Plno problémů
Moderátor: Miky_CZ
Plno problémů
Koupil jsem si Disco3 2,7d , já vím, ale bylo za 50 tis 2009 dva roky to stálo všude obrostlé chaluhama bývalí majitel si nevěděl rady s opravou tak to odstavil.Má to spoustu problémů , vlastně na tom autě krom motoru nic nefunguje ,je to automat ten neřadí nejde se rozjet , volič jízdních režimů nefunguje , v diagnostice je chyba zad. difu, rozvodovky , převodovky podvozku i motoru třeba motor píše vysoký tlak na railu ale když to zkontroluju je to ok a chyba nejde smazat což je divné. Přístrojová deska bliká nebo vůbec nesvítí. Trochu do toho vidím ale LR vůbec neznám kdysi jsem měl freelandera kde sem dělal motor a zařekl jsem se že už nikdy a je to to tu zase Vypadá to na problém s kabeláží je divné že by bylo najednou tolik chyb má Disco nějaké kritické místa kde třeba hnije kabeláž budu rád za každou nápovědu.
Freelander 1.8 16v
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Plno problémů
Tak to vítej v klubu.
Já Ti tedy asi nic moc neporadím, momentálně jsem bez motoru, ale jestli jsem mohl při rozebíráni něco vidět, tedy co se týče svazků kabeláže, tak první drobnější zádrhel bych viděl vzadu u převodovky, kde je část kabeláže protažena nad výfukovým potrubím a třebas u mě, to tam opravdu někdo dost blbě protáhl a po určité době, bych viděl, že to tam mohlo začít zlobit. Další možnost je svazek kabelů u chladiče vpravo dole (pokud stojíš proti), jde docela o masivní svazek.
Možná bych začal tím, že bych nejprve všechno rozpojil v konektorech a znovu spojil. Elektrika je svině. Mohl bych vyprávět a někteří naši technici rovnou psát knihy.
Takže tohle Ti nezávidím a přeju hodně zdaru. Budu to sledovat, třebas se mi to ,nedej bože, jednou bude hodit.
Já Ti tedy asi nic moc neporadím, momentálně jsem bez motoru, ale jestli jsem mohl při rozebíráni něco vidět, tedy co se týče svazků kabeláže, tak první drobnější zádrhel bych viděl vzadu u převodovky, kde je část kabeláže protažena nad výfukovým potrubím a třebas u mě, to tam opravdu někdo dost blbě protáhl a po určité době, bych viděl, že to tam mohlo začít zlobit. Další možnost je svazek kabelů u chladiče vpravo dole (pokud stojíš proti), jde docela o masivní svazek.
Možná bych začal tím, že bych nejprve všechno rozpojil v konektorech a znovu spojil. Elektrika je svině. Mohl bych vyprávět a někteří naši technici rovnou psát knihy.
Takže tohle Ti nezávidím a přeju hodně zdaru. Budu to sledovat, třebas se mi to ,nedej bože, jednou bude hodit.
Tomáš
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Plno problémů
Začal bych opravdu dobrou baterkou. Pokud není 100%, v kondici, tak to umí všelijaké nehezké věci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Plno problémů
Pak je tady jedna “blbost”, která u D3 dokáže udělat v elektrice pěknou neplechu… a to prasklá žárovka… mne praskla v právem zadním blinkru a najednou začalo v autě vše “selhávat” - hlásilo to chybu snad všeho - motor, převodovka, podvozek…a kontrolky svítily jako blbé…
Live long and prosper.
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Plno problémů
Napríklad aj vadný motor zadného difu ti hodí do nudzaku prevodovku,volič jazdných režimov a aj nastavenie výšky auta.A pokial je skratovaný- tak kludne ti bude reťaziť chyby- kludne aj do motoru....