Hlásí se další SIII "Bertík"
Moderátor: Rover
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Ja na nadrze pouzivam toto https://www.ebay.co.uk/itm/SLOSH-FUEL-P ... Swfwtahra6
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Také gratuluji. Švýcarů není nikdy dost. Palubku máš stejnou jako já včetně těch kontrolek na středním panýlku a tlakoměru na olej. Funguje ti ?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Kryten: V pohodě, super, díky moc, zkusím tyhle autolaky. Co jsem mluvil ještě s jedněmi, říkali, že se dá barva přiblížit k původní použitím matovadla...
ad nádrž, dobře, přemluvili jste mne na epoxid. Je pravda, že jsem všude četl negativní ohlasy jen v případě, kdy to popraskalo, tzn. buď silná vrstva, nebo nedodržení pokynů, atd.
Takže chod spojky se nemění, to jsem potřeboval vědět, děkuji a nebudu to zbytečně trápit. Že by mohla být hadička pórovitá mne nenapadlo, mám tu novou, tak jí zkusím vyměnit.
Je pravda, že nové válečky jsem neotvíral, spojka se chová stejně už s druhým hlavním (a ten původní co jsem vyndal vypadal opravdu dobře), tak předpokládám, že tam chyba nebude. Zkusím se ještě podívat na pomocný (ten jsem dával od TRW).
Hlavní váleček jsem se snažil nastavit podle příručky, tzn. aby byl 14cm nad zemí a měl udávanou vůli.
Tyčka u pomocného válečku vypadala takto, lepší fotku bohužel nemám. Ale nepřijde mi, že by jí něco chybělo.
Martin_H: Není zač, asi jsem nepomohl
Lenham: podívám se, díky
Bobes: Děkuji
ad nádrž, dobře, přemluvili jste mne na epoxid. Je pravda, že jsem všude četl negativní ohlasy jen v případě, kdy to popraskalo, tzn. buď silná vrstva, nebo nedodržení pokynů, atd.
Takže chod spojky se nemění, to jsem potřeboval vědět, děkuji a nebudu to zbytečně trápit. Že by mohla být hadička pórovitá mne nenapadlo, mám tu novou, tak jí zkusím vyměnit.
Je pravda, že nové válečky jsem neotvíral, spojka se chová stejně už s druhým hlavním (a ten původní co jsem vyndal vypadal opravdu dobře), tak předpokládám, že tam chyba nebude. Zkusím se ještě podívat na pomocný (ten jsem dával od TRW).
Hlavní váleček jsem se snažil nastavit podle příručky, tzn. aby byl 14cm nad zemí a měl udávanou vůli.
Tyčka u pomocného válečku vypadala takto, lepší fotku bohužel nemám. Ale nepřijde mi, že by jí něco chybělo.
Martin_H: Není zač, asi jsem nepomohl
Lenham: podívám se, díky
Bobes: Děkuji
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Dneska jsem se k tomu zase na chvíli dostal a začínám mít pocit, že hydraulika je v pořádku, ale je to něco v převodovce.
Je normální, aby tyčka byla volně viz video? Takhle volně je cca 2-6cm vysunutá, při vysunutí na ty cca 2cm je slyšet, že na něco narazí.
https://www.dropbox.com/s/xnsipsdggfieg ... 9.mp4?dl=0
Rozebral jsem i původní pomocný váleček, který byl vyndaný a přijde mi v pořádku.
Chápu správně, že mne vyndání převodovky nemine?
Je normální, aby tyčka byla volně viz video? Takhle volně je cca 2-6cm vysunutá, při vysunutí na ty cca 2cm je slyšet, že na něco narazí.
https://www.dropbox.com/s/xnsipsdggfieg ... 9.mp4?dl=0
Rozebral jsem i původní pomocný váleček, který byl vyndaný a přijde mi v pořádku.
Chápu správně, že mne vyndání převodovky nemine?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Tak velké díky Krytenovi za radu po telefonu
Nový hlavní a pomocný spojkový váleček nepomohl, pedál měl stále divný chod (první polovina dá se říct bez odporu), po výměně hadičky a odvzdušnění se zablokovaným pomocným válečkem (to bylo v rámci testování, nevím jestli to mělo vliv na výsledek) konečně hydraulika začala fungovat jak má.
Ale spojka nespojkovala, s tím jsem počítal, když jsem to zkoušel zatlačit přes páku místo pomocného válečku, tak bylo cítit, jak přítlačák klade odpor, ale spojka stejně převodovku neodpojí, doufal jsem, že to bude jen slepené a ne něco víc.
A dneska jsem konečně měl zase chvíli času, tak jsem to zkusil projet a odlepit za jízdy, to se mi bohužel nepodařilo, ale potom na kozičkách se zvednutým zadkem to už na několikátý pokus povolilo a hurá, už jezdím!
Tak jsem to alespoň vyvenčil trochu po okolí, když bylo tak krásně a je to paráda
Takže mám obrovskou radost, na druhou stranu mě teď čeká vyřešit hromadu dalších věcí
Jako první bych rád omezil na minimum značkování (teče mi chladič, nádrž a přídavka kolem těsnění vany) a oživil alespoň základní ukazatele, to si musím nastudovat jak je to tam řešené (teplota, rychloměr - nádrž nezkontroluji, nemám odvahu jí naplnit na víc jak 10l )
Nový hlavní a pomocný spojkový váleček nepomohl, pedál měl stále divný chod (první polovina dá se říct bez odporu), po výměně hadičky a odvzdušnění se zablokovaným pomocným válečkem (to bylo v rámci testování, nevím jestli to mělo vliv na výsledek) konečně hydraulika začala fungovat jak má.
Ale spojka nespojkovala, s tím jsem počítal, když jsem to zkoušel zatlačit přes páku místo pomocného válečku, tak bylo cítit, jak přítlačák klade odpor, ale spojka stejně převodovku neodpojí, doufal jsem, že to bude jen slepené a ne něco víc.
A dneska jsem konečně měl zase chvíli času, tak jsem to zkusil projet a odlepit za jízdy, to se mi bohužel nepodařilo, ale potom na kozičkách se zvednutým zadkem to už na několikátý pokus povolilo a hurá, už jezdím!
Tak jsem to alespoň vyvenčil trochu po okolí, když bylo tak krásně a je to paráda
Takže mám obrovskou radost, na druhou stranu mě teď čeká vyřešit hromadu dalších věcí
Jako první bych rád omezil na minimum značkování (teče mi chladič, nádrž a přídavka kolem těsnění vany) a oživil alespoň základní ukazatele, to si musím nastudovat jak je to tam řešené (teplota, rychloměr - nádrž nezkontroluji, nemám odvahu jí naplnit na víc jak 10l )
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Velká gratulace !!!
Teď už to půjde....
Rychloměr má většinou v háji náhon od převodovky.... sundej přístrojový štít a uvidíš, jestli je vůbec nasunutý...Případně druhá strana: jak je výstup z přídavky na zadní kardan, tak z boku je třeba malejm šroubama přimontovanej ten náhon.... uvidíš v jakém je stavu.... ale novej nestojí moc..
Teploměr a palivoměr... tam by mohly být někde uklepané kabely, nebo nefunguje správně stabilizátor (malá krabička vzadu na budících, ze ktéré jsou měřáky napájeny....)
Ale to jsou drobnosti
Teď už to půjde....
Rychloměr má většinou v háji náhon od převodovky.... sundej přístrojový štít a uvidíš, jestli je vůbec nasunutý...Případně druhá strana: jak je výstup z přídavky na zadní kardan, tak z boku je třeba malejm šroubama přimontovanej ten náhon.... uvidíš v jakém je stavu.... ale novej nestojí moc..
Teploměr a palivoměr... tam by mohly být někde uklepané kabely, nebo nefunguje správně stabilizátor (malá krabička vzadu na budících, ze ktéré jsou měřáky napájeny....)
Ale to jsou drobnosti
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Ahoj,
děkuji
Je mi jasné, že to jsou drobnosti, ale například tu teplotu bych rád zprovoznil, jsem nesvůj když nevím jak je na tom. Takže zábava začíná
děkuji
Je mi jasné, že to jsou drobnosti, ale například tu teplotu bych rád zprovoznil, jsem nesvůj když nevím jak je na tom. Takže zábava začíná
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
" To máte: teploměr, palivoměr, páčka blinkrů, vyvážení kardanu, tekoucí chladič, horší brzdy, nový gumy, svíčky, oleje....... "
A takhle to nějak začíná vždycky Lukasino a hlavně NIKDY to NEKONČÍ
A takhle to nějak začíná vždycky Lukasino a hlavně NIKDY to NEKONČÍ
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
- VencaZE
- Příspěvky: 3570
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Moc hezký ! A taky hezký panty dveří, takový by se mi taky líbily
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Tak to jsem moc rád že se ti ta spojka povedla zprovoznit! I když je na autě ještě spoustu práce tak potěší svézt se a získat další nadšení Ať se daří v dalším snažení!
Venco,panty případně mám taky,ale pospěš si jestli máš zájem o díly,další cesta do UK se blíží a tentokrát už to tam zůstane všechno...
Venco,panty případně mám taky,ale pospěš si jestli máš zájem o díly,další cesta do UK se blíží a tentokrát už to tam zůstane všechno...
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Tak konečně nastává čas i na dědka a s ním budou nejspíše přibývat dotazy
1) Je nějaký návod na demontáž palubky? Chci nechat opravit popraskanou kůži. Nebo alespoň základní rady, co všechno mě čeká, nebo jestli je tam nějaký špek na co se připravit?
Našel jsem jen toto:
Remove the trim along the edge of the lower dash tray. Windshield wiper motor cover will now come off.
Remove defroster hose
Remove the plastic pins holding the dash tray in and remove tray
Take top and bottom steering column fascia pieces apart
Unscrew instrument panel face and pull back a bit
Unscrew and move heater control panel to side
Remove metal brace that spans bottom of instrument panel box
Remove instrument panel box carefully so you don't break it.
Remove lower dash.
Remove upper dash.
2) Možná hloupý dotaz, ale co znamenají symboly na měrce motorového oleje? Klasická hladinka MIN / MAX je mi jasnější
3) Jak naplnit chladící kapalinu, myslím je někde nějaká hladinka, nebo podobný návod kolik je správně?
4) Co do motoru? Je tam teď "proplachový" Mogul 15w50, zůstat při něm i na další výměně, nebo něco jiného? Počítám, že jezdit bude minimálně a v posledních letech toho najezdit minimum a to bez výměny oleje.
5) Jaký je interval výměny oleje ve vzduchovém filtru?
Moc díky za trpělivost
L.
1) Je nějaký návod na demontáž palubky? Chci nechat opravit popraskanou kůži. Nebo alespoň základní rady, co všechno mě čeká, nebo jestli je tam nějaký špek na co se připravit?
Našel jsem jen toto:
Remove the trim along the edge of the lower dash tray. Windshield wiper motor cover will now come off.
Remove defroster hose
Remove the plastic pins holding the dash tray in and remove tray
Take top and bottom steering column fascia pieces apart
Unscrew instrument panel face and pull back a bit
Unscrew and move heater control panel to side
Remove metal brace that spans bottom of instrument panel box
Remove instrument panel box carefully so you don't break it.
Remove lower dash.
Remove upper dash.
2) Možná hloupý dotaz, ale co znamenají symboly na měrce motorového oleje? Klasická hladinka MIN / MAX je mi jasnější
3) Jak naplnit chladící kapalinu, myslím je někde nějaká hladinka, nebo podobný návod kolik je správně?
4) Co do motoru? Je tam teď "proplachový" Mogul 15w50, zůstat při něm i na další výměně, nebo něco jiného? Počítám, že jezdit bude minimálně a v posledních letech toho najezdit minimum a to bez výměny oleje.
5) Jaký je interval výměny oleje ve vzduchovém filtru?
Moc díky za trpělivost
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Ještě se zeptám jakou máte zkušenost s radiátorem pro interiér? Je prasklý viz foto (pravá strana ve sváru), ale buď původní, nebo ještě starý poctivý (vypadá jak měděný).
Opravovat, nebo koupit nový? Nová druhovýroba bude předpokládám železo, takže bych raději viděl tohle opravené, ale rád si poslechnu rady zkušenějších.
Opravovat, nebo koupit nový? Nová druhovýroba bude předpokládám železo, takže bych raději viděl tohle opravené, ale rád si poslechnu rady zkušenějších.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Tak si tu vedu takový hezký monolog radiátor jsem dal do opravy, rozebere, vyčistí a dá zase dohromady, tak snad to bude cajk.
Nechal jsem si od British Motor Museum vystavit certifikát a k mému překvapení tam nebyla žádná informace navíc, většina informací je "not recorded", ale sedí že je to Švýcar a barva je původní. Jen k mému překvapení to není rok 1978, ale říjen 1971. Což mě mohlo taky trknout, když pořadové číslo je 00139A, takže se jedná o druhý měsíc produkce SIII, hezký
Ještě se zeptám na výfuk, je kompletní, ale jak je po těch letech látaný, tak se mi nelíbí a rád bych jej vyměnil, kór když vidím ceny nových na paddocku. Láká mě nerez, ale co jsem četl UK fóra, tak dost lidem začíná ten nerezový od Double S reznout na benzínech už třeba po roce. Nějaká zkušenost? Nebo prostě reznout bude, ale vydrží třeba 2x déle jak ten obyčejný, tzn. že to má stále smysl?
Nechal jsem si od British Motor Museum vystavit certifikát a k mému překvapení tam nebyla žádná informace navíc, většina informací je "not recorded", ale sedí že je to Švýcar a barva je původní. Jen k mému překvapení to není rok 1978, ale říjen 1971. Což mě mohlo taky trknout, když pořadové číslo je 00139A, takže se jedná o druhý měsíc produkce SIII, hezký
Ještě se zeptám na výfuk, je kompletní, ale jak je po těch letech látaný, tak se mi nelíbí a rád bych jej vyměnil, kór když vidím ceny nových na paddocku. Láká mě nerez, ale co jsem četl UK fóra, tak dost lidem začíná ten nerezový od Double S reznout na benzínech už třeba po roce. Nějaká zkušenost? Nebo prostě reznout bude, ale vydrží třeba 2x déle jak ten obyčejný, tzn. že to má stále smysl?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Jak nerezový reznout? Ten by přece měl být "na vždy". Viděl jsem na několika autech nerezový výfuk, který ureznul u závěsů, protože ty byly z obyčejného železa.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Je prý vícero druhů nerezu a některé zase tak nerezové nejsou - nebo alespoň ne navždy. Já nerezový výfuk koupil prvně a pro hobby ježdění bez zimních výletů po prosolené silnici i normální výfuk vydrží roky. Největší problém je držák koncovky výfuku za zadním kolem, kde se hromadí bláto a výfuk mi v tom místě už třikrát ureznul
S těmi technickými dotazy je to tu složité, asi většina expertů buď má plné ruce práce ve vlastních dílnách, nebo chodí už jen na klubové fórum. Ty písmena na měrce podle mě znamenají "High" a "Low", mezi nimi by se měla pohybovat hladina, ale nevím to jistě, takovouhle jsem ještě neviděl, asi nějaká moderna
Chladič plním tak, aby byla "pod vodou" ta děrovaná mřížka uvnitř. Do motoru dávám Castrol 15W40 nebo 10W40, jednu dobu jsem měl i 20W50 od Millers Oils, a ten je asi ten nejsprávnější. Na internetu se o správném oleji vedou dlouhé rozepře a různí majitelé na to mají všelijaké názory Hlavní je asi měnit pravidelně a nezapomenout Ve vzduchovém filtru bude asi při normálním ježdění mimo nějaké prašné prostředí stačit vyměnit olej při výměně motorového oleje, ale po nějaké vyjížďce po prašných cestách je dobré se podívat a případně filtr vyčistit a olej vyměnit.
S těmi technickými dotazy je to tu složité, asi většina expertů buď má plné ruce práce ve vlastních dílnách, nebo chodí už jen na klubové fórum. Ty písmena na měrce podle mě znamenají "High" a "Low", mezi nimi by se měla pohybovat hladina, ale nevím to jistě, takovouhle jsem ještě neviděl, asi nějaká moderna
Chladič plním tak, aby byla "pod vodou" ta děrovaná mřížka uvnitř. Do motoru dávám Castrol 15W40 nebo 10W40, jednu dobu jsem měl i 20W50 od Millers Oils, a ten je asi ten nejsprávnější. Na internetu se o správném oleji vedou dlouhé rozepře a různí majitelé na to mají všelijaké názory Hlavní je asi měnit pravidelně a nezapomenout Ve vzduchovém filtru bude asi při normálním ježdění mimo nějaké prašné prostředí stačit vyměnit olej při výměně motorového oleje, ale po nějaké vyjížďce po prašných cestách je dobré se podívat a případně filtr vyčistit a olej vyměnit.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Třeba tady se to řešilo...
https://www.lrukforums.com/threads/exha ... el.235454/
A stěžoval si nejen na závěsy/příruby, ale i na samotné trubky...
Na konci někdo tvrdí, že se totiž nejedná o nerezovou ocel jako takovou, ale ocel řady 4000. Co to ale znamená a co je na tom pravdy netuším
Díky za reakci i na dotazy, k té měrce, vidíš, raději zkontroluji, jestli tam vůbec patří, aby to nebyla bouda jak u Citroenů pro nacisty Kdyby to mělo být mezi Hi a Lo, tak nerozumím potom tomu MIN
Je mi jasné, že každý má plné ruce práce, ono to taky nejsou nijak důležité, nebo akutní dotazy
https://www.lrukforums.com/threads/exha ... el.235454/
A stěžoval si nejen na závěsy/příruby, ale i na samotné trubky...
Na konci někdo tvrdí, že se totiž nejedná o nerezovou ocel jako takovou, ale ocel řady 4000. Co to ale znamená a co je na tom pravdy netuším
Díky za reakci i na dotazy, k té měrce, vidíš, raději zkontroluji, jestli tam vůbec patří, aby to nebyla bouda jak u Citroenů pro nacisty Kdyby to mělo být mezi Hi a Lo, tak nerozumím potom tomu MIN
Je mi jasné, že každý má plné ruce práce, ono to taky nejsou nijak důležité, nebo akutní dotazy
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
No min je asi místo červené kontrolky zvané "průser"? Jakože teď už fakt dolej...
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Měrka je H max. hladina, L spodní hladina, tedy ideálně mezi a MIN je prostě už průser za minutu dvanáct, možná i dřív. Auto je to zajímavý, tím že je z kraje výroby ještě s S2 pantama...
Country boy...
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Hlásí se další SIII "Bertík"
Takže opravdu je to tak s měrkou, moc díky za info pánové
Ty panty, donedávna jsem si myslel, že je tam někdo v rámci opravy napáchal a ono je taky možné, že někdo sáhnul prostě do jiného regálu... Ale ty zrcátka v blatnících jsou už asi určitě dodělávané, ne?
Jinak chodím kolem toho už rok a půl a až včera jsem si všiml, že je to špatně obuté. Vzadu mám pneu stranou s výčnělkem ven, vepředu je dovnitř. Teď nevím, jestli je to ochrana ráfku nebo výztuha, co má být schovaná, poradíte prosím?
Když se dívám na fotky na netu, tak to má každý jinak
Moc díky
L.
Ty panty, donedávna jsem si myslel, že je tam někdo v rámci opravy napáchal a ono je taky možné, že někdo sáhnul prostě do jiného regálu... Ale ty zrcátka v blatnících jsou už asi určitě dodělávané, ne?
Jinak chodím kolem toho už rok a půl a až včera jsem si všiml, že je to špatně obuté. Vzadu mám pneu stranou s výčnělkem ven, vepředu je dovnitř. Teď nevím, jestli je to ochrana ráfku nebo výztuha, co má být schovaná, poradíte prosím?
Když se dívám na fotky na netu, tak to má každý jinak
Moc díky
L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322