Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Zdravím všechny. Díky moc Kokeškovi za rychlé zaslání chipu a za skvělej přístup.
Rozdíl od původního nastavení jsem poznal již na dvojku po pár metrech. Do otáček to leze vážne mnohem ochotnějc. O další jízdě ani nemluvím - to ať si každý zkusí sám (je fakt znát rozdíl).
Demontáž i montáž.... no dá se říct, že v pohodě. Po pár nezdařených telefonátech lidem co disponují horkovzušnou pájkou, otce napadl nápad. Zajeli jsme do půjčovny nářadí a půjčili si horkovzduch na svařování plastů.
Proběhlo pár tréningových foukání na MB z PC a druhý večer se šlo na věc. Ve finle to byla práce na hoďku i se zalakováním. Vteřina překvapení byla při otočení klíčku ve spínačce. Po tom co jsem viděl, že svítí kontrolka žhavení jsem věřil že je vyhráno.
Mohu všem jen doporučit !!!!
Děkuji P.
Rozdíl od původního nastavení jsem poznal již na dvojku po pár metrech. Do otáček to leze vážne mnohem ochotnějc. O další jízdě ani nemluvím - to ať si každý zkusí sám (je fakt znát rozdíl).
Demontáž i montáž.... no dá se říct, že v pohodě. Po pár nezdařených telefonátech lidem co disponují horkovzušnou pájkou, otce napadl nápad. Zajeli jsme do půjčovny nářadí a půjčili si horkovzduch na svařování plastů.
Proběhlo pár tréningových foukání na MB z PC a druhý večer se šlo na věc. Ve finle to byla práce na hoďku i se zalakováním. Vteřina překvapení byla při otočení klíčku ve spínačce. Po tom co jsem viděl, že svítí kontrolka žhavení jsem věřil že je vyhráno.
Mohu všem jen doporučit !!!!
Děkuji P.
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Čau všichni
Tak už jsem taky konečně po dlouhé době namontoval (nechal namontovat) chip od Kokeška. Ujel jsem pár tisíc km a super. Celkově jede líp, jede na míň plynu, v turbu je krouťák fakt znatelnej a hlavně jede i od 3.tisíc otáček nahoru! Automat líp řadí a litr spotřeba dolů. Tak že super! Za málo peněz hodně muziky.
Díky Klouda
Tak už jsem taky konečně po dlouhé době namontoval (nechal namontovat) chip od Kokeška. Ujel jsem pár tisíc km a super. Celkově jede líp, jede na míň plynu, v turbu je krouťák fakt znatelnej a hlavně jede i od 3.tisíc otáček nahoru! Automat líp řadí a litr spotřeba dolů. Tak že super! Za málo peněz hodně muziky.
Díky Klouda
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Pokud by chtel nekdo cipnout nepajeci TD5 ci pajeci P38, L322 3.0D nebo nejake jine auto. jedu zitra tj 13.11.2014 z Kosic.
- Mrky DII
- Příspěvky: 633
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Přidávám taktéž pochvalu. Dnes jsem si nainstaloval chip od Kokeška do DII Td5 manuál. Teď jsem otestoval stage 1 a jsem velmi spokojen. Je to dobrá investice a autu to prospěje, jezdí se s tím daleko příjemněji. Zítra proběhne test stage 2 ...
Dnes ráno jsem tam tedy dal stage 2 a zvedl tlak turba. Výsledkem je, že to jede jak píchlá svině .
Na druhou stranu musím říct, že mi auto přijde trochu více nervóznější a na spodku možná o malinko méně pružnější než při stage 1. Ale když se tomu doloží, jede to opravdu velmi slušně. Akorát teď zjišťuji, že auto málo brzdí a hrozně plave .
Závěrem trocha subjetivního názoru pro nerozhodné, jako jsem já.
Pro každodenní běžné ježdění bych volil stage 1, je to ideálně odladěné a průběh výkonu je příjemný, nenucený. Auto je o poznání živější a je schopno držet krok se soudobou technikou jezdící po silnici. I rozjezdy z křižovatek do kopce jsou fajn.
Na trochu pestřejší ježdění je stage 2 dobrá volba. Je tam citelný nárůst výkonu, trvající tah a dle toho odpovídají akcelerační schopnosti. Jen to trochu nutí autu dávat a mě se zdá, že to tomu autu nějak nesedí. Je to krabička na poklidné, aristokratické výlety a na off ježdění, ale na nějaký racing po silnici ne.
Nicméně ještě proběhne test v terénu, třeba se karta obrátí.
Dnes ráno jsem tam tedy dal stage 2 a zvedl tlak turba. Výsledkem je, že to jede jak píchlá svině .
Na druhou stranu musím říct, že mi auto přijde trochu více nervóznější a na spodku možná o malinko méně pružnější než při stage 1. Ale když se tomu doloží, jede to opravdu velmi slušně. Akorát teď zjišťuji, že auto málo brzdí a hrozně plave .
Závěrem trocha subjetivního názoru pro nerozhodné, jako jsem já.
Pro každodenní běžné ježdění bych volil stage 1, je to ideálně odladěné a průběh výkonu je příjemný, nenucený. Auto je o poznání živější a je schopno držet krok se soudobou technikou jezdící po silnici. I rozjezdy z křižovatek do kopce jsou fajn.
Na trochu pestřejší ježdění je stage 2 dobrá volba. Je tam citelný nárůst výkonu, trvající tah a dle toho odpovídají akcelerační schopnosti. Jen to trochu nutí autu dávat a mě se zdá, že to tomu autu nějak nesedí. Je to krabička na poklidné, aristokratické výlety a na off ježdění, ale na nějaký racing po silnici ne.
Nicméně ještě proběhne test v terénu, třeba se karta obrátí.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Tiež sa chcem povedať že po Kokeškovom zasahu do mojej RJ ide auto tak ako ma . Priebeh vykonu je plynuly - žiadne turbo diery. Spotrebu stale neviem zmerať lebo moje jazdenie vždy skonči poriadnym blaznenim v terene - piesku .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
moc dekuji za pozitiva. me se hrozne libi jak potom kazdy zjisti ze ma slabe brzdy
Jinak o vikendu 28-30.11.2014 budu na slovensku v Breznu. Pokud bude potrebovat nekdo neco resit. Pripada mi rozumne to nekam napsat, ale popravde nevim moc kam. tak to pisu sem.
Mozna udelam nove vlakno kde budou Kokeskovi vylety za LR (zatim to obsahuje CZ,SK,PL,a nove SRN) Ladeni probiha na P38,L322, TD5 Disco i DEF. Range Rover Sport,Disco 3
Jinak o vikendu 28-30.11.2014 budu na slovensku v Breznu. Pokud bude potrebovat nekdo neco resit. Pripada mi rozumne to nekam napsat, ale popravde nevim moc kam. tak to pisu sem.
Mozna udelam nove vlakno kde budou Kokeskovi vylety za LR (zatim to obsahuje CZ,SK,PL,a nove SRN) Ladeni probiha na P38,L322, TD5 Disco i DEF. Range Rover Sport,Disco 3
- Mrky DII
- Příspěvky: 633
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
No a kromě těch brzd se dá taky zjistit chycená spojka . Trochu jsem se toho obával a taky se dočkal. Ale na stage1 to ještě udrží, na stage2 při plném plynu lehce klouzne. Asi dám zatím slabší verzi ...
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Tak ze se povedlo Mrky... parada. Chtelo to trpelivost a dele to zahrat, aby se ten sicak pustil desky ?
- Mrky DII
- Příspěvky: 633
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Jo, povedlo se. Bylo to, jak si říkal. Nechal jsem ho prohřát déle a šel dolů ...
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Aktualne cipujeme take LR 2.7TDV6 a LR 3.6 TDV8 nekteri uz maji hotovo...
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.
Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda
Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Takže, abych vrátil vlákno k čemu vzniklo....tímto děkuji Kokeškovi za rychlost,jednání a provedení, jelikož i já mám od něho ,,upraveno,,
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Svaba si muzes naletovat kam chces kdyz mas mechanicke cerpadlokupec18 píše:Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.
Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Miky_CZ píše:Svaba si muzes naletovat kam chces kdyz mas mechanicke cerpadlokupec18 píše:Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.
Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda
Pozor Mikes...jsou i 300tdi s ridicima jednotkama a tam samozrejmne umime zazraky. Jednotku na 300tdi mam, a mam ji i upravenou. Popr udelam tvoji to neni problem. Jinak jsem to uz nekomu psal ze je hotovy chip pro 300tdi.
je to na strance z5
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Kurva miky to mi nerob, ja to ted poctivě celé pročítam abych nebyl za piču, a hledam kde jsem to četl a on mě kokešek předběhl.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
To ja samozrejme vim ale kupec tam ma mechaniku a predelavat to na elektroniku to je celkem velka prestavba pokud tam to cerpadlo puvodne nebylo a ty tam byvaly vesmes jenom s automatem pokud vim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Nebo se pletu a neni to tak slozite predelat na elektronicke cerpadlo?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Tak možné to je žejo
teda že tam mám mechaniku
teda že tam mám mechaniku
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
radekd píše:Takže, abych vrátil vlákno k čemu vzniklo....tímto děkuji Kokeškovi za rychlost,jednání a provedení, jelikož i já mám od něho ,,upraveno,,
to byla rychlost... sem rad ze si rad a to mas jenom zaklad...
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.