Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#361 Příspěvek od MadTom » 12 pro 2015 09:08

Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#362 Příspěvek od Kokesek » 12 pro 2015 11:53

Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#363 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2015 12:10

MadTom píše:Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Tak nějak jsem to myslel- zásah je vratný i když se něco nepovede.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#364 Příspěvek od mr-tomas » 12 pro 2015 12:15

Kokesek píše:Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
0,5 otáčky myšleno na hlavním šroubu obohacení? Vždycky jsem všude četl, že na ten hlavní šroub nejlépe vůbec nešahat.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#365 Příspěvek od Land Jirka » 12 pro 2015 18:45

Land Jirka píše: Podle mého uplně stačí naladit ten původní origo .
Když píšu naladit, tak myslím bez zásahu flexou.
Tovární nastavení je někde v půlce možného maxima...
Kdo ten Boost pin někdy viděl, tak ví o čem mluvím.

On je ten konus na čepu totiž excentrický a pootočením jde decentně naladit výkon i bez nevratných úprav.
Další zvedání výkonu už je trošku vyšší dívčí. :grin:
Přílohy
0718111148.jpg
0718111148.jpg (32.03 KiB) Zobrazeno 9772 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#366 Příspěvek od discovery1liptov » 12 pro 2015 22:38

Robik som to uz asi na 4 autach:-)a da sa to v pohodke:-) presne viem co ako potocit aby to islo a vyrazne nezdvyhla spotreba a dymivost ako brusit nieco flexou to by som nedal radsej kupit origo kolik su 3 typy treba si to nastudovat:-) pre porovnanie seriova td5 na origo kolesach ja na 32km2 bez zmenenych prevodou a rozdiel bol pre td5 len o auto:-)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#367 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 17:52

Trochu opráším toto vlákno. Def 110,
Nedaří se mi správně nastavit čerpadlo u defa 110, automat, VNT turbo, čerpadlo po repasu s 12mm hlavou a boost ring, hmotnost 3t. Tak jak to je to do trojky to celkem funguje a skoro nekouří, ale když dám za 4, a trochu to přišlápnu, tak to začne hulit. Když uberu na kuželu aby to na 4 nekouřilo, tak už to zase na 3 a od spoda moc nefunguje. Jedinej způsob jak se mi to trochu rozumně povedlo nastavit bylo když jsem dal na kužel větší silonovej doraz, ale tím se hodně zkrátil chod a není to asi ideální řešení. Nevím jak nastavit obohacení čerpadla na VNT turbo, když max. tlak je tam skoro okamžitě už od docela nízkejch otáček. Přijde mi, že ta regulace na čerpadle by měla více kooperovat s otáčkama motoru. Co s tím?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#368 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 20:07

Máš velký cooler lebo 12 hlava bez velkeho IC je podla mna dost... a este davaj pozor na EGT :ty jeden...:

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#369 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 20:22

IC double, EGT naprosto v pohodě do 650-700°C.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#370 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 20:34

Boost pin ale už v čerpadle neni či? kedže tam je 12 hlava?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#371 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 20:37

Není, s tím by to hulilo asi pořád. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#372 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:03

kolesa a prevody ake?? dik.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#373 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 21:07

Dif std., přídavka 1,41, kola 32.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#374 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:09

A motor je v akej kondicii podla teba? lebo s mojej skusenosti rovnake nastavenie na aute a kazde auto inak dymilo... vieš ako to myslím.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#375 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 21:13

2.8 pár tisíc v záběhu, takže by měl bejt OK.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#376 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:18

Asi potom stým treba oslovaiť niekoho kto to už robil a myslím že ti to nastaví.:)

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#377 Příspěvek od Michal21 » 27 pro 2020 13:01

Jak jsi na tom s tim prehrivanim?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#378 Příspěvek od mr-tomas » 27 pro 2020 16:36

Testování přehřívání jsem zatím odložil, protože mi nepřeje počasí. :grin: Počkám až se trochu oteplí, ale nejdřív otestuju podle návodu od Madtoma visco. A na to musím pořádně zatopit v garáži.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#379 Příspěvek od matooo » 27 pro 2020 16:39

budes delat parkoviste v lednu dovezu vostiny :rofl

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#380 Příspěvek od mr-tomas » 27 pro 2020 16:41

Jo jako že mi to hulí pořád ještě málo :ty jeden...:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět