Ty ventily jsou to nejzásadnější problém. A jako druhé ladění LPG. Kluci, co tu montují LPG mluvili o nějak jiném průběhu změny kompresního poměru, než má běžné turbo... A tím opět k ty ventily. Buď to dobře funguje pokud auto jede a kompresor valí a trpí když ne, nebo to naladí naopak a trpí to naopak.
TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Chlapi ještě pro zajímavost co motor 4,4 tdv8 nafta?
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Velmi dobře, co vím, tak netrpí na žádné bolístky, jen spotřební věci typu vstřiky, turba, domeček s termostatem, ... A spojení s 8q převodovkou je taky fajn. Za mě nejlepší volba v L322, ale pěkný kus je stále přes 500t Kč
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Tak mám doma TD6
4.2 kompresor nešel sehnat dobrej kus. Takže budeme se koukat a když něco bude vymeníme.
Nicméně první věc co řeším auto dost hulí. Jediny co mě nápadá je turbo. Nebo? Btw. Starej 5válcovej sprinter nám taky hulí už asi 150tis. Km
4.2 kompresor nešel sehnat dobrej kus. Takže budeme se koukat a když něco bude vymeníme.
Nicméně první věc co řeším auto dost hulí. Jediny co mě nápadá je turbo. Nebo? Btw. Starej 5válcovej sprinter nám taky hulí už asi 150tis. Km
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Gratulace, pochlub se
Ten kouř těžko radit takhle na dálku, klidně to může být netěsnost v sání atd
Ten kouř těžko radit takhle na dálku, klidně to může být netěsnost v sání atd
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Jsem přesvědčený že se musí vyměnit turbo, podle toho smradu. Je to stejný jako když bylo špatný u octavia RS, tak se hned zeptám... budu hledat po internetu nějaký návod jak vyměnit turbo ale mate nějaký hezky video popřípadě foto návod? P
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Vypadá moc pěkně, krásná barva!
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Každopádně Děkuji všem kteří mi tu pomohli
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Tak auto umřelo
Tak tak se dobelhalo do servisu...
tak to vypadá že netlačí turbo a závada bude někde u podtlaku, ale těch možností je víc.
Začalo to super cca 800km a hned do servisu
dáme to do kupy a budem jezdit už si mě získal rover
Tak tak se dobelhalo do servisu...
tak to vypadá že netlačí turbo a závada bude někde u podtlaku, ale těch možností je víc.
Začalo to super cca 800km a hned do servisu
dáme to do kupy a budem jezdit už si mě získal rover
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Měto taky kdysi začala TD6 hulit a málo to jelo... Byla prasklá hadička podtlaku ovl. turba. Oprava cca za 15,- kč...
- libovka
- Příspěvky: 1992
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
A je to 153kw se 6kvaltovou převodovkou?
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
To podle mě neexistuje
Tak vítej do klubu To si zvykneš, je to jak rozverná ženská, prostě to stojí za to
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Tak dneska mi volali.
Vyměnily veškeré hadicky ohledně podtlaku atp.
Regulátor turba
=začalo jet a přestalo hulit
Dal termostat, olej a filtry.
Samozrejme v bazaru tvrdily ze ho měnily ale když jsem vyndal měrku tak to tak opravdu nevypadalo, ze servisu mi řekly ze servis je přejety o 6tis. A olej novej určitě nebyl.... lháři lháři bazarníci.
Vyměnily veškeré hadicky ohledně podtlaku atp.
Regulátor turba
=začalo jet a přestalo hulit
Dal termostat, olej a filtry.
Samozrejme v bazaru tvrdily ze ho měnily ale když jsem vyndal měrku tak to tak opravdu nevypadalo, ze servisu mi řekly ze servis je přejety o 6tis. A olej novej určitě nebyl.... lháři lháři bazarníci.
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
A není tajný kde jsi to koupil?
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Nechci zakládat nové téma, tak sem jenom hodím rychlodotaz - jak je to u TDV8 4,4l s rozvodama ? 170 tis jako u TDV6 ?
díky
díky
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: TD6-4,4V8-TDV8 Vogue
Řetěz, takže spíš podle potřeby, nemá to žádný papírový interval
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322