Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4451
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
- VencaZE
- Příspěvky: 3570
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tak nějak jsem to myslel- zásah je vratný i když se něco nepovede.MadTom píše:Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
0,5 otáčky myšleno na hlavním šroubu obohacení? Vždycky jsem všude četl, že na ten hlavní šroub nejlépe vůbec nešahat.Kokesek píše:Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Když píšu naladit, tak myslím bez zásahu flexou.Land Jirka píše: Podle mého uplně stačí naladit ten původní origo .
Tovární nastavení je někde v půlce možného maxima...
Kdo ten Boost pin někdy viděl, tak ví o čem mluvím.
On je ten konus na čepu totiž excentrický a pootočením jde decentně naladit výkon i bez nevratných úprav.
Další zvedání výkonu už je trošku vyšší dívčí.
- Přílohy
-
- 0718111148.jpg (32.03 KiB) Zobrazeno 10213 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Robik som to uz asi na 4 autach:-)a da sa to v pohodke:-) presne viem co ako potocit aby to islo a vyrazne nezdvyhla spotreba a dymivost ako brusit nieco flexou to by som nedal radsej kupit origo kolik su 3 typy treba si to nastudovat:-) pre porovnanie seriova td5 na origo kolesach ja na 32km2 bez zmenenych prevodou a rozdiel bol pre td5 len o auto:-)
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Trochu opráším toto vlákno. Def 110,
Nedaří se mi správně nastavit čerpadlo u defa 110, automat, VNT turbo, čerpadlo po repasu s 12mm hlavou a boost ring, hmotnost 3t. Tak jak to je to do trojky to celkem funguje a skoro nekouří, ale když dám za 4, a trochu to přišlápnu, tak to začne hulit. Když uberu na kuželu aby to na 4 nekouřilo, tak už to zase na 3 a od spoda moc nefunguje. Jedinej způsob jak se mi to trochu rozumně povedlo nastavit bylo když jsem dal na kužel větší silonovej doraz, ale tím se hodně zkrátil chod a není to asi ideální řešení. Nevím jak nastavit obohacení čerpadla na VNT turbo, když max. tlak je tam skoro okamžitě už od docela nízkejch otáček. Přijde mi, že ta regulace na čerpadle by měla více kooperovat s otáčkama motoru. Co s tím?
Nedaří se mi správně nastavit čerpadlo u defa 110, automat, VNT turbo, čerpadlo po repasu s 12mm hlavou a boost ring, hmotnost 3t. Tak jak to je to do trojky to celkem funguje a skoro nekouří, ale když dám za 4, a trochu to přišlápnu, tak to začne hulit. Když uberu na kuželu aby to na 4 nekouřilo, tak už to zase na 3 a od spoda moc nefunguje. Jedinej způsob jak se mi to trochu rozumně povedlo nastavit bylo když jsem dal na kužel větší silonovej doraz, ale tím se hodně zkrátil chod a není to asi ideální řešení. Nevím jak nastavit obohacení čerpadla na VNT turbo, když max. tlak je tam skoro okamžitě už od docela nízkejch otáček. Přijde mi, že ta regulace na čerpadle by měla více kooperovat s otáčkama motoru. Co s tím?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Máš velký cooler lebo 12 hlava bez velkeho IC je podla mna dost... a este davaj pozor na EGT
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
IC double, EGT naprosto v pohodě do 650-700°C.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Boost pin ale už v čerpadle neni či? kedže tam je 12 hlava?
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Není, s tím by to hulilo asi pořád.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
kolesa a prevody ake?? dik.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Dif std., přídavka 1,41, kola 32.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
A motor je v akej kondicii podla teba? lebo s mojej skusenosti rovnake nastavenie na aute a kazde auto inak dymilo... vieš ako to myslím.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
2.8 pár tisíc v záběhu, takže by měl bejt OK.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Asi potom stým treba oslovaiť niekoho kto to už robil a myslím že ti to nastaví.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jak jsi na tom s tim prehrivanim?
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Testování přehřívání jsem zatím odložil, protože mi nepřeje počasí. Počkám až se trochu oteplí, ale nejdřív otestuju podle návodu od Madtoma visco. A na to musím pořádně zatopit v garáži.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
budes delat parkoviste v lednu dovezu vostiny
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jo jako že mi to hulí pořád ještě málo
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.