Prodáno, smazat prosím
Moderátor: stan
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Prodáno, smazat prosím
Prodám land Rover Range Rover P38a, MY 1999, 2,5l 6-ti válec BMW. Chip od Kokeška, immo off, EGR pryč. Nalítáno skutečných 348tis. Celkem pěkný, nevybydlený a udržovavný interiér. Stropnice bez látky - nabarvená. Auto mám 7let, jsem třetí majitel. Původně servis Kosoř. VIF leju do každý nádrže. Oleje, filtry, mazání kardanů co rok nebo 10000km. Na autě 255/65 r16 AT Toyo Open County s obstojným vzorkem. STK do 08/2023. Neježděno v extrémním terénu. Když už terén tak polňačky a lesní cesty, pro radost. Většinu své existence v garáži nebo pod přístavkem. Rám zdravý, podvozek místy povrchově orezlý. VIN plně čitelný, zapatlaný vazelínou.
Výbava:
•Vyhřívané přední a zadní okno, zrcátka a trysky ostřikovačů - funkční.
•Sedačky černá kůže, v elektrice (včetně bederního poštáře), vyhřívání nefunkční.
•Klima nefunkční.
•Tempomat.
•Stálá 4x4.
•Tažné na 3,5t.
•Automatická převodovka (4°), redukce, sportovní režim.
•Podvozek na pružinách +25mm lift.
Nedostatky:
•Hřeje se motor - hadice tvrdý, ale nevaří. Do táhlého kopce teplota stoupá a musí se s tím obezřetně. Ve 2018 se dělala repase hlavy (prasklá na pátém válci), nové těsnění, šrouby. Ale nepomhlo to, asi blbě uděláno, nevím. Chlazení jsem čistil asi 3x. Nové origo víčko expanzky. Nicméně jsem takto už najezdil hromadu kilometrů a nikdy neuvařil. Takže se s tím jezdit dá, ale má to své limity a nekomfort. Chladivo nemizí, olej čistý. Citlivým testem plynu v kapalině (Kokešek, podzim 2021) zjištěna drobná netěsnost. Dotažená hlava, ale projev je stejný.
•Svítí ABS a TC - nebude to čidlo, ty jsou nový. Tipoval bych to na homokloub nebo poloosu. V plným rejdu tam občas lupne.
•Při vyšších rychlostech vibrace od přední nápravy - asi souvisí s předchozím bodem.
•Střešní okno se zaseklo v poloze "napůl otevřeno". Zalepeno tejpou a neteče tam.
•Začíná být vytahaný řetěz v přídavce, ale pokud se jede s citem, tak o tom ani nevíte. Nejvíc je to cítit mezi 1 a 2.
•Kosmetika - škrábance od větví, místy důlky od krup a místy se loupe barva - viz foto.
Co se dělalo v poslední době:
•někdy Q1/2019 origo visko vrtule.
•léto 2019 výměna automatu s najezdem cca 220tiskm, takže teď má tak cca 240tis km. Olej a filtr převodovky. Přední kardan.
•září 2019 - přední náprava - všemožný čepy (Lemförder), silent bloky (origo), tlumič řízení (Terrafirma), jeden náboj.
•podzim 2019 - turbo po repasi (teď má najeto asi 20000km).
•září 2021 - nový vodní chladič, čištění chladícího okruhu. Skoro celý výfuk.
•listopad 2021 - oprava topení a ventilace - větráky, motorky, reduktory. Čidla ABS.
•prosinec 2021 - komplet nový žhaviče a baterka
... za těch sedm let toho bylo dost uděláno, na vše si nevzpomenu.
K autu navíc:
•5x 255/55 r18 Mondial se sjetýma Good Yearama
•5x Plechy 16', které jsem zamýšlel renovovat pro zimní obutí.
•nějaký náradní díly - chladič a termostaty na pokusy, přídavka, řízení s ohlou tyčí, přední origo náboje (ale jsou dost orezlý), zánovní vodní pumpa SKF, čidlo teploty vody, viskovrtule na pokusy... etc.
Cena 65000,- vzhledem k již provedeným investicím a investicím, které bude třeba udělat.
nebo 80000,- včetně samodomo stanu (velikost "dva co se mají rádi") a zahrádky s led světly. Oboje dohromady možno za 15000,- i samostatně.
Auto vlastně ani nechci prodat. Potřebuji teď ale finance směřovat jiným směrem a tak to zkusím. Spíš budu rád, když se o něj někdo postará, pořeší nedostatky a bude mu dělat radost. Pokud se neprodá, tak na díly rozhodně nepůjde.
Výbava:
•Vyhřívané přední a zadní okno, zrcátka a trysky ostřikovačů - funkční.
•Sedačky černá kůže, v elektrice (včetně bederního poštáře), vyhřívání nefunkční.
•Klima nefunkční.
•Tempomat.
•Stálá 4x4.
•Tažné na 3,5t.
•Automatická převodovka (4°), redukce, sportovní režim.
•Podvozek na pružinách +25mm lift.
Nedostatky:
•Hřeje se motor - hadice tvrdý, ale nevaří. Do táhlého kopce teplota stoupá a musí se s tím obezřetně. Ve 2018 se dělala repase hlavy (prasklá na pátém válci), nové těsnění, šrouby. Ale nepomhlo to, asi blbě uděláno, nevím. Chlazení jsem čistil asi 3x. Nové origo víčko expanzky. Nicméně jsem takto už najezdil hromadu kilometrů a nikdy neuvařil. Takže se s tím jezdit dá, ale má to své limity a nekomfort. Chladivo nemizí, olej čistý. Citlivým testem plynu v kapalině (Kokešek, podzim 2021) zjištěna drobná netěsnost. Dotažená hlava, ale projev je stejný.
•Svítí ABS a TC - nebude to čidlo, ty jsou nový. Tipoval bych to na homokloub nebo poloosu. V plným rejdu tam občas lupne.
•Při vyšších rychlostech vibrace od přední nápravy - asi souvisí s předchozím bodem.
•Střešní okno se zaseklo v poloze "napůl otevřeno". Zalepeno tejpou a neteče tam.
•Začíná být vytahaný řetěz v přídavce, ale pokud se jede s citem, tak o tom ani nevíte. Nejvíc je to cítit mezi 1 a 2.
•Kosmetika - škrábance od větví, místy důlky od krup a místy se loupe barva - viz foto.
Co se dělalo v poslední době:
•někdy Q1/2019 origo visko vrtule.
•léto 2019 výměna automatu s najezdem cca 220tiskm, takže teď má tak cca 240tis km. Olej a filtr převodovky. Přední kardan.
•září 2019 - přední náprava - všemožný čepy (Lemförder), silent bloky (origo), tlumič řízení (Terrafirma), jeden náboj.
•podzim 2019 - turbo po repasi (teď má najeto asi 20000km).
•září 2021 - nový vodní chladič, čištění chladícího okruhu. Skoro celý výfuk.
•listopad 2021 - oprava topení a ventilace - větráky, motorky, reduktory. Čidla ABS.
•prosinec 2021 - komplet nový žhaviče a baterka
... za těch sedm let toho bylo dost uděláno, na vše si nevzpomenu.
K autu navíc:
•5x 255/55 r18 Mondial se sjetýma Good Yearama
•5x Plechy 16', které jsem zamýšlel renovovat pro zimní obutí.
•nějaký náradní díly - chladič a termostaty na pokusy, přídavka, řízení s ohlou tyčí, přední origo náboje (ale jsou dost orezlý), zánovní vodní pumpa SKF, čidlo teploty vody, viskovrtule na pokusy... etc.
Cena 65000,- vzhledem k již provedeným investicím a investicím, které bude třeba udělat.
nebo 80000,- včetně samodomo stanu (velikost "dva co se mají rádi") a zahrádky s led světly. Oboje dohromady možno za 15000,- i samostatně.
Auto vlastně ani nechci prodat. Potřebuji teď ale finance směřovat jiným směrem a tak to zkusím. Spíš budu rád, když se o něj někdo postará, pořeší nedostatky a bude mu dělat radost. Pokud se neprodá, tak na díly rozhodně nepůjde.
- Přílohy
-
- 20220614_170349.jpg (145.63 KiB) Zobrazeno 5213 x
-
- 20220614_170635.jpg (107.49 KiB) Zobrazeno 5213 x
Naposledy upravil(a) Amon dne 21 lis 2022 15:58, celkem upraveno 2 x.
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Další foto
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Ještě foto
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Další...
-
- Příspěvky: 311
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: Prodám RR P38, nafta
Auto vlastně ani nechci kupovat. Já už mám finance investovaný.Amon píše: ↑15 čer 2022 09:38 Prodám land Rover Range Rover P38a, MY 1999, 2,5l 6-ti válec BMW. Chip od Kokeška, immo off, EGR pryč. Nalítáno skutečných 348tis. Celkem pěkný, nevybydlený a udržovavný interiér. Stropnice bez látky - nabarvená. Auto mám 7let, jsem třetí majitel. Původně servis Kosoř. VIF leju do každý nádrže. Oleje, filtry, mazání kardanů co rok nebo 10000km. Na autě 255/65 r16 AT Toyo Open County s obstojným vzorkem. STK do 08/2023. Neježděno v extrémním terénu. Když už terén tak polňačky a lesní cesty, pro radost. Většinu své existence v garáži nebo pod přístavkem. Rám zdravý, podvozek místy povrchově orezlý. VIN plně čitelný, zapatlaný vazelínou.
Výbava:
•Vyhřívané přední a zadní okno, zrcátka a trysky ostřikovačů - funkční.
•Sedačky černá kůže, v elektrice (včetně bederního poštáře), vyhřívání nefunkční.
•Klima nefunkční.
•Tempomat.
•Stálá 4x4.
•Tažné na 3,5t.
•Automatická převodovka (4°), redukce, sportovní režim.
•Podvozek na pružinách +25mm lift.
Nedostatky:
•Hřeje se motor - hadice tvrdý, ale nevaří. Do táhlého kopce teplota stoupá a musí se s tím obezřetně. Ve 2018 se dělala repase hlavy (prasklá na pátém válci), nové těsnění, šrouby. Ale nepomhlo to, asi blbě uděláno, nevím. Chlazení jsem čistil asi 3x. Nové origo víčko expanzky. Nicméně jsem takto už najezdil hromadu kilometrů a nikdy neuvařil. Takže se s tím jezdit dá, ale má to své limity a nekomfort. Chladivo nemizí, olej čistý. Citlivým testem plynu v kapalině (Kokešek, podzim 2021) zjištěna drobná netěsnost. Dotažená hlava, ale projev je stejný.
•Svítí ABS a TC - nebude to čidlo, ty jsou nový. Tipoval bych to na homokloub nebo poloosu. V plným rejdu tam občas lupne.
•Při vyšších rychlostech vibrace od přední nápravy - asi souvisí s předchozím bodem.
•Střešní okno se zaseklo v poloze "napůl otevřeno". Zalepeno tejpou a neteče tam.
•Začíná být vytahaný řetěz v přídavce, ale pokud se jede s citem, tak o tom ani nevíte. Nejvíc je to cítit mezi 1 a 2.
•Kosmetika - škrábance od větví, místy důlky od krup a místy se loupe barva - viz foto.
Co se dělalo v poslední době:
•někdy Q1/2019 origo visko vrtule.
•léto 2019 výměna automatu s najezdem cca 220tiskm, takže teď má tak cca 240tis km. Olej a filtr převodovky. Přední kardan.
•září 2019 - přední náprava - všemožný čepy (Lemförder), silent bloky (origo), tlumič řízení (Terrafirma), jeden náboj.
•podzim 2019 - turbo po repasi (teď má najeto asi 20000km).
•září 2021 - nový vodní chladič, čištění chladícího okruhu. Skoro celý výfuk.
•listopad 2021 - oprava topení a ventilace - větráky, motorky, reduktory. Čidla ABS.
•prosinec 2021 - komplet nový žhaviče a baterka
... za těch sedm let toho bylo dost uděláno, na vše si nevzpomenu.
K autu navíc:
•5x 255/55 r18 Mondial se sjetýma Good Yearama
•5x Plechy 16', které jsem zamýšlel renovovat pro zimní obutí.
•nějaký náradní díly - chladič a termostaty na pokusy, přídavka, řízení s ohlou tyčí, přední origo náboje (ale jsou dost orezlý), zánovní vodní pumpa SKF, čidlo teploty vody, viskovrtule na pokusy... etc.
Cena 65000,- vzhledem k již provedeným investicím a investicím, které bude třeba udělat.
nebo 80000,- včetně samodomo stanu (velikost "dva co se mají rádi") a zahrádky s led světly. Oboje dohromady možno za 15000,- i samostatně.
Auto vlastně ani nechci prodat. Potřebuji teď ale finance směřovat jiným směrem a tak to zkusím. Spíš budu rád, když se o něj někdo postará, pořeší nedostatky a bude mu dělat radost. Pokud se neprodá, tak na díly rozhodně nepůjde.
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Auto vlastně ani nechci kupovat. Já už mám finance investovaný.
Jaka je podstata Tveho prispevku?
Jaka je podstata Tveho prispevku?
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
aktualni
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Stale na prodej
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Prodám RR P38, nafta
Pro cleny fora sleva 5-10tis. podle rychlosti jednani. Mam neco vyhlidnuteho a prodej P38 by mi to ulehcilo...
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Prodáno, smazat prosím
Prodáno