Při běžícím motoru jsem vyšlápl spojku a začala pískat, i když jsem ani nezkoušel řadit - stejně to nešlo.
Stejně to nemělo smysl, takže jsem ji pak už nevyšlapával.
Rozjezd tedy buď na startér (fuj!) nebo jsem natvrdo tlačil šaltpáku do rychlosti, bez plynu, auto se pomaloučku pohnulo dopředu (přítlačák asi mírně zabíral) a po nabrání "rychlosti" zaskočila jednička, pak teprve plyn. Podobně jsem řadil i další kvalty, jako v automatu, bez levé nohy 

Při popojíždění v koleně fakt bezva věc.....
Takže to vypadá, že tak jako tak je nutno sundat převodovku (zvedák, dva chlapi a trpělivost), vyměnit jen pouzdro.
Taky bych to máznul, ačkoliv to bronz nevyžaduje, asi to chce nějakou "teplotní" vazelínu, ne? 
Lanďák je neustále všude mastný, takže není důvod, aby uvnitř byl suchý  

Discovery je životní styl.