Prodám svého Range Rovera, kterého mám od roku 2010.
Je to krásný kousek, do kterého jsem nainvestoval fakt hodně peněz (určitě přes 200kkč jen na servise). Jede pěkně, řadí pěkně, zvedá se pěkně. Nevybydlený, zachovalý, sem tam nějaký lehký šrám, v terénu téměř nejetý.
Loni komplet nové brzdy Brembo, zánovní originál zadní měchy. Mám ho od 2010 (asi 128kkm, nyní 192kkm).
Je to novější model (bosch), vyrobený 1999, do provozu 2000. 4,6HSE LPG (Landi Renzo, nedávno jsem dával novou nádrž). STK do 05/2022.
Aktuální problém je, že nejdou otevřít dveře u řidiče (vypadá to na něco ulomeného v zámku nebo vypadlé táhlo v zámku.
Další problém je, že trochu tlakuje do vody. (já to řeším tak, že vždycky po zahřátí povolím víčko nádržky chl. kapaliny, tlak snížím a pak při další jízdě už se to nenatlakuje).
Vzhledem k uvedenému za něj chci nižší cenu, férovou pro obě strany, řekněme 70k CZK.
SMAZAT Pěkný RR P38 4,6 HSE
Moderátor: stan
SMAZAT Pěkný RR P38 4,6 HSE
Naposledy upravil(a) CLu dne 12 bře 2022 16:06, celkem upraveno 1 x.
Re: P: Pěkný RR P38 4,6 HSE
Tohle jsem sepsal v roce 2014. (pro lepší představu, pak už jsem to nepsal)
160kW (217k), benzín + LPG (od 2008), nové v Itálii (Padova), do provozu 3.1.2000, poté dovoz do ČR, první majitel v ČR (od 128.000 km, 05/2010), najeto 156.500 km (24.6.2014), automatická převodovka, udržované, servisované. Plní EURO 2, poplatek uhrazen.
Provedeno
repas kompresoru EAS (2013), přetěsnění ventilového bloku EAS, vzduchový podvozek plně funkční
tažné zařízení 3,5t, instalováno nové v (03/2011) (táhlo vlek dvakrát sto kilometrů)
nové přední měchy (2010)
nově čalouněný strop (2010)
nový originál kožený volant (2013)
nový zámek kufru (2014)
nové tlačítko otevírání kufru (2014)
nové originál nerez katalyzátory (2013)
nový středový tlumič výfuku (2014)
nová napínací kladka V8 (2013)
nový přijímač dálkového ovládání (2010), vyřešen problém s vybíjením akumulátoru
nový akumulátor (11/2012)
nové servopohony topení (2011)
nový předfiltr sání vzduchu do kabiny (2013)
LPG LANDI (instalováno 2008) seřízeno a skvěle funkční (průměrná spotřeba kolem 20L/100km)
ochrana předních i zadních světel (2010)
nové zapalovací kabely a svíčky (2012 a 2015)
nové brzdové destičky (2010)
vyměněny všechny provozní náplně (2010)
nová brzdová kapalina (2013)
kompletní servis klimatizace, chladivo, barvivo (2013)
nový řemen alternátoru (2010)
nová vačková hřídel (2012)
nová spojovací tyč řízení (2010)
nový ABS senzor, levý zadní (2010)
nová řídící jednotka ABS (2010)
držák na iPhone 6 plus včetně nabíječky (bez kabelu)
jede skvěle, řadí skvěle
Výbava:
centrální dálkové zamykání (2+1 klíče), imobilizér, palubní počítač, ABS, ESP, 4x airbag, posilovač řízení, el. okna (všechna), střešní okno, zatmavená skla (propustnost 5%), dvouzónová automatická klimatizace (nově naplněná 05/2013), vyhřívané čelní sklo (nové 2011), vyhřívaná, el. ovládaná zpětná zrcátka, vyhřívaná sedadla (vpředu), interiér v kůži, tempomat, rádio, přehrávač CD, měnič na 6 CD v kufru, litá kola 16“ (zimní pneu BF Goodrich zánovní), plnohodnotné rezervní kolo
Jiné informace:
k vozu veškerá orig. dokumentace jako k novému vč. servisní knížky a návodu (v italštině, mám i česky v PDF)
kód na autorádio, EKA kód
palubní počítač v angličtině
prasklý zadní nárazník (opraveno)
velmi málo prasklý přední nárazník (v rohu u pravého světla)
místy poškrábaný lak, trochu prohnuté plechy (levá strana)
drobná koroze blatníku za pravým zadním kolem
drobný únik chladicí kapaliny pod levou hlavou válců, vyřešeno, přetěsněny obě hlavy (2014)
zatékání kondenzátu z klimatizace do interiéru (prostor nohou řidiče), vyřešeno
nefunkční tempomat
nefunkční vyhřívání sedadel
nefunkční některé žárovky podsvícení přístrojové desky, většina vyřešeno
160kW (217k), benzín + LPG (od 2008), nové v Itálii (Padova), do provozu 3.1.2000, poté dovoz do ČR, první majitel v ČR (od 128.000 km, 05/2010), najeto 156.500 km (24.6.2014), automatická převodovka, udržované, servisované. Plní EURO 2, poplatek uhrazen.
Provedeno
repas kompresoru EAS (2013), přetěsnění ventilového bloku EAS, vzduchový podvozek plně funkční
tažné zařízení 3,5t, instalováno nové v (03/2011) (táhlo vlek dvakrát sto kilometrů)
nové přední měchy (2010)
nově čalouněný strop (2010)
nový originál kožený volant (2013)
nový zámek kufru (2014)
nové tlačítko otevírání kufru (2014)
nové originál nerez katalyzátory (2013)
nový středový tlumič výfuku (2014)
nová napínací kladka V8 (2013)
nový přijímač dálkového ovládání (2010), vyřešen problém s vybíjením akumulátoru
nový akumulátor (11/2012)
nové servopohony topení (2011)
nový předfiltr sání vzduchu do kabiny (2013)
LPG LANDI (instalováno 2008) seřízeno a skvěle funkční (průměrná spotřeba kolem 20L/100km)
ochrana předních i zadních světel (2010)
nové zapalovací kabely a svíčky (2012 a 2015)
nové brzdové destičky (2010)
vyměněny všechny provozní náplně (2010)
nová brzdová kapalina (2013)
kompletní servis klimatizace, chladivo, barvivo (2013)
nový řemen alternátoru (2010)
nová vačková hřídel (2012)
nová spojovací tyč řízení (2010)
nový ABS senzor, levý zadní (2010)
nová řídící jednotka ABS (2010)
držák na iPhone 6 plus včetně nabíječky (bez kabelu)
jede skvěle, řadí skvěle
Výbava:
centrální dálkové zamykání (2+1 klíče), imobilizér, palubní počítač, ABS, ESP, 4x airbag, posilovač řízení, el. okna (všechna), střešní okno, zatmavená skla (propustnost 5%), dvouzónová automatická klimatizace (nově naplněná 05/2013), vyhřívané čelní sklo (nové 2011), vyhřívaná, el. ovládaná zpětná zrcátka, vyhřívaná sedadla (vpředu), interiér v kůži, tempomat, rádio, přehrávač CD, měnič na 6 CD v kufru, litá kola 16“ (zimní pneu BF Goodrich zánovní), plnohodnotné rezervní kolo
Jiné informace:
k vozu veškerá orig. dokumentace jako k novému vč. servisní knížky a návodu (v italštině, mám i česky v PDF)
kód na autorádio, EKA kód
palubní počítač v angličtině
prasklý zadní nárazník (opraveno)
velmi málo prasklý přední nárazník (v rohu u pravého světla)
místy poškrábaný lak, trochu prohnuté plechy (levá strana)
drobná koroze blatníku za pravým zadním kolem
drobný únik chladicí kapaliny pod levou hlavou válců, vyřešeno, přetěsněny obě hlavy (2014)
zatékání kondenzátu z klimatizace do interiéru (prostor nohou řidiče), vyřešeno
nefunkční tempomat
nefunkční vyhřívání sedadel
nefunkční některé žárovky podsvícení přístrojové desky, většina vyřešeno
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: P: Pěkný RR P38 4,6 HSE
ahoj,
krasavec!
nejaké foto interiéru? jak je na tom spodek?
děkuji..
krasavec!
nejaké foto interiéru? jak je na tom spodek?
děkuji..
Tomm1
LC 150
LC 150
Re: P: Pěkný RR P38 4,6 HSE
Spodek je na tom na ty roky myslím velmi dobře. Jen povrchová koroze, nevím o ničem zásadním.
Re: P: Pěkný RR P38 4,6 HSE
Prodáno. Děkuji fóru za prostor.
Ještě tu mám ty kola z první fotky a nové neorigo zadní tlumiče výfuku.
Ještě tu mám ty kola z první fotky a nové neorigo zadní tlumiče výfuku.