RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#701 Příspěvek od Kokesek » 07 črc 2020 21:04

Neni to tdv6. Jedna se o stary radovy sestivalec od bmw s oznacenim 306d1.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#702 Příspěvek od Lukasino » 07 črc 2020 21:20

Náplně a filtry, zbytek podle potřeby, to uvidíš sám o co si řekne... spíš bych se bál o brzdy, ty většinou odnesou delší stání venku (kotouče a destičky), dost možná pneumatiky, jestli jsou bez tlaku, atd. :wink:

Dva roky zase nic moc není :yes
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#703 Příspěvek od Kokesek » 07 črc 2020 21:36

Nejvice bych se bal o prevodovku. Vetsi nestesti se do niceho jineho nemontovalo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#704 Příspěvek od Lukasino » 07 črc 2020 21:46

Padl dotaz na problém kvůli stání, což převodovku nerozhodí :mrgreen: o GM převodovce u TD6 snad není nutné psát :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#705 Příspěvek od Kokesek » 07 črc 2020 21:49

Me to rozhodi pokazde co o te kombinaci slysim


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

wittmann19
Příspěvky: 87
Registrován: 08 lis 2014 20:34
tel.: 778546716
auto: Discovery 2

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#706 Příspěvek od wittmann19 » 07 črc 2020 22:08

jasně jde o td6 ne tdv6, tu jsem měl v D3 , tak nerad bych koupil další neštěstí když mě furt přitahují ty LR,

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#707 Příspěvek od pan klobouk » 13 črc 2020 21:46

Ahoj, stala se mi taková nečekaná věc a to že při jízdě po dálnici do kopce na 5 st. při sešlápnutí plynového pedálu auto při podřazení "koplo", ale opravdu hodně. Myslel jsem, že jsem něco přejel. Potom znovu. Říkal jsem si tak a převodovka je zase v pr... Ale mám na ní ujeto po kopl.GO cca 20000km. Nicméně jsem zjistil, že v manuální režimu řadí bez problémů. V podstatě jako by nešel kickdown. Po připojení na diagnostiku byly smazány adaptace . Při zkušební jízdě to zase koplo a hodilo chybu "vadné snímače plyn. pedálu- rozdílné hodnoty " Po smazání zatím řadí dobře. Vím, že to vyřešeno samozřejmě není, ale chci se zeptat jestli je to na výměnu kompl. plynového pedálu, nebo jsou tam ještě nějaké snímače, pokud to někdo řešil. Je to L322 TD6.

díky

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 24
Registrován: 14 zář 2011 14:14
tel.: nokia
auto: MGF/TF, Jag, RR L322
Bydliště: Praha

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#708 Příspěvek od Dendy » 29 črc 2020 18:58

Ahoj panove,

lze na L322 s motorem M62 sundat svody bez zvedáku? Koukl jsem do Workshopu a tam to vypadá ze lze sundat s tak nevím. :Sorry:

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#709 Příspěvek od Kokesek » 30 črc 2020 22:10

Ano je to mozne udelat na zemi. Trosku se budes trapit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

DavidGer
Příspěvky: 3
Registrován: 19 říj 2020 13:10

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#710 Příspěvek od DavidGer » 19 říj 2020 14:05

Ahojte, jsem tady nový, a přemýšlím, že bych si splnil svůj sen, a koupil si Land Rover, buď Discovery 3 nebo Range Rover té doby. Rozpočet je tak 200-250 tisic, pročetl jsem si tady témata ohledně těch modelu. A něco už vím. Ale přesto bych se chtěl zeptat, zda-li je možné takové auta provozovat i jako daily car, s nájezdem 30-40km tisíc ročně. Nebo je to finanční sebevražda. Samozřejmě počítám že takové auto bude vyžadovat větší servis a dražší. Teď vlastním Volvo XC90, takže vim, ze takové auto není jen olej a filtry. Díky za jakoukoliv radu nebo zkušenost. Moc si toho vážím.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#711 Příspěvek od Lukasino » 19 říj 2020 14:56

Já bych se toho nebál, osobně bych šel raději do L322, než D3 už kvůli lepšímu výběru motorů.

Spotřebu si spočítáš sám a ostatní provozní náklady jsou dost závislé i na dobrém výběru a šťastné ruky :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#712 Příspěvek od Dobrák » 20 říj 2020 09:28

Ahoj všem, chci se podělit o nakonec zábavnou historku (jak už to tak u LR občas bejvá)


Začal se mi vypouštět za jízdy podvozek a začala naskakovat hláška o snížení podvozku a podvozek se vypustil a vypnul.... vzhledem k tomu, že jsem vyměnil před týdnem všechny měchy bylo nepravděpodobné, že by tam byla díra ale budiž... Večer jsem s tím jezdil kolem baráku a snažil se zjistit v jakém momentě ta chyba naskočí... Nic méně, dělo se to absolutně nahodile, jednou hned ... jednou po 30km na dálnici .. atp...

Tak jsem další den za světla chtěl vyrazit do servisu....no a koukám, že mám asi ušlé pravé přední kolo.. (v tu chívli si říkám,že je asi nepravděpodobné, že by to špatně vyhodnostil např ABS kuli zmeně obvodu nebo čidlo výšky) Na cestu do servisu jsem ho ale stejně potřeboval dofouknout ..... a ejhle "závada" odstraněna. Radši jsem to pak ještě jednou ručně vypustil abych si to ověřil :oops: Od te doby najeto asi 1000 km bez zavady :D

Závěrem :grin: : Pokud se vam začně blížit tlak v pneu k číslu 1 tak vas brzo čeká vypuštěnej podvozek.
Poučení: dobrý se řídit poviností řidiče vždy překontrolovat stav automobilu před jízdou a návodem k použití a předepsaným tlakem pneu :grin:

Třeba to někomu z vás ušetří nervy a zbytečnou cestu do servisu.

A k dotazu na spolehlivost L322 a případnou koupi můžu říct jen : Doporučuji :)

Celkově výše zmíněná L322 najela za rok a půl asi 60 tkm bez závady, krom výměny měchů a tlumičů...





LR zdar.

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#713 Příspěvek od Miklosxxx » 20 říj 2020 11:54

Hm nemas mat nahodou senzor tlaku v pneu?
Tam ked ti klesne pod 1.4bar tak to hlasi podhustenie. :mrk
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#714 Příspěvek od Dobrák » 20 říj 2020 19:36

Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#715 Příspěvek od Miklosxxx » 21 říj 2020 08:13

Dobrák píše: 20 říj 2020 19:36 Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍
Tak to som netusil :tmi Ja ze to uz rqnge ma v povinnej vybave
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#716 Příspěvek od Lukasino » 21 říj 2020 08:49

Miklosxxx píše: 21 říj 2020 08:13
Dobrák píše: 20 říj 2020 19:36 Td6 to pokud vím nikdy neměla 👍
Tak to som netusil :tmi Ja ze to uz rqnge ma v povinnej vybave
Co vím, tak povinná výbava to nebyla, jen volitelná. Vždyť L322 měla vždy plnohodnotné rezervní kolo.

Ale kecal bych, jestli to nebylo možné už u předface, kontrolka na budíkách na to je, ale nikdy jsem to nepotkal...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

750gsxr
Příspěvky: 8
Registrován: 10 kvě 2017 12:50
auto: LRRR L322 4.4 V8 lpg

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#717 Příspěvek od 750gsxr » 18 lis 2020 08:15

Dobrý deň všetkým. Prosím o radu. Mám LR RR R322 4.4 V8 benzin rok 2004.jedno ráno som naštartoval auto a keď naskočilo nešlo na všetky valce. Potom zhaslo a už som ho nevedel naštartovať. Stále len točí a točí a nič. Pre istotu som vymenil benzínový filter. Nepomohlo. Tak som vybral jednu sviečku dal do cievky priložil k hlave a pri štartovani hádzala iskru cca každú sekundu. Viditeľné sa dali iskry počítať. Neviem ako ďalej. Ma to nejakú riadiacu jednotku? Ecu? Ďakujem za každú radu.

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#718 Příspěvek od mipr » 18 lis 2020 08:22

Ano. L322 ma niekolko desiatok riad. jednotiek...

Dobrym zvykom byva vycitat zavady z riad. jednotky motora. Je to rychle a moze to napovedat o poruche...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

750gsxr
Příspěvky: 8
Registrován: 10 kvě 2017 12:50
auto: LRRR L322 4.4 V8 lpg

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#719 Příspěvek od 750gsxr » 18 lis 2020 10:07

Zistil som ze motor nemá benzin. Pri štartovani som stlačil ventil na potrubí na motore a nič. Tak je to asi bud v čerpadle alebo v elektromagnete ak ho cerpadlo ma.uz len zistiť ci je čerpadlo pod sedačkami alebo v nádrží. Co by bolo horšie. Poistky su v poriadku. A na tu iskru co som písal na začiatku ma nič iné nenapadá len ze to nie je vysoko otackovy motor.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#720 Příspěvek od MadTom » 18 lis 2020 12:01

A takový ten poslední dotaz - v nádrži benzín je? A je ho tam dost? A není náhodou v nádrži podtlak, třeba kvůli ucpanému odvětrání?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět