D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 310
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#1 Příspěvek od matozv » 06 říj 2019 02:18

Hojte

NIkede som to tu na fore videl ,že to niekto sem daval, no neviem to najst.

1: 10P hlava je taka ista? ako 15P+?
2: Vacka 10P je taka ista? ako 15P+?
3: koniky vstrekovacov su 10P ine ako pre 15P to viem.. AK niekto viete dakujem vopred za info-

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#2 Příspěvek od peppino » 06 říj 2019 08:57

Jak je na tom vačka si nejsem jistý,ale hlava určitě stejná není.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#3 Příspěvek od DanoDEF » 06 říj 2019 08:58

peppino píše: 06 říj 2019 08:57 Jak je na tom vačka si nejsem jistý,ale hlava určitě stejná není.
... ani vacka.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#4 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 06 říj 2019 09:42

ojnice "kupodivu" stejné jsou, jinak spíš nic, z těchto vnitřních "dílů" motoru.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 310
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#5 Příspěvek od matozv » 06 říj 2019 10:31

Ide o to ze riesim jednu d2 slaby vykon. A mam podozrenie ze bol opravovany motor a nieco z toho bolo zamenene.

V rave som nasiel ze koniky z euro 2 a euro 3 su ine a zdoraznuju ze sa nemaju zamenit. Mozno ostatne veci su ine ale bude to ok ale tie koniky su asi najvacsia zmena.

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#6 Příspěvek od masar » 01 pro 2022 19:53

Hledal jsem teď ve starších vláknech a dohledal jen, že vačky nejsou shodné, ale v čem konkrétně se líší na 10-14P a 15-19P. V RAVE jsem našel jen rozdíl pro vahadlovou tyč:

Vahadlo z modelu staršího než EU3 nesmí být namontováno na motor EU3. Je to proto, že zdvih vstřikovače EU3 se zvýšil, což vyžaduje, aby se vahadlo naklonilo pod větším úhlem.
Land Rover Discovery 2 Td5

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#7 Příspěvek od MadTom » 01 pro 2022 20:52

Vždyť to nejdůležitejší tam píšou - Euro3 vstřikovač má delší zdvih a tedy i vačka je "větší", vzhledem k tomu, že Euro3 vstřikovače mají větší tlak, tak bych očekával, že bude i delší zdvih pírku v nich, aby to ten tlak dokázalo vytvořit v celém pracovním cyklu vstřikovače.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#8 Příspěvek od masar » 01 pro 2022 21:16

Myslel jsem, že ten rozdíl zdvihu dělá jen velikost/provedení vahadel jako takových. Protože ten popisek je z odstavec od vahadlový tyče, u vačky se o žádným rozdílu v provedení nepíše.
Přílohy
vacka.JPG
vacka.JPG (117.78 KiB) Zobrazeno 799 x
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#9 Příspěvek od Kokesek » 02 pro 2022 16:01

Jednotce je celkem jedno jesti je na motoru eu2 nebo eu3. Normalne to mastim jak me to zrovna prijde pod ruku. Nemel jaem zadny problem vykonem nebo startama. Pravda je vzdy dodrzim celou sadu 10p hlavy vcetne prislusenstvi tedy i vstriky vacku a vahadla. Ale na jakem motoru nebo jednotce to je to uz nema na nic vliv. Akorat posledni pismeno vstriku se do jednotky nedava spravne.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

#10 Příspěvek od MadTom » 02 pro 2022 17:46

Doplním - vrčí to vždycky, s korekcemi vstřikovačů je to trošku horší, nejenom že Euro2 jednotky neumí správně sežvejkat poslední písmeno, které udává typ vstřikovače. Horší je, že ani diagnostiky to neumí vždy správně. Euro2 jednotka pro řízení výkonu motoru (nikoliv pro emise a věci jako EGR) používá hodnoty z čidla tlaku v sání (MAP), Euro3 využívá i hodnoty z váhy vzduchu (MAF), a až pokud jsou výsledky z váhy vzduchu takové, že je jednotka považuje za vadné, tak přepne na stejný systém jako u Euro2. To odpovídá tomu, že pánové v LR motor TD5 vybavili velkou dávkou samozáchovy, kdy se prostě snažili, aby motor fungoval co nejdéle, i když dojde k nějakému problému s čidly. Celkem podstatné u auta do terénu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět