Jací kolegové z Polska? To je to předchozí video, co nejde přehrát?
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ještě dopoledne šlo normálně, někdo ho dal jako soukromé.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No abych rekl pravdu, tak ja polsky moc nevladnu, ale rikal, ze jim poradil servis nekde pod kapotou odblokovat tu prevodovku, ale stejne jim to nejak nepomohlo. Ono je to skoro jedno, mne se to auto libi, sice nechapu tu cenu, mohli to vymyslet lip, ale asi vedi proc to delaji.Maxsel píše: ↑09 zář 2020 14:15A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
Jinak ja bych to nezatracoval, malokdo to bude tahat do ostrejsiho terenu.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
malokdo to bude tahat do ostrejsiho terenu.
SUV leštěnka alá Defender už je na světě a tak je nejvyšší čas začít vyrábět něco do ostrého terénu, něco jako Defender ,prostě pracovní auto
SUV leštěnka alá Defender už je na světě a tak je nejvyšší čas začít vyrábět něco do ostrého terénu, něco jako Defender ,prostě pracovní auto
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pochybuji, že si většina z cílové skupiny, která si nového Defa bude moct dovolit, při náhodném vjetí na schovanou kládu v bahně, na šutr... a po utržení čidla, při následné blokaci převodovky a podobně bude umět poradit. Většina bude v prdeli a pokud budou i mimo signál telefonu, což se třeba na Balkáně občas děje, tak bez asistenční služby a se zakouslým rumunským psem v prdeli spáchaj rituální sebevraždu. Mám D4 10 let a jak odblokovat převodovku jsem už taky dávno zapomněl. Oddělat kardan(y), aby to šlo aspoň vytáhnout, taky nebude umět každej.Maxsel píše: ↑09 zář 2020 14:15A nebylo to tím, že šlo o fake? To zablokování kol předpokládám způsobila automatická převodovka (což není výsada nového Defa) se zařazenou rychlostí. Na její odblokování je daný postup už od dob D4, RR atd... Že ho někdo nezná (možná schválně?)...Stavros píše: ↑09 zář 2020 13:55
Ano to je ono, tlak byl asi prilis veliky, tak to kluci museli nejak pozastavit. Da se to zkratit asi takto: V jednom miste Defik zapadnul ve vode a nejake asi cidlo vyhodnotilo spatne situaci, auto prestalo radit a zustalo stat, byl opravdu velky problem ho vytahnout se zablokovanymi koly ven z vody a nalozit na odtahovku, nikdo si s tim nevedel rady. Potom ukazali jeste odkaz na nejake video od nejakeho testera, kde jel Defik nejaky ostrejsi vyjezd a kdyz byl skoro nahore tak mu taky vyskocila hlaska a auto se zastavilo a zaclo hodne rychle couvat ze svahu, nebyla zadna moznost, jak to zastavit, auto prestalo reagovat na cokoli. To auto je pekny, ale ta elektronika je proste zlo, urcite se na ni neda spolehnout v horsim terenu.
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A hlavně když je to potopený ve vodě / bahněcyril píše: ↑09 zář 2020 17:05Pochybuji, že si většina z cílové skupiny, která si nového Defa bude moct dovolit, při náhodném vjetí na schovanou kládu v bahně, na šutr... a po utržení čidla, při následné blokaci převodovky a podobně bude umět poradit. Většina bude v prdeli a pokud budou i mimo signál telefonu, což se třeba na Balkáně občas děje, tak bez asistenční služby a se zakouslým rumunským psem v prdeli spáchaj rituální sebevraždu. Mám D4 10 let a jak odblokovat převodovku jsem už taky dávno zapomněl. Oddělat kardan(y), aby to šlo aspoň vytáhnout, taky nebude umět každej.
Btw. jak se odblokovává převodovka? A proč by se měla zablokovat?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
V tom videu jim zdechl motor jak to vjelo do vody , prý se namocila nějaká elektronika, zablokovana převodovka, to jim poradil servis že tam je táhlo kterým to jde odblokovat, ale měli zabrzdene všechny kola a s tím nešlo nic udělat. Tedy odtah a nešlo to vytáhnout ani navijákem na auto.... Takže kdes v přírodě finito.
Land Cruiser 120 D4D
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Toyota Hilux, Dacia Duster, Škoda Octavia, Citroen Belingo je toho dost hlavní parametr je že to musí být služební.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
aspoň něco zůstalo z klasického Land roveru zajede do terénu a rozbije se! Aspoň ten LR v terénu nemá skoro žádnou spotřebu.
300TDI---The Legend begins
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tiež sa mi ten (Granatir) pači - ešte sa uvidi ako spracuju interier .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Otloukánek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 zář 2014 00:21
- tel.: 737874014
- auto: Def 130 Td5/VolvoV70
- Bydliště: Broumy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
V tom polském videu je ještě zmíněna situace z tohoto testu (50:00)
https://www.youtube.com/watch?v=Y7KahIfkUwc&t=3169s
https://www.youtube.com/watch?v=Y7KahIfkUwc&t=3169s
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Masakr! Tohle ukrajinský video i když vím, je jen dalším subjektviním testem a bude i spousta takových, kde to dá Defík lépe, mi potvrdilo skoro všechno, co jsem z toho auta tak nějak cítil. Pěkně to říká na závěr...Komu se líbí ten originální vzhled a chtěl ho, tak před nedostatky které nepochybyně auto má, prostě zavře oči. Ten, komu to nestačí, podívá se po nějakém japonci, nebo počká na test nového Bronca, které vypadá, že bude a tak dále a tak dále.......
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No mně nějak stále není jasné, proč v prakticky všech zde uvedených testech na Defovi nevymění silniční pneumatiky za nějaké AT či MT. Ta Jimny měla evidentně AT... já když dám na starého Defa silniční pneu, tak se zastavím na mokré trávě... u D3 je to podobné - na silničních pneu dá hodně ale do terénu, jako ve videu bych se s nimi v životě nepustil...
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
V polskem testu to brzdilo pořád a v tom ukrainskem to nebrzdilo vůbec... Tak bylo jedno co to má za bačkory
Land Cruiser 120 D4D
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Prodej ani pořádně nezačal a už je z výroby stažen 2,0 diesel ve všech výkonových variantách a to je dobře. Tento motor v tom autě vůbec neměl být !
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Za vším je třeba hledat emisní limity. Mě ten 2,0 diesel nijak neurážel. Stejně do budoucna je jediná cesta splnění limitů hybridní ústrojí. Teď jenom aby jej udělali spolehlivě.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy