Ak to niesu loziska, tak by som sa dokladne zameral na kardany a unasace na difoch a prevodovke. Kardan v rezonancii robi presne zvuky ake opisujes.
Prip. to mozu byt aj vylagrovane diferaky.
Ak to niesu loziska, tak by som sa dokladne zameral na kardany a unasace na difoch a prevodovke. Kardan v rezonancii robi presne zvuky ake opisujes.
Trasenie pri brzdeni mozu byt zvlnene kotuce. Treba pozriet aj samotne brzdice, ci niecu pridrete, alebo uvolnene. Ak to cukanie ide zpredu, tak aj riadenie a capy.
Vlastne asi by som odporucal skontrolovat cele auto ked mas obavu.
Ze se takto chova na patym stupni je dost zvlastni - ten automat je totiz jen ctyrstupnovy
Bude to asi čerpadlo lebo keď je zohriaty motor tak to točí dlhšie a tak isto keď nárazovo pridám a hneď pustím plyn blikne kontrolka motoru a sem tam to umre. Absolútne netuším.co.tam bolo robené s cerpadlom to auto sme kúpili pre moju polovičku . To stou klímou vyskúšame . Diagnostika tak isto netuším lebo tu u mňa v okolí nikto nemá na to diagnostiku. Chip tam není . Zohriate to pri preradení nedechne tak jak za studena.teslo píše: ↑05 dub 2019 15:59 Moj tip je v tejto chvili vstrekovacia pumpa, ale...
co hovori diagnostika - livedata? nejake chyby? je to chipnute? Robi to stale? Rozdiel studeny/zohriaty?
Volnobezne otacky kolisu same od seba, alebo ked zapina a vypina klimu? Su 750+-50? Bolo nejako zasahovane do cerpadla, prip menene? Prip. casovanie?