Zkurveny lendrouvry :-(

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1401 Příspěvek od omar » 22 lis 2022 21:34

Bahenní zábaly jsou dobré na pleť.

Uživatelský avatar
JulieZvire
Příspěvky: 158
Registrován: 25 led 2019 10:09
auto: 2x D2
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1402 Příspěvek od JulieZvire » 25 lis 2022 19:27

omar píše: 22 lis 2022 21:34 Bahenní zábaly jsou dobré na pleť.
Tak výmluva pobavila, ale nezabrala. Takže vyvařeno. Po vracení jednotek- amigos, SRS, ACE a nefunkční otevíraní klapky nádrže. Říkám si jsem v prdeli, někde jsem dodrbal svazek. Ace a amigos byly jen nedocvaknuty konektor na jednotce ABS. SRS káblíky pod sedačkou Jen ta klapka nádrže mi vrtala hlavou. Tak se snažím otevřít RAVE. A ono ejhle, nefunguje, restart, aktualizace Windows. Hodina v háji. Myšlenky na to že prohodit notebook zavřeným oknem by nemuselo být vůbec špatné... Matné vzpomínky, že už se to tu někde řešilo, tak zkusím do vyhledávání napsat RAVE. Á sakra, milion příspěvků od Madtoma... "podívej se do RAVE"... Takže po dalši hodině nalezen Hubertuv spásný příspěvek o nastavení kompatibility. Najdu schéma a on je tam jen vypínač, pojistka a solenoid. Takže zabité asi 3 hodiny díky pojistce.
Jan
IMG_20221125_122508.jpg
2x D2: shnilá a překulená

Hunting and travelling

S pozdravem J&J

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1403 Příspěvek od victom » 27 kvě 2023 17:49

IMG_20230526_180629.jpg
Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Přílohy
Screenshot_20230526184423.png

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1404 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 28 kvě 2023 16:47

A co mu je? Písty, ventily, válce, blok? Vidím jenom trochu sojovky zespoda na kapotě...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1405 Příspěvek od victom » 29 kvě 2023 13:05

Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

#1406 Příspěvek od Kokesek » 29 kvě 2023 13:07

victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1407 Příspěvek od hok300 » 29 kvě 2023 13:11

victom píše: 27 kvě 2023 17:49 IMG_20230526_180629.jpgTak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
A co stoji tahle sranda opravit?
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]

#1408 Příspěvek od hok300 » 29 kvě 2023 13:15

Kokesek píše: 29 kvě 2023 13:07
victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!
Když to vyměníš musí se nějak kalibrovat?
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Zkurveny lendrouvry [emoji20]

#1409 Příspěvek od Kokesek » 29 kvě 2023 13:17

Ne, prave v tom je ten jeho problem. Napetova uroven pwm modulace je vystup presne definovany pro jeho pracovni tlak. A proto dochazi k poskozeni vstrikovacu. Je to hloupe resene. Do vstrikovacu jde v nekterych rezimech prilis vysoky tlak. A cidlu tlaku na railu je to jedno.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1410 Příspěvek od victom » 29 kvě 2023 14:46

hok300 píše: 29 kvě 2023 13:11
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 IMG_20230526_180629.jpgTak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
A co stoji tahle sranda opravit?
GO, alebo nový motor.
Ku cene by sa mohli vyjadriť viacery motorári. Kľudne aj do sz.

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 638
Registrován: 08 lis 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1411 Příspěvek od mildo123 » 29 kvě 2023 16:10

To nacipovanie mu asi neprospelo skôr naopak... škoda takto pred výletnou sezónou :sad
Defender 110 Tdi 1998

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1412 Příspěvek od pojir » 29 kvě 2023 16:42

Mel bych vyborny tip co s tim: https://youtu.be/-2Ng9pWzmoc
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1413 Příspěvek od Lukasino » 29 kvě 2023 18:55

pojir píše: 29 kvě 2023 16:42 Mel bych vyborny tip co s tim: https://youtu.be/-2Ng9pWzmoc
To je nápad, když to vidím, tak by tam byl konečně spolehlivý motor :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1414 Příspěvek od discovery1liptov » 29 kvě 2023 19:07

Teraz sme to riesili zakaznikovi :) po skusenostiach s poslednými autami 2,2 sa oblukom ale velkym vyhnut.... nakoniec isiel motor z nemecka zevraj 35 000km z buracky:) funguje... tych 110 000km to si mal mega stastie klientovi to vydrzalo 65000km:)

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1415 Příspěvek od hok300 » 29 kvě 2023 19:45

Tomu nerozumim ty jo. Tranzity jezdej kolem 300. Proc to LR vzdy nejak vylepsi?
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1163
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1416 Příspěvek od discovery1liptov » 29 kvě 2023 20:01

v tranzite to je celkom fajn iba problemy z DPF ale v defiku pohroma ... narozdiel od 2,4 ktora funguje fajn

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1391
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1417 Příspěvek od Tazik1992 » 29 kvě 2023 20:24

A to přišlo z ničeho nic ? Nebo tomu předcházelo už několik měsíců předtím vyskakování různých chybových hlášek ?
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Screenshot_20230526184423.png
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1418 Příspěvek od victom » 29 kvě 2023 20:28

Tazik1992 píše: 29 kvě 2023 20:24 A to přišlo z ničeho nic ? Nebo tomu předcházelo už několik měsíců předtím vyskakování různých chybových hlášek ?
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Screenshot_20230526184423.png
Nič, žiadne varovanie.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1419 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 29 kvě 2023 20:34

Já teda potkávám mrtvý 2,2 i v transitech docela běžně, vstřikovače, propálené písty = rutina. No a 2,4 transitu mám druhý motor a třetí hlavu, takže nějaká pohádka o nesmrtelnosti, taky ne.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1391
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Zkurveny lendrouvry :-(

#1420 Příspěvek od Tazik1992 » 29 kvě 2023 20:46

Nám se totiž kdysi na jedné firemní Pumě stalo to samé - propálený píst
Ovšem tam se děly už dopředu divné věci, čas od času se rozvítila kontrolka motoru a diagnostika vedla ke kontrole toho či onoho.
Napřed váha vzduchu P1103
2014-02-17 chyba P1103
2014-04-25 chyba P1103
Pak recirkulace spalin
2014-10-22 chyba P0404
Pak kombo
2014-11-12 chyba P0404,P1103
Pak jiná variace - řízení recirkulace a EGR ventil
2015-01-22 chyba P0404,P1409
A pak
2015-05 - infarkt, čtrtá srdeční komora

Byl to motor 2,4L, kousek od 200000km.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Odpovědět