rezerva ve výbavě není povinnáAmon píše: 01 pro 2020 16:02 STK to urcite neprojde, protoze tomu chybi ta rezervaauto je to hezky, o tom zadna. Ale pokud nepujdou zapsat vsechny upravy, tak je pro bezny provoz nepouzitelne

Moderátor: stan
rezerva ve výbavě není povinnáAmon píše: 01 pro 2020 16:02 STK to urcite neprojde, protoze tomu chybi ta rezervaauto je to hezky, o tom zadna. Ale pokud nepujdou zapsat vsechny upravy, tak je pro bezny provoz nepouzitelne
Pak ale musis mit nejakou homologovanou sadu s lepidlem, ktery pres kompresor nazenes do pichleho kola, ne? Meli jsme to takhle na jednom aute... po me teda na STK chteli vzdycky videt rezervu
Stačí iba sada na lepenie s kompresorom,korá stojí 35eur a všetky úpravy sa zapíšu pred prihlasovaním na STK ako na Slovensku,tak aj v Čechách.Už som jedno takéto upravené auto predal do ČR a všetky úpravy mu napísali a nebol s tým žiadny problém.
Pre pochybovanie o vysokej cene úpravy som urobil zoznam investovaných doplnkov na toto konkrétne auto zo stránky www.litep4x4.cz v cene 8056eur(neboli tam v ponuke ARB uzávierky diferenciálov ktoré sú drahšie oproti tým čo ponúkajú)-ešte k tomu treba pripočítať prácu mechanikov,turbo,pneumatiky Maxiss Trepador Bias v tomto rozmere stoja 1680eur bez montáže,zapojenie elektroinštalácie,klampiarske úpravy blatníkov,prerobenie celého interiéru a profesionálne prelakovanie kompletného auta,takže bolo to určite cca 20000eur.Luboš M. píše: 01 pro 2020 11:32 A promiň za rejpání, ale pokud tam byla udělaná uprava v hodnotě 15 tis tak se trochu rozepiš co je tam za tlumiče, jaký naviják...výrobce ramen. Na fotce je vidět pouze tlumič řízení Britpart.
Uprava výkonu jak? Jiné Turbo, intercoler? Nemusíš psát že Tdi je spolehlivé a nemá elektroniku, to je známá věc.
Za mě největší palec dolů je ta rampa, navrtaná přímo do střechy![]()
![]()