Zvýšení výkonu td5 ?
Moderátor: Miky_CZ
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Nebojuju o nejvetsi kola ale je to jedina cesta jak bez portalu dostat dify vejs..
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
injaaa píše:Nebojuju o nejvetsi kola ale je to jedina cesta jak bez portalu dostat dify vejs..
To je to hlavní slovo.
Už radši na nic...
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Ne hlavni slovo je 250tis..
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
De to i jinak, hlavně levnějš. Jinak máš pravdu, Honza T. ti to dá na volvo zainjaaa píše:Ne hlavni slovo je 250tis..
těch dvěpade.
Už radši na nic...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
tady uz to vypada nadejne a co jsem se s nim bavil kdyz jsem u neho byl pro samosvor tak cena by mela byt kolem kilainjaaa píše:Ne hlavni slovo je 250tis..
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f= ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Draha byla i varianta na LR napravach s reduktory od toho nemce, asi 8-9tis eur a prace..
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
injaaa píše:Draha byla i varianta na LR napravach s reduktory od toho nemce, asi 8-9tis eur a prace..
JJ je to drahý jako kráva, a k tomu si ještě musíš připočíst špéry.
Už radši na nic...
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
U toho nemeckyho modelu jde nechat ty co mam ne?
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
JJ jasný, ale když je nemáš.... tak reduktory bez špér je blbost.injaaa píše:U toho nemeckyho modelu jde nechat ty co mam ne?
Už radši na nic...
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Tak to nastesti mam ale reduktory zatim nechavam v daleke budoucnosti spis uvazuju o underdrive od ashcroftu..
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.
Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.
Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
K tomu měření - kam dát čidlo? Ono to může celkem dost kecat podle umístění, a potom tyhle tabulky ztrácejí část svého smyslu.
Několikrát jsem ho dával do záslepky na svodech po vývodu na EGR, ale nejsem si vůbec jistej, že je to to nejlepší místo.
Dvakrát jsem čidlo na autě měnil, protože si majitel koupil nějaké levné a tomu se utavil koneček a proběhnul se skrz turbo. Celkem nečekané. S pořádným čidlem byl klid. Pořádná čidla se kupovala původně určená do letadel - tam je meření teploty výfukových plynů celkem standardní věc.
Několikrát jsem ho dával do záslepky na svodech po vývodu na EGR, ale nejsem si vůbec jistej, že je to to nejlepší místo.
Dvakrát jsem čidlo na autě měnil, protože si majitel koupil nějaké levné a tomu se utavil koneček a proběhnul se skrz turbo. Celkem nečekané. S pořádným čidlem byl klid. Pořádná čidla se kupovala původně určená do letadel - tam je meření teploty výfukových plynů celkem standardní věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Zvýšení výkonu td5 ?
Ano, chci jej dát do záslepky egru. Možná to není optimální místo, ale pro instalaci nejjednodušší místo a dá mě to minimálně představu kde se teplotně pohybuji.
Naposledy upravil(a) habakuk dne 04 led 2021 15:02, celkem upraveno 1 x.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Aj na td5 aj na 300tdi som to vzdy montoval na egr zaslepku:)
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Do 650 stupnu se nedela panika. Kdyz chodis v rozmezi 650-800 tak ne dlouhodobe. U stage1 je vse bezpecne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
Tak si to nakalibruj po svým :,habakuk píše: ↑04 led 2021 11:44 No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.
Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
jed po dálnici 100km h, -změř teplotu ,
jed do kopce 100km h -změř teplotu ,
ev jed s naloženým vlekem -změř teplotu ,
dej volnoběh -změř teplotu .
no a máš tabulku teplot přesně na svuj motor. No a to je celý
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
No takové pozorování mě jenom řekne kde se pohybuji já s konkrétním autem, ale už mě neřekne,Norton píše: ↑05 led 2021 11:44Tak si to nakalibruj po svým :,habakuk píše: ↑04 led 2021 11:44 No vlákno o zvýšení výkonu Td5 se stočilo někam k portálovým nápravám, ale tak nějak bych je chtěl vrátit na správnou kolej.
Chystám se namontovat do svodů měření teploty výfukových plynů které by mi mělo s předstihem indikovat hrozící přetížení motoru.
No a moje otázka je v jakých teplotách by se mělo výfukové plyny pohybovat, tedy kde je daný limit? Našel jsem mnoho čísel a nejsem si jistý zda je daná informace validní.
Našel jsem pro naftové motory
Plné zatížení 500-700°C
Bez zátěže 200-300°C
Normální zátěž 420°C
jed po dálnici 100km h, -změř teplotu ,
jed do kopce 100km h -změř teplotu ,
ev jed s naloženým vlekem -změř teplotu ,
dej volnoběh -změř teplotu .
no a máš tabulku teplot přesně na svuj motor. No a to je celý
že dlouhodobě přetěžuji motor.
Od toho jsou limitní hodnoty které se tady snažím zjistit a které mě tady nastínil Kokešek. Provozní teploty
kolik je tam na volnoběh nebo v běžné zátěži nejsou tak důležité jako ten horní limit. Který pak končí
utrženým šteftem.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
A co kouknout do katalogu od turba? Tomu bude příliš vysoká teplota vadit nejdřív.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zvýšení výkonu td5 ?
To jsem se snažil dohledat ale v podstatě se tam pro Garett Gt 2052 dozvíš průběh plnění
to, že ho lze naladit od 140 - 240hp a je pro motory 1,4 - 2,0.
Dle mého vysoká teplota začne vadit mazacímu oleje následně se začne rotor atd.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy