na moj vkus je to grc, mam rad konzervativny dizajn a esprit. ale to otvaranie zadnych dveri a hlavne nastupovanie dozadu je oproti D2 super

Moderátor: Miky_CZ

Tak to by tedy měla být náhrada za Freelander. Plnohodnotný Disco příjde později? Ale zase to má 7 míst a nove Disco mělo přijít před Freelanderem. Tak nevím.komin píše:Tu pisu ze to bude discovery sport co by aj odpovedalo tomu vzhladu takze stale je sanca ze urobia nieco poriadne.
http://www.auto.cz/novy-land-rover-se-b ... -rok-80736

Mě se to taky líbí a je hezčí než starý šuflíky,což D III už je takyMisto píše:Mne sa to páči.
 Je na těch nových modelech vidět,že to šije stejný krejčí
 Je na těch nových modelech vidět,že to šije stejný krejčí  
Tak posun zase víc k SUV je jasný, ale ono to nějak v tom terénu půjde. Viz Moab úprava Jeepu CherokeeTomas K (tkala) píše:Jenže dej na to stan a vyraž do poušte nebo do Alboši. Na to už ta auta prostě nejsou. Já se tam bojím i s D3 s najetejma 100.000km. Na druhou stranu na úrověň D3 posunou defa... Takže naše pumička bude dlouho dobře opečovávaná a co přibude k ní jako druhé auto do rodiny se uvidí. Třeba to bude jednou i tahle Discovera na ježdění po civilizaci s dostupností asistence, odtahových vozů a servisů...
Tom


 .
. a on s absencí redukční převodovky byl primárně stejně na silnici ..... a to stejné ( bez redučky ) chtějí i s Discoverou - redučka má být příplatková tak jak uzávěrka zadního diffu ....
  a on s absencí redukční převodovky byl primárně stejně na silnici ..... a to stejné ( bez redučky ) chtějí i s Discoverou - redučka má být příplatková tak jak uzávěrka zadního diffu .... 
No jo, ale na fotce je jen koncept Jeep Cherokee Dakar Concept má dost vyřezaný blatníky proti serii. Nejostřejší Jeep Cherokee Trailhawk 4x4 má sice zadní špéru, ale už nemá redukci atd. Je fakt že 3.2 Pentastar s 200kW buse s tím aute slušně hejbat. A na ježdění kolem komína s nasazenýma AT bude dostatečný.Mahatma píše:Tak posun zase víc k SUV je jasný, ale ono to nějak v tom terénu půjde. Viz Moab úprava Jeepu CherokeeTomas K (tkala) píše:Jenže dej na to stan a vyraž do poušte nebo do Alboši. Na to už ta auta prostě nejsou. Já se tam bojím i s D3 s najetejma 100.000km. Na druhou stranu na úrověň D3 posunou defa... Takže naše pumička bude dlouho dobře opečovávaná a co přibude k ní jako druhé auto do rodiny se uvidí. Třeba to bude jednou i tahle Discovera na ježdění po civilizaci s dostupností asistence, odtahových vozů a servisů...
Tom
JEEP má příští rok přijít o tuhý nápravy a dostane nezávislý zavěšení - daň ekologii a snížení hmotnosti. Na samosnou asi zpevněnou kastli se ten naviják taky bude blbě věšet. Takovej další Tuareg na machrování do města.Mahatma píše:Tak posun zase víc k SUV je jasný, ale ono to nějak v tom terénu půjde. Viz Moab úprava Jeepu CherokeeTomas K (tkala) píše:Jenže dej na to stan a vyraž do poušte nebo do Alboši. Na to už ta auta prostě nejsou. Já se tam bojím i s D3 s najetejma 100.000km. Na druhou stranu na úrověň D3 posunou defa... Takže naše pumička bude dlouho dobře opečovávaná a co přibude k ní jako druhé auto do rodiny se uvidí. Třeba to bude jednou i tahle Discovera na ježdění po civilizaci s dostupností asistence, odtahových vozů a servisů...
Tom
 A jako tečku by tam bylo třeba dát nějaký elektronický kokotiny, a nutné Euro 6.
 A jako tečku by tam bylo třeba dát nějaký elektronický kokotiny, a nutné Euro 6.   Jako třešničku, takovej dvouhmotej setrvák
 Jako třešničku, takovej dvouhmotej setrvák