Defender 110 projekt
-
- Příspěvky: 14963
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Tempomat určitě, overdrive podle použití. Ashcroft má na stránkách pěknej kalkulátor, kam se zadá rozměr kol, převodovka, přídavná převodovka, převod diferáku a případné overdrive a vypadne z toho sada tabulek a grafů, kde se dá rychle poznat, kolik bude motor v jaké rychlosti točit. Dá se s tím pěkně vyhrát.
Co jsem měl možnost jet ve dvou Defech s overdrive, tak použití až po vyjetí "z města" mimo hustý provoz, potom celkem klesla hlučnost. Tak jsem ti ho pořídil, a od té doby leží v regálu. Chtěl jsem kola 255/85/R16, přídavku s převodem 1,4, a diferáky s převodem 3,8. Bez overdrive bych auto lehce zpomalil - tak akorát na cesty necesty, s overdrive zase zrychlil, aby to na hezkých cestách jelo trošku rychleji.
Jinak tempomat se dá doplnit i na 300ku - mám na to někde i inzerát.
A k té ceně - celkem mě to vyděsilo , já jsem se 130kou doufal dostat tak okolo 600tis Kč, uklidnilo mě, že tam máš i nový motor a klec, což neplánuju.
Co jsem měl možnost jet ve dvou Defech s overdrive, tak použití až po vyjetí "z města" mimo hustý provoz, potom celkem klesla hlučnost. Tak jsem ti ho pořídil, a od té doby leží v regálu. Chtěl jsem kola 255/85/R16, přídavku s převodem 1,4, a diferáky s převodem 3,8. Bez overdrive bych auto lehce zpomalil - tak akorát na cesty necesty, s overdrive zase zrychlil, aby to na hezkých cestách jelo trošku rychleji.
Jinak tempomat se dá doplnit i na 300ku - mám na to někde i inzerát.
A k té ceně - celkem mě to vyděsilo , já jsem se 130kou doufal dostat tak okolo 600tis Kč, uklidnilo mě, že tam máš i nový motor a klec, což neplánuju.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 projekt
jo, jen aby bylo jasno, já jsem měl na mysli "elektronický" tempomat. ale ten zas nevím, esli de na 300, páč sem si neuvědomi, že michal má oproti mě tohle. já mám TD5. tam ten tempomat je easy – napojený pár kablíkama na ŘJ nebo teda asi spíš poťáky plyn. pedálu. a čidla na spojce a brzdě. nebyl to ani ranec, asi kolem 5000 Kč. zástavba jednoduchá.
ale michalovi se vlastně s tříkilem otevírá i jiná možnost. overdrive + ten "ruční" tempomat od místního člena. tam se nemusí nic ladit a vychytávat jako u kombinace OD + el. tempomat v případě TD5
ale michalovi se vlastně s tříkilem otevírá i jiná možnost. overdrive + ten "ruční" tempomat od místního člena. tam se nemusí nic ladit a vychytávat jako u kombinace OD + el. tempomat v případě TD5
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 14963
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Tempomat do TD5ky je záležitost pár drátů, jednoho vypínače, jedno kontrolky a dvou tlačítek. Do 300ky je to trošku jinak. A je celkem rozdíl mezi tempomatem, tedy věcí která si umí sama držet rychlost auta a ručním plynem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 projekt
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Tak jsem se o vikendu svezl jinym defenderem bez rollcage a stanu na strese a zjisti jsem, ze se mi to opravdu dost naklani v zatackach. Otazka zni, co s tim? Zdvojit tlumice? Nebo dat do pruzin mechy? Mam tam OME podvozek se strednima pruzinama. Co vy na to?
Re: Defender 110 projekt
Moje zkušenost je, že dvojité tlumiče pomůžou, naklání se to pak méně, ale vyléčila to až instalace zesíleného vypínatelného zadního stabilizátoru v kombinace s předním stab. z DI.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Diky, mohl bych poprosit vice info? Nikdy jsem o tom neslysel.
Re: Defender 110 projekt
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender 110 projekt
Zvikni si na to. Postavil si si Defender nie cestne auto. Mam na defendri najazdene cez 900tkm a nepotreboval som to.
Jazdi jazdi a jazdi zistis kde su hranice potom to uz nebudes potrebovat.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
To vypada dobre. Zkusim to. Prosim te jakou sis bral tu silu podlozku k tomu?
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 projekt
jak píše dano – si zvykneš já jsem začínal na obyč podvozku a bez zahrady. pak jsem to zvednul a dozadu dal fakt dlouhé vysokozátěžové pružiny. na střechu těžká zahrada, stan a bedna. a v horní polovině kufru vozím klidně i tři psy (tj. cca. 3 x 70 kg). takže těžiště fakt vysoko naklání se to a je to jiné, ale jde si na to zvyknout a nemám zatim důvod něco řešit. čím víc je tam různých udělátek, tím větší pravděpodobnost, že se něco posere jediné co řeším, že když občas jedu prázdný, tak to skáče jak koza, kvůli těm pružinám na velkou zátěž. naložené je to ale super. na zdvojené tlumiče mně bylo řečeno, že spíš asi ne, že je to pak strašně tvrdé...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Defender 110 projekt
a ty tam mas zadny stabilizator ten origo?
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Ted nemam stabilizatory zadny.
Re: Defender 110 projekt
To si zvyknes .
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Defender 110 projekt
bez srandy, spravis par kilakov a len novy clenovia posadky budu mat pocit ze sa na kruhaci prevratis - je to normalne
vacsia sranda je ked po dlhsom case presadnem do mini a to nema ani pruziny
vacsia sranda je ked po dlhsom case presadnem do mini a to nema ani pruziny
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
copa ja, me to moc nevadi, ale zbytek posadky ma problem s blitim...
Re: Defender 110 projekt
Dej dozadu mechy. Muzes si nastavit tvrdost. A stabilizatory tam mas? Nebo vytvor nadrz na vodu pod ridice aspon na 50litru at tu vahu dostanes dolu
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 14963
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Tak teda nevím, 130ku mám pickup a když jsem tam naložil fůru kostek nebo písku, tak se auto začalo celkem slušně houpat, asi by to už chtělo vyměnit ty letité tlumiče. Disco2 na výlety je postavená celkem navysoko a zakázkové tlumiče a aktivní stabilizátory (ACE) beru jako velmi příjemnou věc, bez nich to sice také jezdí, ale rozhodně to není ideální. Už se mi prákrát stalo, že jsem musel volantem točit víc, než jsem předpokládal, když před mnou nečekaně vyjelo auto nebo něco podobného, tehdy dobré tlumiče a stabilizátory dost pomohly tomu, abych auto nerozbil. Není to auto na trial, kde by se honil podvozek s co největším rozsahem pružení, ale na cestování, kdy se auto musí chovat na silnici mravně. Osobně bych tak oba stabilizátory dal, pružiny dle zatížení, stejně tak tlumiče. Protože tam máš klec, tak to má těžiště posunuté kousek nahoru. Jestli jednoduché tlumiče nebo zdvojené je podle mě spíš o penězích - zdvojené tlumiče se dají použit i ty levné a budou při dobrém výběru (jeden normální jeden nastavitelný) fungovat dobře, kvalitní tlumiče (něco jako třeba FOX), jsou podstatně dražší, ale efekt je celkem vidět. Na Defa je výběr velký, na Disco2 už to tam slavné není, ale naprosto nelituju, rychlejší jízda po šotolině nebo prostě po horších cestách je úplně něco jiného.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Defender 110 projekt
Objednaval si to ako sadu alebo podla katalogu ? to je vzdy chyba ze kazdy objedna sadu a nekonzultuje sa to osobne na kazde auto.... robim to tak stale a neni problem.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Objednaval jsem to samostatne, nicmene v te dobe jsem v tom nikdy nejel, tak to byl spis odhad s tim, ze se to doladi. No a uz se to ladi...