Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Moderátor: Miky_CZ
Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Ahoj,tohle bude asi maličko delší čtení, tak si udělejte pohodlí..
Nedávno se mi podařilo pořídit cca takovou Diskošku, jakou jsem hledal. TD5, manuál, pružiny, prakticky bez zásahu a bez koroze. Nemá CDL, má vodníka Webasto, aktivní stabilizaci a je čipnutá. Dlouhé hagusy s příčníky a to je asi vše. Uvnitř holátko, základní výbavový stupeň. Účelem pořízení je mít u baráku auto, do kterého prakticky kdykoliv můžeme ve dvou skočit a vyrazit na víkend, případně na nějaké delší cestování. Mám mimo to jak auto na OffRoad (stejně žádné divočiny nejezdím), tak dodávku s vestavbou na běžnou turistiku. Chyběl ale nějaký kompromis, kde by bylo možné slušně přespat a přitom se nedržet asfaltu. Co když bychom chtěli třeba zajet na Island?
A teď tedy k autu. Co byste na základě svých zkušeností navrhli k předělání, doplnění, jaké úpravy a vylepšení ? Na přestavbu je čas, není to potřeba udělat za týden, ale protože bych rád začal (výměny olejů, tlumičů...), tak bych byl pro trochu systematičtější přístup. Když už bude auto zvednuté a bude se dělat na podvozku, dejme tam rovnou třeba... S tím, že to bude nějakou korunu asi stát počítám, ale nemám neomezený rozpočet a tak se budu rozmýšlet, zda např. naviják ano/ne, pokud ano, tak zda to bude drahý Warn, nebo rozumný číňan.. Asi by bylo dobré si nastavit nějaký orientační limit, tak řekněme, že se s tím budeme chtít vejít do 100 tis. Tady třeba čekám vaše tipy a doporučení, případně i nabídky na přebytky skladových a garážových zásob
Popíšu svoji představu.
Podvozek, pohon:
Auto neplánuji na žádné trialy, ale vím, že obyčejný příkop se může změnit v dobrou pastičku. Základem jsou gumy. Mám k autu jak plechové 16"disky, tak originály 18" AL. Asi bych na 16" dal nějaké AT, na 18" "běžné" zimáky pro civilní jízdy. S tím souvisí i zvýšení světlé výšky pomocí rozměru pneu, možná lift? Nechci extra vysoké auto, rád bych zachoval relativně slušné jízdní vlastnosti na běžných cestách. Je otázkou, jak s CDL. Líbil by se mi již v základu, ale bohužel, nenašel jsem. Jak moc mi bude chybět? TC sice některé situace řeší, ale také to může být past, co myslíte? Nakolik řešit zakrytování podvozku? Mám na druhém autě krytí difu a nádrže, ale podle stavu to moc ochranných zásahů nepředvedlo.
Nárazníky, rámy, naviják, světla a šnorchl:
Přední pevnostňák s navijákem, líbí se mi celkem nějaké Pl nárazníky, mohl by mít trochu oblé rohy, předpokládám přiměřenou tuhost. Viděl jsem v Brně samodomo dělaný kousek, který byl také moc povedený, mohl bych jej nechat tedy také udělat. Poctivý 5mm plech za poctivé peníze:) Naviják nevím. Za těch pár let, jsem jej použil jen ojediněle, ale vždy zachránil před větším malérem. Chápu jej jako pojistku. Na takové auto předpokládám sílu okolo 4-5t na přímo, nebo možná jen 2,5t a kladku?? Nějaké kurty a prodloužení jsou samozřejmostí. Zadní nárazník bych možná zatím nechal v sérii, myslím, že peníze můžou jít jinam. Světla doplnit, mám dobrou zkušenost s menší rampou v předu, kombinace dálka/rozptyl. Určitě musí přijít světlo dozadu, couvání je boj. Šnorchl spíš ano, stačí jedna větší voda a známý brod může vypadat úplně jinak.
Interiér, spaní, topení:
ASI vyndat zadní sedačky ve prospěch úložného prostoru, spaní cca 190 cm délka (oba jsme 180cm), slušnou matraci (problémy s páteří, nutnost). Dole umístěna kompresorovka (mám), zásoba pitné vody (20-25l), vařič. Budu přidělávat určitě zásuvky (ví někdo o USB 2-3A, která neruší rádio? Já jich mám několik a všechny v tomto směru bída), vzadu přidám nebo předělám světla na LED. Také si hraji s myšlenkou 2.AKU, která bude primárně jako nástavbová. Solar nechci (na místě se s tím moc stát nebude), čili dobíjení za jízdy - a pro naviják by se to také mohlo hodit. Bufík horkovzduch, 2kW by měly bohatě stačit, když by měla být velká kosa, tak se to dá řešit ještě jinak.
Zahrádka, ostatní:
Jak jsem psal, mám dlouhé hagusy s příčníky. Na ty bych chtěl přidělat solární ohřev vody (mám na 35l a je to super), připevnil bych tam stávající markýzu (nevím, na kterou stranu. Nechce se mi obíhat 5. dveře, ale dát ji k řidiči je divné) a to je asi všechno. 2 skládací křesla a stolek bych chtěl umístit dovnitř, v případě delší cesty (třeba ten Island) by se na střechu mohla dát rakev. Zatím jsem s Disco odjel jen asi 1000km, tak se sžívám, ale vydí mi obecně horší výhled vzad. Asi bych zkusil nějak pořešit vyhřívání zrcátek - dokoupit fólii? a na couvání nejspíš nějakou kameru.
Tak, to jsem snad popsal vše, co se mi honí hlavou. Jistě, zde na fóru jsou téměř ke všemu diskuzní vlákna, snad většinu jsem pročetl, ale mnohdy jsou to informace dost staré a poplatné době a přiznám se, že jsem se mnohdy ztrácel. Tady od vás, zkušených, bych chtěl nasbírat tipy a rady, co byste na základě své zkušenosti udělali určitě, co se osvědčilo a co třeba méně. Aby to nebylo zcela bez mantinelů, tak opět zmiňuji orientační budget 100tis s tím, že jsou k autu ještě jedna 18" litá kola, která se mohou měnit, prodat.. Práce na podvozku, motoru, převodovce bude dělat někdo, kdo tomu hoví, já si troufnu na elektro, výrobu spaní, různé pomocné konstrukce a montáže.
Pokud jste vydrželi až sem, máte mé uznání, pokud i odpovíte, máte můj dík!
Rád tady budu pokračovat v tématu tím , že budu přidávat info o aktuálním vývoji, řešení... Třeba se to někomu zase bude hodit.
Nedávno se mi podařilo pořídit cca takovou Diskošku, jakou jsem hledal. TD5, manuál, pružiny, prakticky bez zásahu a bez koroze. Nemá CDL, má vodníka Webasto, aktivní stabilizaci a je čipnutá. Dlouhé hagusy s příčníky a to je asi vše. Uvnitř holátko, základní výbavový stupeň. Účelem pořízení je mít u baráku auto, do kterého prakticky kdykoliv můžeme ve dvou skočit a vyrazit na víkend, případně na nějaké delší cestování. Mám mimo to jak auto na OffRoad (stejně žádné divočiny nejezdím), tak dodávku s vestavbou na běžnou turistiku. Chyběl ale nějaký kompromis, kde by bylo možné slušně přespat a přitom se nedržet asfaltu. Co když bychom chtěli třeba zajet na Island?
A teď tedy k autu. Co byste na základě svých zkušeností navrhli k předělání, doplnění, jaké úpravy a vylepšení ? Na přestavbu je čas, není to potřeba udělat za týden, ale protože bych rád začal (výměny olejů, tlumičů...), tak bych byl pro trochu systematičtější přístup. Když už bude auto zvednuté a bude se dělat na podvozku, dejme tam rovnou třeba... S tím, že to bude nějakou korunu asi stát počítám, ale nemám neomezený rozpočet a tak se budu rozmýšlet, zda např. naviják ano/ne, pokud ano, tak zda to bude drahý Warn, nebo rozumný číňan.. Asi by bylo dobré si nastavit nějaký orientační limit, tak řekněme, že se s tím budeme chtít vejít do 100 tis. Tady třeba čekám vaše tipy a doporučení, případně i nabídky na přebytky skladových a garážových zásob
Popíšu svoji představu.
Podvozek, pohon:
Auto neplánuji na žádné trialy, ale vím, že obyčejný příkop se může změnit v dobrou pastičku. Základem jsou gumy. Mám k autu jak plechové 16"disky, tak originály 18" AL. Asi bych na 16" dal nějaké AT, na 18" "běžné" zimáky pro civilní jízdy. S tím souvisí i zvýšení světlé výšky pomocí rozměru pneu, možná lift? Nechci extra vysoké auto, rád bych zachoval relativně slušné jízdní vlastnosti na běžných cestách. Je otázkou, jak s CDL. Líbil by se mi již v základu, ale bohužel, nenašel jsem. Jak moc mi bude chybět? TC sice některé situace řeší, ale také to může být past, co myslíte? Nakolik řešit zakrytování podvozku? Mám na druhém autě krytí difu a nádrže, ale podle stavu to moc ochranných zásahů nepředvedlo.
Nárazníky, rámy, naviják, světla a šnorchl:
Přední pevnostňák s navijákem, líbí se mi celkem nějaké Pl nárazníky, mohl by mít trochu oblé rohy, předpokládám přiměřenou tuhost. Viděl jsem v Brně samodomo dělaný kousek, který byl také moc povedený, mohl bych jej nechat tedy také udělat. Poctivý 5mm plech za poctivé peníze:) Naviják nevím. Za těch pár let, jsem jej použil jen ojediněle, ale vždy zachránil před větším malérem. Chápu jej jako pojistku. Na takové auto předpokládám sílu okolo 4-5t na přímo, nebo možná jen 2,5t a kladku?? Nějaké kurty a prodloužení jsou samozřejmostí. Zadní nárazník bych možná zatím nechal v sérii, myslím, že peníze můžou jít jinam. Světla doplnit, mám dobrou zkušenost s menší rampou v předu, kombinace dálka/rozptyl. Určitě musí přijít světlo dozadu, couvání je boj. Šnorchl spíš ano, stačí jedna větší voda a známý brod může vypadat úplně jinak.
Interiér, spaní, topení:
ASI vyndat zadní sedačky ve prospěch úložného prostoru, spaní cca 190 cm délka (oba jsme 180cm), slušnou matraci (problémy s páteří, nutnost). Dole umístěna kompresorovka (mám), zásoba pitné vody (20-25l), vařič. Budu přidělávat určitě zásuvky (ví někdo o USB 2-3A, která neruší rádio? Já jich mám několik a všechny v tomto směru bída), vzadu přidám nebo předělám světla na LED. Také si hraji s myšlenkou 2.AKU, která bude primárně jako nástavbová. Solar nechci (na místě se s tím moc stát nebude), čili dobíjení za jízdy - a pro naviják by se to také mohlo hodit. Bufík horkovzduch, 2kW by měly bohatě stačit, když by měla být velká kosa, tak se to dá řešit ještě jinak.
Zahrádka, ostatní:
Jak jsem psal, mám dlouhé hagusy s příčníky. Na ty bych chtěl přidělat solární ohřev vody (mám na 35l a je to super), připevnil bych tam stávající markýzu (nevím, na kterou stranu. Nechce se mi obíhat 5. dveře, ale dát ji k řidiči je divné) a to je asi všechno. 2 skládací křesla a stolek bych chtěl umístit dovnitř, v případě delší cesty (třeba ten Island) by se na střechu mohla dát rakev. Zatím jsem s Disco odjel jen asi 1000km, tak se sžívám, ale vydí mi obecně horší výhled vzad. Asi bych zkusil nějak pořešit vyhřívání zrcátek - dokoupit fólii? a na couvání nejspíš nějakou kameru.
Tak, to jsem snad popsal vše, co se mi honí hlavou. Jistě, zde na fóru jsou téměř ke všemu diskuzní vlákna, snad většinu jsem pročetl, ale mnohdy jsou to informace dost staré a poplatné době a přiznám se, že jsem se mnohdy ztrácel. Tady od vás, zkušených, bych chtěl nasbírat tipy a rady, co byste na základě své zkušenosti udělali určitě, co se osvědčilo a co třeba méně. Aby to nebylo zcela bez mantinelů, tak opět zmiňuji orientační budget 100tis s tím, že jsou k autu ještě jedna 18" litá kola, která se mohou měnit, prodat.. Práce na podvozku, motoru, převodovce bude dělat někdo, kdo tomu hoví, já si troufnu na elektro, výrobu spaní, různé pomocné konstrukce a montáže.
Pokud jste vydrželi až sem, máte mé uznání, pokud i odpovíte, máte můj dík!
Rád tady budu pokračovat v tématu tím , že budu přidávat info o aktuálním vývoji, řešení... Třeba se to někomu zase bude hodit.
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Uzávěrku mezinápravy bych nechal dodělat, nebo koupil jinou redukci s ní, určitě. Na TC bych moc nespoléhal. Pokud budeš dělat ten přední nárazník, tak 5 mm je potřeba jen na plotnu pod naviják, na zbytek je to zbytečná váha, stačí 3mm, ani rám není silnější. Naviják určitě aspoň 4t a k tomu stejně radši kladku. Ta 2,5t by byla slabá.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Jo, ja jsem take nakloneny uzaverce, chtel jsem primarne auto s ni, ale ne vzdy to vyjde. Je lepsi dodelat, nebo sehnat nejakou starsi uz kompletni?
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
No, teda smekám.... takový elaborát!
Jsem docela zvědavý, co tady z toho vznikne.
Pár kamarádu tady s D2 mám, většinou se známe osobně a toho svého mazla máme nastrojenýho
každý trochu jinak, tak aby Ti z toho tady nevznikl takový nějaký guláš.
btw - nebylo by špatné mít vyplněný profil....
ono pak člověk má alespoň trošku představu, s kým má tu čest....
Anonnymně se i blbě radí...
Jsem docela zvědavý, co tady z toho vznikne.
Pár kamarádu tady s D2 mám, většinou se známe osobně a toho svého mazla máme nastrojenýho
každý trochu jinak, tak aby Ti z toho tady nevznikl takový nějaký guláš.
btw - nebylo by špatné mít vyplněný profil....
ono pak člověk má alespoň trošku představu, s kým má tu čest....
Anonnymně se i blbě radí...
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Tak já bych doporučil tohle vlákno: viewtopic.php?f=30&t=24715
Tam najdeš mrak inspirace
Ad vyhřívání zrcátek - to má snad každá D2, ne? Na jednom vypínači spolu se zadním oknem.
Ad USB, já nakonec pořídl tenhle kit:
https://fourby.co.uk/epages/950004277.s ... ts/D2Clock
Není to z nejlevnějších, ale spokojenost největší a rušení rádia nepozoruju.
Tam najdeš mrak inspirace
Ad vyhřívání zrcátek - to má snad každá D2, ne? Na jednom vypínači spolu se zadním oknem.
Ad USB, já nakonec pořídl tenhle kit:
https://fourby.co.uk/epages/950004277.s ... ts/D2Clock
Není to z nejlevnějších, ale spokojenost největší a rušení rádia nepozoruju.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Pojďme společně přestavět TD5 na expediční
Podruhý už ne, díky
Já si s ní hrál asi 7 let stiinek už ti poslal vlákno o odpověď dříve.
Rozhodně držím palce. Máš ji pěknou, stříbrnou Dle mého je to skvělé auto na přestavbu i cestování
Ad CDL - pokud to myslíš trochu vážně s terénem, budeš ji potřebovat - TC funguje dobře, ale často odejde nějaké čidlo, když se ti to nejméně hodí = 3 amigos.
Ad budget - k tomu se nevyjadřuji, můj ho přelezl asi několikrát, ale dnes jsou úplně jiné možnosti - když jsi chtěl před 10-12 lety bufík, byl tu vesměs jen Eber nebo Webasto za 30 tis. apod., dnes seženeš za trojku čínu nebo za 10 skvěle funkční Planar. A takhle je to u mnohem více věcí. Krom toho D2 je již staré auto (myslím jenom v dobrém) a díly jsou za parádní ceny.
Pár foto pro inspiraci, které jsem v rychlosti našel.
Ať se dílo vydaří.
Zdar benjamin
PS: Ono je to stejně ve výsledku celé o tom se hlavně sbalit a někam odjet. D2 by to zvládla i tak jak je, případně s minimálními úpravami. Ale to je zase všechno jiná pohádka...a o čem bychom se tu bavili
Podruhý už ne, díky
Já si s ní hrál asi 7 let stiinek už ti poslal vlákno o odpověď dříve.
Rozhodně držím palce. Máš ji pěknou, stříbrnou Dle mého je to skvělé auto na přestavbu i cestování
Ad CDL - pokud to myslíš trochu vážně s terénem, budeš ji potřebovat - TC funguje dobře, ale často odejde nějaké čidlo, když se ti to nejméně hodí = 3 amigos.
Ad budget - k tomu se nevyjadřuji, můj ho přelezl asi několikrát, ale dnes jsou úplně jiné možnosti - když jsi chtěl před 10-12 lety bufík, byl tu vesměs jen Eber nebo Webasto za 30 tis. apod., dnes seženeš za trojku čínu nebo za 10 skvěle funkční Planar. A takhle je to u mnohem více věcí. Krom toho D2 je již staré auto (myslím jenom v dobrém) a díly jsou za parádní ceny.
Pár foto pro inspiraci, které jsem v rychlosti našel.
Ať se dílo vydaří.
Zdar benjamin
PS: Ono je to stejně ve výsledku celé o tom se hlavně sbalit a někam odjet. D2 by to zvládla i tak jak je, případně s minimálními úpravami. Ale to je zase všechno jiná pohádka...a o čem bychom se tu bavili
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Ten pribeh jsem samozrejme cetl, dle meho jedno z nejprinosnejsich vlaken (pokud jde o prestavbu). Ze to bude polykat prachy je mi jasny, uz nejaky patek to vidim na jinych povozech, co provozuji. Tady chci “vychytrale” nasbirat zkusenosti, ktere jsou jinak draze placeny mnoha omyly
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
No dodělej cdl, postav spaní. jezdi. Na cestách pochopíš co v autě chceš a jak budeš jezdit.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
OK, reakcí je pár, ale CDL tedy bude. S pomocníky typu TC zkušenosti nemám, doposud jsem v terénu jezdil s "klasikou", nevím, co vše to dokáže - proto jsem se ptal. Můj problém je v tom, že doposud jsem provozoval dvě hobby auta - jedno jezdí v terénu, druhé, spací, na silnici. Mám představy a zkušenosti, co jedno, nebo druhé obnáší, ale jak to nejlépe zkombinovat? Navíc se přidává neznalost D2 - zkusil jsem křížení, není to zlé, zkusil jsem stoupání a sjezdy - dá se to kontrolovat, zvládne asi i relativně svižný asfaltový přesun. Kde ale seriovka naráží na první limity? V terénu to budou asi gumy, pak absence uzávěrky v kombinaci s křížením?
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Vyhřívání jsem dle VINcode nenašel, ani mi v dešti při zapnutém výhřevu z.okna zrcátka neosychala. Ale zkusím to prověřit.stiinek píše: ↑06 led 2021 19:36
Ad vyhřívání zrcátek - to má snad každá D2, ne? Na jednom vypínači spolu se zadním oknem.
Ad USB, já nakonec pořídl tenhle kit:
https://fourby.co.uk/epages/950004277.s ... ts/D2Clock
Není to z nejlevnějších, ale spokojenost největší a rušení rádia nepozoruju.
Ten USB kit je zajímavý, připojoval se někam na stávající kabeláž?
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
markíza....
U nás sa všetko odohráva vzadu a tým že sú zadné dvere pravé si neviem predstaviť markízu vpravo. Skôr som mal potrebu zakryť zadnú časť nad kufrom.
U nás sa všetko odohráva vzadu a tým že sú zadné dvere pravé si neviem predstaviť markízu vpravo. Skôr som mal potrebu zakryť zadnú časť nad kufrom.
Nie každý kto blúdi, je stratený...
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
To je právě i má zkušenost. U dodávky to mám nad šoupačkami a 5.dveře jsou vyklopené vzhůru.
docela se mí libila tahle: https://www.toomich.cz/roof-lodge-evolu ... -vejirova/ , u té Tvé nejsou třeba žádné podpěry?
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Mám aj nohy , sú schované v ramenách.
Nie každý kto blúdi, je stratený...
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
No 100 litru není kdo ví co na stavbu auta. Šel bych v těchto krocích.Bloud píše: ↑06 led 2021 20:57 OK, reakcí je pár, ale CDL tedy bude. S pomocníky typu TC zkušenosti nemám, doposud jsem v terénu jezdil s "klasikou", nevím, co vše to dokáže - proto jsem se ptal. Můj problém je v tom, že doposud jsem provozoval dvě hobby auta - jedno jezdí v terénu, druhé, spací, na silnici. Mám představy a zkušenosti, co jedno, nebo druhé obnáší, ale jak to nejlépe zkombinovat? Navíc se přidává neznalost D2 - zkusil jsem křížení, není to zlé, zkusil jsem stoupání a sjezdy - dá se to kontrolovat, zvládne asi i relativně svižný asfaltový přesun. Kde ale seriovka naráží na první limity? V terénu to budou asi gumy, pak absence uzávěrky v kombinaci s křížením?
1. uzávěra
2. gumy bud AT/MT buď 245/75 se sériovým podvozkem nebo 235/85 nebo 265/75 s 2” liftem. Když máš 18” lze nakoupit podobné gumy i pro tyto disky.
3.Spaní a další cajky pro kemping
No a 100 litrů máš pryč ani nevíš jak.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
OK, uzavera je tedy jasna, zbyva otazka, zda predelat, nebo vymenit. Ma nekdo nejakou nabidku?habakuk píše: ↑06 led 2021 21:28 No 100 litru není kdo ví co na stavbu auta. Šel bych v těchto krocích.
1. uzávěra
2. gumy bud AT/MT buď 245/75 se sériovým podvozkem nebo 235/85 nebo 265/75 s 2” liftem. Kdyz máš 18” lze nakoupit podobné gumy i pro tyto disky.
3.Spaní a další cajky pro kemping
No a 100 litrů máš pryč ani nevíš jak.
Gumy jso pro me neznamou. Hlavne rozmery. Pokud dam lift, zvednu pak pomoci vetsich kol dif cca o nejake 2 cm, to mi prijde celkem fajn. 235/85 se mi zda pouzitelne. Asi bych chtel zustat u tech 16”.
Investice do spani asi nebude tak hrozna, to bude par korun a prace, to neresim. Veci na kempovani a dalsi cajky uz mam, tim ten budget moc nezatizim. Ale i tak to neni zadny luxus, jenze se musim krotit. Jak se znam, zase vymyslim nejakou bejkarnu a zahucim do toho
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
"" Kde ale seriovka naráží na první limity? V terénu to budou asi gumy, pak absence uzávěrky v kombinaci s křížením?""
Tam kde se ten její nešťastný přední plastový nárazník poprvé dotkne protisvahu .
V.
Tam kde se ten její nešťastný přední plastový nárazník poprvé dotkne protisvahu .
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Je to samo domo... Nemám ani strešné okná ani hagusy . Drží to na zahrádke, tiež samo domo...
Nie každý kto blúdi, je stratený...
-
- Příspěvky: 14953
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Přesně jak už tu zaznělo, největší limit v terénu je spodek originál plastového nárazníku. Druhej potom případné silniční gumy, a to jak vzorkem, tak odolností proti průrazu.
A hlavně jezdit....
A hlavně jezdit....
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Pojďme společně přestavět TD5 na expediční - rady zkušených
Naraznik jsem si ani neuvedomil, a) na off aute takovou blbost skoro nemam, b) pujde pryc a bude pevnostnak. Vzadu jsem koukal, ze to snad problem nebude, to spis ten pluh co patri k taznemu a vyfuk- ten muze pri nejakem blbem zacouvani zarvat.