Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Konecne som sa po rokoch dopracoval namontovat do systemu manometer. Mal som ho kupeny uz roky, ale chybala vola
Kompresor mi vypina pri cca 9.5 - 10 atm.
Plne vypusteny vzdusnik dofuka za cca 8 minut.
Kompresor mi vypina pri cca 9.5 - 10 atm.
Plne vypusteny vzdusnik dofuka za cca 8 minut.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Mal niekto taky problem ze ked je vonku vlhko tak sa mu rozsvietia kontrolky vysky. Bez obmedzenia na 55km/h. Viete kde moze byt pes zakopany
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07 led 2019 10:59
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
já jsem nedávno řešil podobný problém. Jiný kompresor bohužel nebyl po ruce a tak jsem i s obavou na to vzal tuto https://www.crussis.cz/kategorie/hustilky pumpičku co mám na svoje kolo a kupodivu to vydržela. Ale jasně, pořádný kompresor je pořádný kompresor
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Ahoj. Mam taky mensi problem z mojim vzduchovym podvozkom. Prava zadna strana mi pomalicky pada k zemi. ostatne mechy sa tomu prisposobuju. ked auto nastartujem po 2 az 3 dnoch trva mu to dost dlho pokym sa zdvyhne. Potom to je OK vsetko funguje. Diagnostika hlasi len VEHICLE HAS MOVED. ziadna ina chyba. mechy som striekal saponatom nic nefuci (su vymenene aj zadne cisla). hadicky na vstupe do mechu tiez nefucia. taktiez ani predok. Kontroloval som vsetky 4. Na vstupe do rozvadzaca vzducu to tiez nefuci. Tak sa chcem opytat co dalej skontrolovat? Diky
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Ahoj, ventilovy blok a kompresor.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Ako to viem skontrolovat?
- Kokesek
- Příspěvky: 4451
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Vymontovat. Blok das na budiky a vyzkousis podle grafu funkce. A kompresor zmeris na stole tlak a objem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Moze byt aj tu chyba? Je to senzor tlaku. Ked mi to sfuklo stale si auto myslelo ze je v nornalnej polohe. Este sa mi aj nejak rychlo vybijala baterka. Neni nova ale ani stara.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
.
Naposledy upravil(a) uhlic dne 14 led 2021 09:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Okolo gumiciek je sedy povlak neviem od coho. A kovova tycka solenoidu je zaprasena.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Prvy solenoid zo samotnym stekrom s modrym kablikom je v takomto stave.
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Vybajnie baterie s tlakovym spinacom suvisiet nebude. Vadny tlakovy spinac, ale sposobi, ze kompresor pojde stale, resp. kym sa neprehreje, nevypne ho timeout jednotky a pod..inymi slovami, rychlo sa opotrebuje, nebude uz schopny vyvinut potrebny tlak a je to zaciatok konca. Vlastne skor posledna kapitola.
Okolo gumiciek prudi vzduch. Ak su zaprasene, tak Ti velmi nefiltruje filter.
Co znamena prvy solenoid? Ak je to vyfukovy ventil, tak cez ten sa vyfukuje aj vysusac, aby sa zbavil nahromadenej vlhkosti. To biele mi pride ako na prach rozpadnuty absorbent.
Okolo gumiciek prudi vzduch. Ak su zaprasene, tak Ti velmi nefiltruje filter.
Co znamena prvy solenoid? Ak je to vyfukovy ventil, tak cez ten sa vyfukuje aj vysusac, aby sa zbavil nahromadenej vlhkosti. To biele mi pride ako na prach rozpadnuty absorbent.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Je to pretesnene nahodene ale nenafukne sa chyba mu zrejme tlak resp. Zadok sa aj nafukne ale predok nie. Tajze to vidim na kompresor.
- Kokesek
- Příspěvky: 4451
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
A hlavne jeste zkontroluj hlavni ventil. Takovou membranu jestli neni praskla.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Na ventilovom bloku? S takou strunkou? Tu som menil stara bola uz zo spodu nacata.
- Kokesek
- Příspěvky: 4451
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Tak by to melo tedka fungovat jak das dobry kompresor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Malo by. Auto uz sa nevyfukuje. A kompresor som rozobral no necudujem sa ze nesiel
Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5
Tak kompresor som zalozil ale auto sa nenafuklo. Po nastartovani auta sa kompresor vobec nespusti pricom kontrolky blikaju ako keby sa nafukoval. ( svieti kontrolka vystupovania a blika kontrolka normalnej vysky). Diagnostika nic neukazuje. Cez diagnostiku kompresor viem spustit, aj dofukovat a zfukovat jednotlive mechy rucne. Nechal som kompresor dlhsie bezat co asi natlacilo nadobu vzduchom. po nastartovani auta sa zdvihol zadok. Po spusteni na vystrupnu polohu sa uz nezdvihol PRETOZE ASI spotrobeval vsetkok vzduch.
Zaver vsetko by chcelo ist ale kompresor sa nechce spustit. Preco? to je otazka.
Zaver vsetko by chcelo ist ale kompresor sa nechce spustit. Preco? to je otazka.