můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#301 Příspěvek od merlin » 19 lis 2019 11:18

majo2982 píše: 17 lis 2019 20:05 Ja som pozeral ten termostat,a ten pdf súbor na stránke píše o teplotách toho termostatu. Sú tam aj nejaké nulovacie teploty. A neviem, či som to na rýchlo dobre prečítal,ale pracuje v teplote od 50- 150°C. Od 50°C nižšie sa resetuje. Ak som dobre čítal.
to nee,
je sepnutý a rozepíná při 50
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#302 Příspěvek od merlin » 20 srp 2020 07:50

tak jsem byl nucen vyměnit všechny čepy a táhla na přední nápravě. Tentokrát jsem dal vše Lemforder. Měnil jsem taky měchy a tlumiče.
To auto se chová úplně jinak - úžasná jízda. A pořídil jsem mu origo 20".
Zároveň jsem nechal vyměnit LPG nádrž a tak nově emise i STK. Hned se mi lehčeji spí.
Přílohy
image.gif
image.gif (2.19 KiB) Zobrazeno 4465 x
image.png
image.png (834 bajtů) Zobrazeno 4465 x
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#303 Příspěvek od merlin » 04 pro 2020 17:43

teď mám chvíli na testování autopilota,
nevím přesně co se stalo, ale parkuju tak, že dám P a ručku,

následně jdem zjistil, že ručka nebyla

ale zdá se, že autopilot u RR je docela dobrej, zabránil střetu, netrefil pergolu a má jenom ťukanec v rohu na kapotě

Je fakt, že ho asi zastavil nejdříve plot a pak ořešák, kterej stejně potřeboval prořezat ...

Nakonec nu nahoru pomohl 5t bagr od souseda.

jj, vánoce se blíží a je potřeba nějaké ty dárky pro nejbližší ...
tak si to vynutil, jenom si říkám, jak to, že mi nedal vědět na mobil, že chce někam jet? ...
IMG_0729.jpeg
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#304 Příspěvek od Rennie » 04 pro 2020 17:52

To se snad samo na Pčko nemohlo hnout? :shock:
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#305 Příspěvek od Lukasino » 04 pro 2020 17:55

Tak to je mazec :shock:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#306 Příspěvek od MadTom » 04 pro 2020 17:59

Ručka nebyla ... a že by nebylo ani to P? To už zbývá jenom doplnit vysoký a pevný obrubník, nebo tam dát klíny. Kamarád, když už potřetí spadl s autem "z parkoviště", tak si tam položil a částečně zapustil betonový pražec, ten se mu zatím přejet nepodařilo. Ale je pravda, on v tom autě vždy seděl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#307 Příspěvek od Kokesek » 04 pro 2020 18:03

Tak to je pecka! To sem jeste nevidel... ale dopadlo to vice nez dobre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#308 Příspěvek od merlin » 04 pro 2020 18:18

no taky se chystám na na něco vyvýšenýho betonovýho (už několik let - i se mi o této situaci zdálo) aby když všechno bezděky zalzhajmruju, tak aby to fungovalo i bez nebo s mým zásahem.
No zítra ho pojedu umýt a uvidím co ještě - ale plasty za ty roky stejně potřebovali vyměnit...

Po chvíli jsem po narovnání v poho nastartoval - bál jsem se, kam se všude dostal olej nebo jiné "liguid" - přeci jenom 4 hod v této poloze. Ale v tý podmáčený stráni jsem se z místa bez bagru nepohnul. - sakra taková 4x4 a zimní pneu!
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#309 Příspěvek od merlin » 05 pro 2020 11:10

tak jsem ho umyl a škody jsou -
promáčklý L rožek přední kapoty, když se v podmáčeném terénu sesunul na sloupek pergoly
promáčklý vrchní tailgate od ořešáku, který zastavoval

a zkoušel jsem klíček, ve všech polohách jde vytáhnout - asi je něco špatně
icarsoft našel
0x0092 senzor alarmu - nevím jestli to má souvislost
B1b01 klíč transpondéru ???

umí někdo poradit?
díky
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#310 Příspěvek od MadTom » 05 pro 2020 11:21

Nemá to nějak čidlo proti převrácení, které vypne mimo jiné palivovou pumpu a v případě potřeby se má manuálně "namáčknout" zpět? Bývá to popsané v návodu k obsluze,
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#311 Příspěvek od merlin » 05 pro 2020 11:27

nevím, ale dnes jsem pro jistotu jel cca 30km - teda hlavně pro pivo
a vše fungovalo, kdyby nešel benzín, asi nenastartuju, i když potom jedu na Lpg
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#312 Příspěvek od Lukasino » 05 pro 2020 11:32

Klíček jde ve všech polohách vytáhnout - myslíš ve všech polohách spínačky, nebo ve všech polohách řadící páky?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#313 Příspěvek od merlin » 05 pro 2020 11:59

Lukasino píše: 05 pro 2020 11:32 Klíček jde ve všech polohách vytáhnout - myslíš ve všech polohách spínačky, nebo ve všech polohách řadící páky?
ve všech polohách řadící páky
když běží motor a mám řadící páku v D,N nebo R - klíčkem vypnu zapalování a vytáhnu klíček
v P to chápu, že to musí jít, ale v ostatních polohách?

na manželčině RAV4 to třeba nejde a vůbec mě nenapadlo, že by u mě to šlo.

Možná to bylo příčinou, že řadící páka byla v jiné poloze než P, nezatažená ručka, klíček vypnutý a ven, a "autopilot" pozpátku směr altán. Naštěstí zamčený volant a tím jsou škody menší.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#314 Příspěvek od Lukasino » 05 pro 2020 12:12

Správná funkce by měla být, že jen v poloze P dáš klíček do krajní levé polohy a jen v krajní levé poloze má jít klíček vyndat.

Tzn. že i na R/N/D sice zhasneš motor, ale klíček by neměl jít do krajní levé polohy a tím pádem by neměl jít vyndat. Tak je otázka, jestli klíček jde do krajní levé polohy ikdyž nemá na R/N/D, nebo jestli jde vyndat i mimo tuhle polohu :wink: Je fakt, že už jsem měl auto, kde klíček šel vyndat i při nastartovaném motoru, ale to byla nějaká stará omega myslím :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#315 Příspěvek od MadTom » 05 pro 2020 13:12

Už jsem potkal vykuchanou spínací skříňku, kdy ve vlastním zámku nezbyly žádné planžety, protože se zámek kousal. Tohle byl vedlejší efekt. Druhý vedlejší efekt byl, že se dalo nastartovat třeba lžičkou. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 305
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04, D4
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#316 Příspěvek od radekd » 05 pro 2020 16:27

Je fakt, že už jsem měl auto, kde klíček šel vyndat i při nastartovaném motoru, ale to byla nějaká stará omega myslím :mrgreen:
[/quote]

Já to měl takhle u Subárka...mělo to své výhody :mrgreen:
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#317 Příspěvek od Rennie » 05 pro 2020 17:09

Tak bych řekl že je jasný proč auto odjelo. Klíček by neměl jít vyndat jinde než na P
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#318 Příspěvek od pooh » 06 pro 2020 11:13

merlin píše: 05 pro 2020 11:59 [
ve všech polohách řadící páky
když běží motor a mám řadící páku v D,N nebo R - klíčkem vypnu zapalování a vytáhnu klíček
v P to chápu, že to musí jít, ale v ostatních polohách?

na manželčině RAV4 to třeba nejde a vůbec mě nenapadlo, že by u mě to šlo.

Možná to bylo příčinou, že řadící páka byla v jiné poloze než P, nezatažená ručka, klíček vypnutý a ven, a "autopilot" pozpátku směr altán. Naštěstí zamčený volant a tím jsou škody menší.
asi to tak jak pises. v L322 uz by si nemal vytiahnut kluc hocikedy. V P38 este ano, okrem nas. s tym sa mi uz stalo tiez (hoci autopilot do P funguval uz milionkrat ) ze milion+1krat som nedal do P a nastastie este nebol som v obchode kym polovica auta uz bola na ceste.. :whew odvtedy som ochotny ist hocikedy spat a kontrolovat ci som naozaj dal do P ...
asi niekto riesil uz problem pri otoceni klucom v minulosti. vzdy hovorim, ze rieseni je vela, ale spravnych rieseni menej - takych co neprinasaju (aj ked niekedy len mozne) buduce problemy...

inac super, ze este tak dobre to skoncilo...
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#319 Příspěvek od merlin » 06 pro 2020 17:25

Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)

Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.

Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.

- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"

Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.

Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

#320 Příspěvek od merlin » 06 pro 2020 17:31

ještě jednu otázku k barvě vozidla
v 2006 se píše nová barva Buckingham Blue
mám 2005 MY 2006 a nejsem si jist - kde ve VIN najdu kód barvy?

Ptám se proto, že bych rád koupil přední kapotu a zadní vrchní tailgate. Tak ať hledám mojí barvu.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Odpovědět