
Honza
Moderátor: Acon
No můsíš mít tu přátelskou US firmu. Já chtěl Warn M6000. Poštovné by vyšlo víc než naviják, plus clo a daň a šetřil bych na tom max dva tři tisíce. Samozřejmě nesrovnávám s cenou s AMT, ale lepší cenou tady u nás.erik píše:Cena a znacka? To asi ted diky kurzu koruna/dolar neni problem.
Muj novy Warn 8274- 22 tis s dovozem od pratelske US fy / pro zajimavost stary Warn M 6000 od AMT 74 tis - 2005/
Asi bych neresil ho kupovat levneji od cinskych copy plast company..
Některý Warny ano, má je i Admin ve svém shopu a nesou název TaborJenda píše:Jenom dotaz,nevyrabej se nahodou ty navijaky vsechny v cine?
Honza
Jenda píše:Jenom dotaz,nevyrabej se nahodou ty navijaky vsechny v cine?
Honza
Hodne firem dovazi z USA kontejnery- pak mala domluva...Jarys píše:No můsíš mít tu přátelskou US firmu. Já chtěl Warn M6000. Poštovné by vyšlo víc než naviják, plus clo a daň a šetřil bych na tom max dva tři tisíce. Samozřejmě nesrovnávám s cenou s AMT, ale lepší cenou tady u nás.erik píše:Cena a znacka? To asi ted diky kurzu koruna/dolar neni problem.
Muj novy Warn 8274- 22 tis s dovozem od pratelske US fy / pro zajimavost stary Warn M 6000 od AMT 74 tis - 2005/
Asi bych neresil ho kupovat levneji od cinskych copy plast company..
O tom bych mohl dlouho vypravetkarel píše:Některý Warny ano, má je i Admin ve svém shopu a nesou název TaborJenda píše:Jenom dotaz,nevyrabej se nahodou ty navijaky vsechny v cine?
Honza
http://www.landroverforum.cz/eshop/?p=p ... e=Navijaky
no, nechci to probirat donekonecna, ale myslel jsem dovozni firmy, ktere ze statu dovazi treba stavebni materialy/10-20 kontejneru mesicne/ a u tech se to strati jako malinka. Dovoz ma starosti nejaky mlady dispecer, kteremu se offroady urcite libi a kdyz se to okoreni nejakou tou tisicovkou za starosti s nalozenim do kontejneru, tak je to vybavene.zdenek666 píše:Kdosi tady v jiným vlákně uváděl, že má dobrou zkušenost s PPS, ceny jsou tu: http://www.polonezparcelservice.com/PricesP.htm
....Warn M 6000 je na Defika slaby. Brzo odejde.Jarys píše:erik píše:
No můsíš mít tu přátelskou US firmu. Já chtěl Warn M6000. Poštovné by vyšlo víc než naviják, plus clo a daň a šetřil bych na tom max dva tři tisíce. Samozřejmě nesrovnávám s cenou s AMT, ale lepší cenou tady u nás.
Momentalne mam tu moznost pobyvat pracovne v Cine delsi dobu. Nase firma pusobi ve strojni vyrobe a mame v Cine fabriku. A po tom co jsem to videl a stale se neprestavam divit muzu rict, ze strasne zalezi kdo a jak si hlida vyrobni proces. O extremy v obou smerech to neni nouze.karel píše:To Wolfee: tak vyprávěj vždyť na to tady to fórum je
Jenže na tomhle kusu se rozborka asi nikdy nedělala,motor jsem vůbec nerozdělal, protože některý imbus nešel ani povolit, jeden šroub jsem strhnul, uvidíme jestli ho dám vůbec dohromadyRudaK píše:Jó min jednou za rok rozborka a to se vyplatí.Není to tak hrozný ,akorát umýt benzinem dá nejvíc práce.
No a vaselina a je to.
Ja mam i CZ adresuJarys píše:snad je to Eriku ještě aktuálníIf you can send us your 5 digit zip code, I can double check that carriage charge for you.
Pokud pošleš směrovací číslo, budou vědět přesněji kolik tě vyjde poštovné.
You shouldn't encounter any problems fitting a Warn XP 6hp Motor, however, I recommend that it might be worthwhile fitting one of our Uprated Mainshaft Kits, Uprated seal kits, and a pair of our Uprated Brake Shoes at the same time to upgrade the 8274.
Nepředpokládá, že by jsi měl mít nějaký problém s montáží Warn XP 6hp. Ale přesto doporučuje, že by se mohlo vyplatit dát jednu z jeho zlepšených sad. Mainshaft=hlavní hřídel převodovky Seal=těsnění a zlepšené brzdové destičky. Zkrátka ti radí, aby jsi vylepšil stávající motor.