Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Palivos
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2022 08:11

Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#1 Příspěvek od Palivos » 11 kvě 2022 21:05

Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#2 Příspěvek od Lukasino » 11 kvě 2022 21:10

Jezdit stylem cesta je cíl? Určitě tam vede i nějaká polňačka, která bude delší a horší cestou :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#3 Příspěvek od Mirko » 11 kvě 2022 21:23

Asi to má každý jinak, ale když jsem to měl 5 minut autem do práce, tak jsem jezdíval na kole nebo šel pěšky... Dost to prodloužilo životnost mého motoru...

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#4 Příspěvek od komin » 12 kvě 2022 07:52

Nechat auto na firme a chodit domov pesi, bike, alebo elektricka kolobezka, ak ti netreba vozit deti do skoly tak na 5min nema vyznam startovat ziadny motor
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#5 Příspěvek od Lukasino » 12 kvě 2022 13:27

Podle mě to ten motor bez problému snese, když ho prostě jednou za čas protáhneš. 5km není moc, ale ani málo, kolikrát jede člověk s autem na nákup, do školky, atd. a je to podstatně blíž.

Ideální to není, ale auto má sloužit Tobě a ne Ty jemu :yes
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#6 Příspěvek od Kokesek » 13 kvě 2022 00:42

Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05 Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#7 Příspěvek od Lukasino » 13 kvě 2022 11:42

Kokesek píše: 13 kvě 2022 00:42
Palivos píše: 11 kvě 2022 21:05 Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.

Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit? :Sorry:
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Dá se tomu části problémům předejít tím, že si koupí verzi bez DPF a EGRy zaslepí...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#8 Příspěvek od Kokesek » 13 kvě 2022 11:55

je to řešení, ale smrad z výfuku se dost znásobí. A vzhledem k aktivite techniků na emisích jsem dneska dost opatrný něco ladit na emisním systému. Spíše se snažím aby věci dělali co mají. A dále taky když vozíš děti v autě a stojíš na volnoběh tak to je neskutečný smrad bez egr a DPF. Jsem proti tomu aby auta nadměrně kouřila a smrděla. Vetšinou to vede akorát k situaci že jdu někoho předjet jako idiot jenom proto abych to nemusel čuchat. Né proto abych byl první jak si někteří mylně vykládají....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Palivos
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2022 08:11

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#9 Příspěvek od Palivos » 13 kvě 2022 11:59

Tak pestrá paleta názorů, až se z toho těžko dělá nějaký kompromis. Ale super názory, díky za ně. :beer

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8

#10 Příspěvek od Lukasino » 13 kvě 2022 12:06

To že 3.6 bez DPF smrdí a má takový až štiplavý zápach souhlasím, ale to je prostě vlastnost. A pokud se dělala oficiální verze bez DPF, tak v tom takový problém nevidím... Druhá věc je vyndavat DPF z auta kde být má a bylo s tím počítané, to je samozřejmě něco jiného.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět