další existence SIII
Moderátor: Rover
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Nee z toho bude jen Valníček za s88
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Tají,protože se bojí jak to bude s veteránskejma papírama
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Ale vůbec ne,zachraňují nezachranitelne
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Ale notak hoši ,vždyť jste viděli moje ostatní auta,tak by jste mohli vědět že jsou decentní,žádný tunning ,a teď vážně....spíš mi povezte ..s jakymi listovími pružinami máte dobré zkušenosti???....ty moje jsou po smrti.to samé tlumiče. Nebo nějakéj tip ... Jak vyklepavat hliník??? S normální oceli mám zkušenosti,ale s hliníkem ne...mám představu že se vyklepáváním bude dost ,,zvětšovat " ???jako v legendárním filmu ,,klepu Nejtek" je možné praktikovat ,,nahřívání/a zachlazovani"???tak jako u oceli ????
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Tome jasně,stav se, vše probereme.Budu doma do středy nebo pak od 31.7...
Re: další existence SIII
aby to mělo stajl správného LR měl by jsi tam dát legendární 2,7.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
ok.ohlásím se
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: další existence SIII
Já bych tam dal 2,8 naftu japonce. To je dobová přestavba a o jednom bych veděl .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: další existence SIII
Jasně že z elektrárny
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
tak to můžete být zase v klidu ...jsem ,,staromilec" nemám rád moderní auta a tento motor bych určitě nepřekousl ani v tom moderním autě ....kdyby už na něj snad mělo dojít ...to prostě ne
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Vzhledem k mé lásce k britským vozům a filozofii lotusu o nízké hmotnosti a dobrém rozložení hmotnosti je myslím na místě usadit motor na jediné zpravne místo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
Motor před zadní nápravou je jasná volba, ale zaskočilo mne, že máš spojku dozadu.