Přestavba RRC na 4,6 V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#321 Příspěvek od VencaZE » 03 zář 2015 09:07

To tryskání ledem je mobilní sluzba, nebo jsi to musel nekam dopravit?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#322 Příspěvek od MadTom » 03 zář 2015 09:38

Hezký popis, prosím pokračuj v něm dál, praktických zkušeností není nikdy dost.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#323 Příspěvek od Mirko » 03 zář 2015 12:42

Je to mobilní služba, ale už bychom to v dílně dělat nenechali. Akorát firma nemá zvedák, takže vlastně nebyla jiná možnost. Je z toho hromada prachu a asfalt je nalepený i na stropě.
Asi bych byl spokojenější, kdyby to neodhalilo tolik poškození korozi, ale to fakt není chyba té metody. Co měli udělat, tak v rámci mého limitu splnili a v podstatě nebyla jiná možnost jak dosáhnout takového výsledku bez rozebrání auta, aby se dalo tryskat abrazivem. Mají možnost k suchému ledu přimíchat malé množství abraziva, ale už jsme se kvůli času k tomu ani nedostali.
Teď sundávám vše ze zadní části vozu, aby se mohlo začít svařovat. Zase jsem se dostal od opravy motoru k téměř kompletní rekonstrukci auta...Přemýšlím jestli jít cestou nákupu hotových plechů nebo nechat vyrobit. Levý zadní podběh vypadá totálně na odpis.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#324 Příspěvek od teslo » 29 pro 2015 16:32

trosku sme sa pohli...
piesty z 4.0 :)
Přílohy
20151228_221650.jpg
20151228_221623.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#325 Příspěvek od Mirko » 29 pro 2015 18:14

No hurá! Takže ARP-štefty na hlavy i na spodku?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#326 Příspěvek od teslo » 30 pro 2015 11:58

jj. ARP na spodok som mal kupene uz hrozne davno. Tak som ich aspon vyuzil :)
Teraz ostava vybrat stary motor a auta a povyberat z neho nejake veci, pretoze mi chybaju :D (napr. saci kos a vana)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#327 Příspěvek od Mirko » 30 pro 2015 12:33

A hlavy jak?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#328 Příspěvek od teslo » 30 pro 2015 12:55

hlavy mam nachystane a zabalene v aute, aby som ich odviezol na kontrolu/zliznutie, ale pravdepodobne ma firma medzi sviatkami volno. Podobne aj pieskovna, kam mam nachystane dalsie vecicky :)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#329 Příspěvek od teslo » 20 led 2016 15:36

Stary motor vonku. Na novom su uz prsia. Hlavy som si dnes vyzdvihol. Zbrusene o .15mm.
Přílohy
20160107_000605.jpg
20160107_185448.jpg
Naposledy upravil(a) teslo dne 20 led 2016 16:47, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#330 Příspěvek od teslo » 20 led 2016 15:38

Zo zaujimavosti som otvoril stary motor a skoro som odpadol. Neskutocne, ze este vobec fungoval.
Přílohy
20160117_190015.jpg
20160117_190111.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#331 Příspěvek od Mirko » 20 led 2016 19:50

No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne :mrk
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#332 Příspěvek od Mirko » 20 led 2016 22:28

A vidím i osvědčené krabice IKEA :D

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#333 Příspěvek od teslo » 21 led 2016 09:20

Mirko píše:No je vidět, že ty staré mrchy vydrží hodně...jenom mě ne :mrk
Tobě by se spíš hodili prsa s novým olejovým čerpadlem, abys mohl zrušit ten zbytek rozdělovače, ne?
Toto su tiez prsia na serpentine belt s olejovym cerpadlom na kluke. Vsetky tri typy front endov mam, ale rozhodol som sa pre tento kvoli tomu, ze ma casovaciu znacku. Neviem preco, ale vtedy mi to prislo ako vhodne :? . Teraz uz viem, ze je to v podstate jedno, ale vacku som uz kupil na rozdelovac a rezat z nej nechcem. Je pravda, ze som mohol mat prsia o par cm mensie ( :lol: ), ale inak je efekt rovnaky.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#334 Příspěvek od teslo » 21 led 2016 09:21

Mirko píše:A vidím i osvědčené krabice IKEA :D
:yes ...mame z nich v garazi vyskladanych par kubikov :lol:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#335 Příspěvek od Mirko » 25 led 2016 18:11

jsem to přehlédl - takže ty jsi tam dal písty z té 4,0 a k tomu ale klasické kompozitové těsnění? Když jsem zvažoval variantu 4,0 písty a plechové těsnění, tak mě Paul upozornil, že už se to může potkat, pokud byli dělané hlavy a vačka má vyšší zdvih.
Jak to vychází u tebe?
Zrovna včera mě totiž napsal Norbert, že se mu tam válí blok 4,0 a tak jsem zas v pokušení jsi něco poskládat, když mám doma všechny díly na 4,6 a většinu nových nebo už opravených.... Pro velký úspech :D

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#336 Příspěvek od teslo » 26 led 2016 09:51

to som nemeral. Klaviaturu nemam nastavenu. Hlavy isli dole o .15mm.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#337 Příspěvek od teslo » 27 led 2016 08:56

maly update
Tie cerpadla su serva z D1 (75bar)) a P38(110bar). P38 ma davat vyrazne vyssi tlak, tak som zvedavy. Mohol by to by relativne nenarocny upgrade serva. za predpokladu, ze nezacne tiect prevodka riadenia :lol:
Přílohy
hlavy pripravene na osadenie
hlavy pripravene na osadenie
ARP a nove tesnenie
ARP a nove tesnenie
20160122_231620.jpg
cerpadlo D1 a P38
cerpadlo D1 a P38
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#338 Příspěvek od teslo » 27 led 2016 09:46

drziaky alternatora a servo cerpadla asi dam tiez do ciernej. Sa mi natieranie akosi zapacilo :) A rozhodujem sa, ci sanie natriet na cierno, alebo vo farbe karoserie (brooklands green - tmava zelena) :lol:
Přílohy
20160123_175828.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#339 Příspěvek od MadTom » 27 led 2016 10:37

Pěkné, a o kolik to zvyšuje výkon? :mrgreen:
K té černé - kdysi jsem si nechával hliníkové věci eloxovat černě. Když jsem to chtěl dostat dolů, tak jsem to musel vzít bruskou, nešlo to ani oškrabat. A to jsem potřeboval jenom kontaktní plochu u šroubu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Přestavba RRC na 4,6 V8

#340 Příspěvek od teslo » 27 led 2016 10:46

zalezi ci davas matne, alebo leskle, ale tabulky uvadzaju, ze od 30-45%. Ale hlavne to znizi spotrebu ;)

skor ide o to, ze som sanie potreboval vycistit, lebo to bolo paradne zaj(spinave). Odbahnil a odmastil som ho ako sa dalo a potom s nim sup do umyvacky :lol: :angel (nie, ze ma natriete pred frajerkou :lol: ). Celkom dobre to vycistilo a teraz je skoda to nevyuzit :idea: :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět