Zdravím ,
Jsem tu nový a mel bych na vás nějaké otázky...Už nejakou dobu přemýšlím nad pořízením Land Rovera,ale nějak se nemohu rozhodnut benzin,nebo diesel? Pročítám tu různá témata a je toho tu hodně co se týče rad,otazek atd....Muzete mi prosím k tomu autu něco říci na co si dát pozor? Zda je lepší automat,nebo manuál předem děkuji za nějaké rady
PS:Jen mě prosím neukamenujte za hloupé otázky
Dotaz
Moderátor: Safraporte
- Jenda91td4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 05 bře 2019 22:51
- tel.: 737544903
- auto: F1 D2
Re: Dotaz
A co to má být za model ? A na co to chceš ?
Re: Dotaz
Ahoj, je toho hodně. Určitě tady najdeš několik vláken, kde jsou v podstatě ty samé otázky, co máš, a jsou tam i odpovědi. Já můžu popsat pouze benzín 1.8 88 kw, tu jsem měl, jezdil jsem s ním do práce do lesa.
Na to, že to auto vypadá jako silniční suv pro ženy, je v terénu s dobrým vzorkem fakt dobrý. Naopak na silnici na nějaký delší ježdění se vůbec nehodí. Je to stálá čtyřkolka a na sešlápnutí pedálu reaguje fakt líně, navíc se spotřebou jsem byl pořád nad 10 spíš nad 11 litrů a to jsem jezdil fakt s velmi lehkou nohou. Jízda ale byla pohodlná, nějaký kanály nebo vémoly jsem vůbec neřešil, podvozek to nádherně pobral.
Alfou a omegou je visko spojka na kardanu. Má určitou životnost a potom ztrácí svojí funkci, začne tuhnout a tím se začnou poškozovat komponenty okolo (ird, zadní dif a převodovka). Takže i když koupíš auto, kde bude vísko v pořádku, nevíš jak na tom jsou další části.
Další slabinou je těsnění pod hlavou a hlava samotná, s tím spojený únik oleje do chladícího okruhu.
No a do třetice abs. I tady auto trpí na několik poradních vad, které zá e nejsou nějak náročný na opravu. Špatný ale je to u aut do roku 2000 (nevím jistě, jestli ne i ještě trošku mladší), kdy řídící jednotka abs komunikuje jen se speciálníma diagnostikama (já měl hawkeye).
Co se týče koroze, bylo celkově auto držák, slabý místo je přední část prahu, kde je překrytý plastovým blatník.
Na to, že to auto vypadá jako silniční suv pro ženy, je v terénu s dobrým vzorkem fakt dobrý. Naopak na silnici na nějaký delší ježdění se vůbec nehodí. Je to stálá čtyřkolka a na sešlápnutí pedálu reaguje fakt líně, navíc se spotřebou jsem byl pořád nad 10 spíš nad 11 litrů a to jsem jezdil fakt s velmi lehkou nohou. Jízda ale byla pohodlná, nějaký kanály nebo vémoly jsem vůbec neřešil, podvozek to nádherně pobral.
Alfou a omegou je visko spojka na kardanu. Má určitou životnost a potom ztrácí svojí funkci, začne tuhnout a tím se začnou poškozovat komponenty okolo (ird, zadní dif a převodovka). Takže i když koupíš auto, kde bude vísko v pořádku, nevíš jak na tom jsou další části.
Další slabinou je těsnění pod hlavou a hlava samotná, s tím spojený únik oleje do chladícího okruhu.
No a do třetice abs. I tady auto trpí na několik poradních vad, které zá e nejsou nějak náročný na opravu. Špatný ale je to u aut do roku 2000 (nevím jistě, jestli ne i ještě trošku mladší), kdy řídící jednotka abs komunikuje jen se speciálníma diagnostikama (já měl hawkeye).
Co se týče koroze, bylo celkově auto držák, slabý místo je přední část prahu, kde je překrytý plastovým blatník.
Re: Dotaz
Tak uvažoval jsem nad Freelader v 1.8 benzínu,nebo 2litru v naftě....Občasné tahání dvouosaku a občas i do lesa....Slysel jsem,že toto auto člověk musí milovat.Jelikoz je to někdy náročné na opravy....Ale já to vidím tak,že je to spotřební věc a počítám s tím,že se něco může objevit...Jen pokud bych šel do TD,tak bych nechtěl s Filtrem pevných částic. Pokud bych pořídil tu 1.8 v benzínu,uvažoval jsem na překopání na lpgAno,či nee???..Také mi šlo o to jak je to s korozi karosérie....Pročítal jsem tu různá témata a budu v tom pokračovat dál...Děkuji vám za nějaké ty rady
Re: Dotaz
Od kud jsi, mám pro Tebe hromadu info o Free1 benzín, lépe osobně, několik stránek provedených oprav, a to nemám ještě vše co se tu dočteš. Je to pokladnička, jenom s rozdílem, že se Ti to už nikdy nevrátí takže spíš černá díra. No já mám modrou! To co se tu na fóru píše je fakt pravda a se všemi opravami co tu jsou uvedeny musíš počítat, to, jak píšeš, že je to spotřebák tak to je fráze, jediný co je fakt dobrý je to, že moc nekoroduje. Kdybys to auto měl od novoty a od novoty věděl jak se k němu chovat tak ano. Kdo hlídal km na výměnu visco, kdo měnil a kontroloval oleje-všechny, kdo s tím po silnici jezdil pod rychl. limity. Když jsem volal na inzeráty skoro nikdo nic o visco atd. Nic nevěděl a odpovědi no jezdí to jsou na prd. Nakonec mně nachytal blízký příbuzný s tím, že všechno je spravený zkontrolovaný a já vůl........, Takže za mně když bez toho auta nemůžež být tak ho kup opravdu od někoho kdo jej opečovával, ví co a jak a řešil u auta vše co musí. Zatím dost jdu spát, a Ty si to dobře rozmysli!