P38 4,6 Spotreba oleja
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
P38 4,6 Spotreba oleja
Nazdar Landaci
Mam tu trochu vaznejsi problem z p38ckou.
Uz davnejsie pozorujem spotrebu oleja a teraz je to uz aj vyditelne okom pri vysokych otackach.
Prejavovalo sa to coraz viac ovsem nie naraz.
Sprvu som to mysle ze je to normalne na starsie auto ale teraz mam spotrebu 2l oleja na celu nadrz.(v terene)
Zo zaciatku som pozoroval na olejovom vyku aj bielu plasku ale bral som to kratke jazdy ze to moze byt z toho.Vody mi nechyba pokial nedolejem na risku.
Mam zhruba 4cm od spodku nadrzky.
Mam trochu strach co sa pise na fore o vlozkach motora ze praskaju.Tak teraz neviem ci sa pustit do repasu motora alebo kupit druhy motor..
Motor nestratil ani tah ide pravidelne ani cez vyko motora nedycha hadice chladiacej niesu natlakovane...
Mam este chut kupit merac tlakov na aliexprese ci nieje netesnost na kruzkoch alebo aky postup zvolit....
Mam podozrenie na piesty vlozky(horsi prilad)
Tesnenie hlavy gugera ventilo(lahsi pripad) co je menej pravdepodobne.Ked prdne tesnenie malo by tlakovat chladiaci system a robyt emulziu v kvapaline alebo sa mylim?
Mam tu trochu vaznejsi problem z p38ckou.
Uz davnejsie pozorujem spotrebu oleja a teraz je to uz aj vyditelne okom pri vysokych otackach.
Prejavovalo sa to coraz viac ovsem nie naraz.
Sprvu som to mysle ze je to normalne na starsie auto ale teraz mam spotrebu 2l oleja na celu nadrz.(v terene)
Zo zaciatku som pozoroval na olejovom vyku aj bielu plasku ale bral som to kratke jazdy ze to moze byt z toho.Vody mi nechyba pokial nedolejem na risku.
Mam zhruba 4cm od spodku nadrzky.
Mam trochu strach co sa pise na fore o vlozkach motora ze praskaju.Tak teraz neviem ci sa pustit do repasu motora alebo kupit druhy motor..
Motor nestratil ani tah ide pravidelne ani cez vyko motora nedycha hadice chladiacej niesu natlakovane...
Mam este chut kupit merac tlakov na aliexprese ci nieje netesnost na kruzkoch alebo aky postup zvolit....
Mam podozrenie na piesty vlozky(horsi prilad)
Tesnenie hlavy gugera ventilo(lahsi pripad) co je menej pravdepodobne.Ked prdne tesnenie malo by tlakovat chladiaci system a robyt emulziu v kvapaline alebo sa mylim?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Nepoznam ten motor. Ale jeden motor 3,6 co som mal ale bol to GM. Mal problem s odvetravanim. A podtlakom si to tahalo olej. Ale fakt si uz nepamatam ako sa to riesilo. Pisem ti iba ako ideu co pozriet. Caw
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
- jbizik
- Příspěvky: 1872
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Noo podla mna kruzky, gufera.....
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Meric komprese je ti k nicemu. Potrebujes natlakovat valec kdyz mas zavrene ventily tlakem vzduchu cca 10-12atm. A koukat se na vodu na kterem valci ti bude bublat. Vytocit na soustruhu dutou svicku s autoventilkem.
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Ja som to chcel tiez pod tlakom tymto pripravkom ked dam piest do hornej uvrate no netusim z tymto nemam skusenost.https://prematools.eu/kompresiometre/28 ... lcoch.html
Len netusim na kolko sa to fuka.12atm je docela dost.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
A kolik si myslíš že je ve válci tlaku při chodu motoru?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
V dolni uvrati! Jinak muzes netrefit prasklinu. Klidne tam dej 14. Ale takovej kompresor doma nemas.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Tak míchají se tady 2 věci, spotřeba oleje a ztráta vody. Olej jedině přes kroužky nebo simerinky ventilů, voda může mizet i přes topení nebo výhřev škrtící klapky. Kupovat jiný motor je hotový nesmysl, v lepším případě koupíš to samé, co máš, v horším prasklý blok.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- jbizik
- Příspěvky: 1872
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Presne!
Spominas ze sa ti voda netrati, ze ti auto netlakuje - co su prve priznaky prasknuteho bloku.
Auto ti iba zerie olej co je chyba niekde inde...
Spominas ze sa ti voda netrati, ze ti auto netlakuje - co su prve priznaky prasknuteho bloku.
Auto ti iba zerie olej co je chyba niekde inde...
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Nez se do cehokoli pustim tak urcite s jistotou ze blok je ok.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Blok není OK nikdy, pokud není převložkovaný, problém se může objevit klidně týden po tom, co opravíš všechno ostatní. Dělat větší opravu tohoto motoru bez převložkování je loterie s malou pravděpodobností na výhru.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Tak to kazdopadne
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
zmeranie kompresie Ti o stave motora nieco napovie. isiel by som do toho.
Este raz, ako sa chova chladiaci okruh? Dolejes po rysku, ale vodu strati a ustali sa 4cm od spodku expanzky a tam sa uz drzi? Vytlaci ju, alebo sa jednoducho strati? Menil si nieco na chladiacom okruhu? Nasiel si nejaky unik?
Este raz, ako sa chova chladiaci okruh? Dolejes po rysku, ale vodu strati a ustali sa 4cm od spodku expanzky a tam sa uz drzi? Vytlaci ju, alebo sa jednoducho strati? Menil si nieco na chladiacom okruhu? Nasiel si nejaky unik?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Presne tak.Ked dolejem na rysku tak bud hu asi vytlaci alebo co a ustali sa na tych 4 cm.Trochu mi sili aj od skrtiacej klapky co hu zohrieva alebo chladi to uz neviem.teslo píše: ↑20 kvě 2019 09:59 zmeranie kompresie Ti o stave motora nieco napovie. isiel by som do toho.
Este raz, ako sa chova chladiaci okruh? Dolejes po rysku, ale vodu strati a ustali sa 4cm od spodku expanzky a tam sa uz drzi? Vytlaci ju, alebo sa jednoducho strati? Menil si nieco na chladiacom okruhu? Nasiel si nejaky unik?
Ja som myslel ze tlakovat treba ked je piest v hornej uvrati ako som kukal aj video ohladom toho barometra.
Kompresor mi vytlaci na 10 Atm ked vyradim redukcny ventil.
Je jasne ze som pomyslal z alegro druhy motor ale to uz je ta posledna moznost ktoru by som chcel urobyt.
Len nemozem trochu preglgnut tu opravu motora zhruba za 2000eciek.
Uz som tolko navalal penazi do neho ze uz bude nepredajnee
Eliot
Ked som sondoval ohladom motora bosh Mintronic tak ze su lepsie (nepraskaju)toto som iba cital tak neviem ci su to faaamy ,alebo iba mam peknu iluziu
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Blbost, motory jsou stejně problémové u GEMS i BOSCH
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
zacni testom na spaliny v chladiacej zmesy. Potom ozaj dokladna kontrola unikov chladiacej zmesy. Vyhrev pod klapkou bud opravit, alebo odpojit. Preventivne by som vymenil viecko expanzky.
Ja som optimista, ze v najhorsom pripade budu v haji iba tesnenia pod hlavou(ami). Inak tie by som po zmerani kompresie dal dole aj tak a vymenil tesnenia na ventiloch (ta spotreba oleja) - to plati v pripade, ze by boli kompresie relativne v norme. Toto Ta bude stat v principe len pracu a zopar tesneni. V pripade, ze kompresia bude naprd, tak by som zacal setrit
ad. praskanie blokov. Vsetky origo bloky boli robene rovnakou technologiou. Bol vsak medzi nimi rozdiel v kvalite (hrubke stien). Niekde na internete je k tomu rozsiahly elaborat a plno dalsich materialov - ak budes chciet, tak to urcite najdes. Urcite neplati, ze rover V8 musi prasknut, ale fakt je, ze sanca tam je. Pri pouzivanom kuse ides vzdy do loterie. Pokial nemas rad hazardne hry, tak jedina istota su, ako uz spominali Eliott a Kokesek, vlozky s limcami.
Ja som optimista, ze v najhorsom pripade budu v haji iba tesnenia pod hlavou(ami). Inak tie by som po zmerani kompresie dal dole aj tak a vymenil tesnenia na ventiloch (ta spotreba oleja) - to plati v pripade, ze by boli kompresie relativne v norme. Toto Ta bude stat v principe len pracu a zopar tesneni. V pripade, ze kompresia bude naprd, tak by som zacal setrit
ad. praskanie blokov. Vsetky origo bloky boli robene rovnakou technologiou. Bol vsak medzi nimi rozdiel v kvalite (hrubke stien). Niekde na internete je k tomu rozsiahly elaborat a plno dalsich materialov - ak budes chciet, tak to urcite najdes. Urcite neplati, ze rover V8 musi prasknut, ale fakt je, ze sanca tam je. Pri pouzivanom kuse ides vzdy do loterie. Pokial nemas rad hazardne hry, tak jedina istota su, ako uz spominali Eliott a Kokesek, vlozky s limcami.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Tiez budem musiet vydrzat po zmerani komprese.
Objednal som tie budiky tak chvylu budem musiem pockat ked pridu a potom budem po tlakovej skuske mozno mudrejsi.
Najvyse ma jeduje ze som tyzdnovkar a po vykendoch to neni ziadna vyhra.
Ohladom tych testov spalin som nieco zachytil ale vobec nie som v obraze.
Tiez som mal podozrenie na guferka ventilov ,ale uvidime.Este mimochodom tie vlozky z limcami su ine ako ponukaju eliot alebo litep4×4?
Objednal som tie budiky tak chvylu budem musiem pockat ked pridu a potom budem po tlakovej skuske mozno mudrejsi.
Najvyse ma jeduje ze som tyzdnovkar a po vykendoch to neni ziadna vyhra.
Ohladom tych testov spalin som nieco zachytil ale vobec nie som v obraze.
Tiez som mal podozrenie na guferka ventilov ,ale uvidime.Este mimochodom tie vlozky z limcami su ine ako ponukaju eliot alebo litep4×4?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
K té vodě - na několika autech jsem hledal malý únik vody - natlakovali jsme soustavu n zhruba 0,5 At a hned bylo vidět, kde to prolíná nebo syčí. Za chodu motoru to nebylo slyšet a stíhalo se to odpařovat. Tlakoval jsem to vždy přes nějakou slabou hadičku co už v motoru je - stačilo na jedné straně odpojit a připojit na kompresor, a na druhé straně ucpat. Vzduchojem na kompresoru spolu s redukčním ventilem zajistil, aby to bylo po delší dobu stabilně pod tlakem a mělo šanci se to projevit. Občas byla chyba přímo ve víčku expanzky, které nedrželo tlak. Tímto způsobem se dalo odzkoušet. Na rozdíl od systému, kdy se tlakuje skrz víčko z ventilkem.
Spaliny ve vodě - existuje několik způsobů jak je detekovat - elektronické čidlo, chemický test - cílem je zjistit, jestli unikají spaliny do chladící kapaliny, protože to není žádoucí stav a nemělo by to být. Dá se improvizovat s gumovým balónkem nasazeným na expanzku místo víčka. Pokud se bude trvale nafukovat, tak tam něco tlakuje do vody.
Spaliny ve vodě - existuje několik způsobů jak je detekovat - elektronické čidlo, chemický test - cílem je zjistit, jestli unikají spaliny do chladící kapaliny, protože to není žádoucí stav a nemělo by to být. Dá se improvizovat s gumovým balónkem nasazeným na expanzku místo víčka. Pokud se bude trvale nafukovat, tak tam něco tlakuje do vody.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
vlozky s limcami som myslel rovnake ako Eliott. Tzv. Top hat. Co ale ponukaju eshopy neviem.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: P38 4,6 Spotreba oleja
Nieco takero?
https://www.litep4x4.cz/detail/range-ro ... -motoru-v8
Ak budem uvazovat nad vymenou vloziek vid vyssie
tak menit aj piesty?
Ci podla avality a vole piestnych kruzkov.
Toto by uz chcelo odborny pohlad
https://www.litep4x4.cz/detail/range-ro ... -motoru-v8
Ak budem uvazovat nad vymenou vloziek vid vyssie
tak menit aj piesty?
Ci podla avality a vole piestnych kruzkov.
Toto by uz chcelo odborny pohlad
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic