3,9 EFi:
Přesedl jsem z

1. jednoho Vogue SE s motorem s nízkou kompresí, katalyzátory a lambda sondami
- má najetých 142 tis, má nové spotřební díly a je čerstvě vyčištěný a naladěný, 5 let ale stál.
do
2. druhého s vysokou kompresí, bez katalyzátoru nebo lambda sondami.
- není seřízený, spotřební materiál byl vyměněn při částečné GO, kdy se dělali hlavy, hydroštěly atd před 20 tis. km, a navíc poslední dobou někdy nejede na všechny válce, studenej chípá atd.

Závěr:
Nechci říct, že by ten druhý toho prvního přímo podělal, ale ten rozdíl je i přesto, že do kopce slyšíš, jak se válce hádají a vynechávají, výrazný. Nevím jestli na to má větší vliv komprese nebo katalyzátory, ale prostě ten druhý jede svižnějí. Vzhledem k tomu, že jsem katalyzátory vydělával z toho druhého a znám ho předtím, tak si myslím, že důvodem bude spíš ta komprese. Možná to je taky jenom nějaký hodně povedený exemplář, protože si pamatuju, jak jsem tehdy zkoušel alapův 4,2 a zdál se mi hrozně zdechlej.
Byl to pro mně zajímavý poznatek. Navíc vyšší komprese znamená dle příručky skoro o 1,5 litru nižší spotřebu.
Mirko

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,9 V8 nestartuje

#25 Příspěvek od alap » 09 dub 2011 10:45

Pozor můj motor nemůžeš brát za nějaké měřítko, ten motor potřebuje dát dokupy. I když mi připadá, že má občas chvilky kdy mě překvapí a jede jak z praku, ale převážně to není ono. V létě hodlám do toho vrazit více peněz a udělat trošku rekonstrukci celého auta a hlavně motoru.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,9 V8 nestartuje

#26 Příspěvek od Mirko » 09 dub 2011 13:08

Ted jsem toho rozhašeného dával trochu dokupy, akorát nebyl správně nasazený jeden kabel, takže ta svíčka pořádně nezapalovala. Měříl jsem i kompresi a na všech válcích krásných 8,8-9,3 kg/cm2.
Takže zas šlape jak o život i bez seřízení předstihu.

Odpovědět